Freedom House шукає Консультанта/ку для проєкту з громадського контролю за силовими структурами
ЗАВЕРШЕНО
Freedom House запрошує зацікакалвених кандидатів та кандидаток до участі у конкурсі з відбору Консультанта/ки з Комунікацій для проєкту з громадського контролю за силовими структурами. Дедлайн подачі заявок — 8 листопада.
Загальна інформація
Freedom House – організація, що сприяє розвитку демократичних інституцій та захисту прав людини у світі шляхом ґрунтовної підтримки та взаємодії з громадянським суспільством, правозахисниками та урядами.
Freedom House надає підтримку українському громадянському суспільству в забезпеченні ефективного громадського контролю за діяльністю українських урядових правоохоронних структур та органів безпеки, включно з Міністерством внутрішніх справ, Службою безпеки України й Міністерством оборони, а також сприяє продуктивній співпраці між органами безпеки та громадянським суспільством.
Спільно з партнерами, Freedom House працює над створенням платформ, які б надавали представникам громадянського суспільства можливості безпосередньої взаємодії зі співробітниками правоохоронних органів і служби безпеки для обговорення питань, що становлять взаємний інтерес на національному і місцевому рівнях, а також для пошуку конструктивних рішень. Проєкт має за мету продемонструвати, що ефективність, підзвітність, та демократичне врядування в секторі безпеки, є взаємно підсилювальними елементами системи безпеки Україні.
Опис обов’язків
Freedom House оголошує конкурс на позицію консультанта з медіа та комунікацій, який розроблятиме та впроваджуватиме загальну стратегію з медіа та комунікацій для Freedom House, спрямовану на досягнення конкретних цілей проекту «Громадський контроль за безпековими службами в Україні».
Консультант з комунікацій сприятиме просуванню громадського контролю та діяльності партнерів проєкту Freedom House. Серед них:
- Оновлення чинної комунікаційної стратегії
— Стратегія повинна спиратися на організаційну стратегію Freedom House, наявні політики та практики FH, а також на конкретні плани щодо сприяння ефективній співпраці FH з українськими та міжнародними медіа, українським урядом та українською громадськістю. Стратегія повинна включати загальні меседжі для організації, які можуть бути використані для її публічної комунікації.
— Стратегія соціальних мереж для FH – Стратегія повинна спиратися на організаційну стратегію Freedom House, існуючі політики та практики FH, і передбачати конкретні плани щодо сприяння ефективному просуванню FH до соціальних мереж. Необхідно включити стратегії ефективного залучення читачів до коментарів/обговорень у соціальних мережах, а також аналіз присутності у соціальних мережах та участі у них.
— Інструменти по медіа та комунікаціях для FH: Консультант повинен розробити меню інструментів комунікації, які FH зможе використовувати в різних ситуаціях для ефективного інформування громадян та медіа про свої позиції щодо якогось питання чи події.
— Список медіа-контактів на основі існуючого медіа-списку FH: FH має медіа-список, що складається з приблизно 650 контактів. Консультант має оптимізувати та оновлювати список.
— Інструменти/методологія моніторингу медіа: Консультант має визначити та розробити прості інструменти моніторингу засобів масової інформації для команди FH, щоб стежити за охопленням та згадуваннями FH та партнерів в Україні.
- Розробка та розповсюдження єдиного брендингу проекту (включаючи брендовану продукцію);
- Підготовка та розповсюдження аналітичних матеріалів загального характеру (дайджестів) щодо діяльності проєкту на основі даних партнерів та FH
- Підготовка шести однохвилинних рекламних роликів про громадянський контроль
- Підготовка буклетів та інших рекламних матеріалів
- Підготовка ~трьох публікацій для соціальних мереж щотижня
- Підготовка щомісячних оновлень веб-сайтів та соціальних мереж щодо громадського контролю в Україні, кращих міжнародних практик та проєктної діяльності
- Пошук можливих комунікаційних партнерства з іншими організаціями та проєктами для просування комунікаційних цілей FH.
- Розробка та менеджмент програми послів громадянського контролю, яка закликає до співпраці з впливовими політичними та громадськими діячами для просування важливості громадянського контролю за безпековими службами в демократичному суспільстві.
Посли проєкту ділитимуться ключовими меседжами за допомогою відеозвернень протягом усього проекту, які будуть поширюватися через інформаційні канали FH і партнерів, а також через інформаційне партнерство з медіа. Ключові меседжі від кожного посла: Відповіді на питання «Що для вас є громадським контролем?» від жінки, бабусі, військовослужбовця, поліціанта, людини з інвалідністю.
Очікувані результати роботи та продкути
Ми очікуємо на наступні продкути та результати роботи консультанта:
- Робочий план
- Оновлена комунікаційна стратегія
- Стратегія комунікації у соціальних мережах
- Інструменти по медіа та комунікаціям
- Оновлений список медіа-контактів
- Інструменти/методологія для медіа-моніторингу
- Дизайн та розповсюдження продукції з брендом проєкту
- Поширення аналітики щодо діяльності проєкту
- Шість однохвилинних відео роликів
- Підготовка та виготовлення друкованої продукції в загальній кількості 20 000 екземплярів
- Квартальні звіти щодо роботи консультанта з комунікації
- Ідентифікація та активне залучення 4-х впливових політичних чи громадських діячів у якості послів громадянського контролю.
Оплата
Консультант може розраховувати на отримання оплати в розмірі до 5000$, у разі затвердження попереднього бюджету витрат. У вище вказану суму мають бути включені всі видатки щодо оплати послуг консультанта, підготовки та виготовлення всіх матеріалів відповідно до технічного завдання наведеного вище. Строк надання послуг – від 10 до 12 місяців.
Подання заявок
Усі зацікавлені особи мають надіслати наступні документи на електронну пошту [email protected] до 8 листопада 2020 (включно) :
- Супровідний лист, що описує досвід та кваліфікацію для цієї посади, включаючи попередній досвід роботи у сфері комунікацій в рамках діяльності неприбуткових та правозахисних організацій
- Резюме або CV
- Попередній бюджет
- Контактні дані 2-х осіб, які можуть надати рекомендації
Ми вітаємо заявки від усіх зацікавлених осіб без будь-якої дискримінації на підставі віку, гендеру, раси, фізичних можливостей, віросповідання, сексуальної орієнтації чи гендерної ідентичності, шлюбу, вагітності та батьківства.