Head of Communications до SocialBoost (PR director)
ЗАВЕРШЕНО
SocialBoost — українська civic tech організація, що з 2012 року розвиває ІТ-ініціативи із вагомим соціальним впливом. Ми віримо, що добре написаний код електронного сервісу має не менший вплив на суспільство, ніж чесні закони та рівні дороги.
Портфоліо SocialBoost: 1991 Open Data Incubator, Громадський проект, Dosvit, 1991 Mariupol. Попередні відомі проекти: data.gov.ua, REDonbass, 1991 Civic Tech Center.
Шукаємо керівника комунікацій (PR директора), який/яка допоможе донести наші історії так, щоб зацікавлених у соціально важливих ІТ-рішеннях стало ще більше. Ви знаєте як знайти підхід до журналістів, самі вмієте гарно писати та дружите зі стратегічним плануванням.
Про нас вже писали Forbes та Atlantic Council і тепер хочемо у New York Times. Можливо, для цього нам потрібні саме ви? Хороша команда та скейт додаються.
Head of Communications до SocialBoost (PR director)
Кваліфікація:
- Ви працюєте у комунікаціях від трьох років. Чи то був досвід в агенції, громадській організації або інхаузом — не критично. Важлива готовність взяти у свої руки комунікаційний напрямок команди та надати йому впевненого, яскравого та автентичного звучання;
- Стратегія для вас — не порожнє слово і ви знаєте, що з нею робити не тільки у теорії. Ви вмієте працювати як з наявною візією, так і запропонувати власне бачення;
- Ви знаєте як знайти ключ до серця редактора та журналіста. Ви розумієте де та у якому форматі мають прозвучати наші історії. Круто, якщо ви маєте план як достукатися до Forbes;
- Ви любите та вмієте писати тексти. І мова не тільки про прес-релізи;
- Кейси роботи з державним сектором додадуть плюсів у карму. Якщо такого досвіду не було, то він не має вас лякати;
- Впевнена англійська – для вас не проблема. Бо нам і з міжнародними ЗМІ спілкуватися, і англомовні матеріали готувати, і донорам про успіхи розповісти.
- Вміння кататись на скейті та втікати від героскутера буде перевагою
Обов’язки:
- Реалізація та розвиток комунікаційної стратегії проектів організації;
- Медіа планування. Ми любимо планувати, маємо надію розділити з вами цю пристрасть. Неочікувані інфоприводи теж потрібно буде вдало вписати;
- Підготовка матеріалів про історії всіх проектів SocialBoost. А таких історій буде багато: і про стартапи 1991 Open Data Incubator, і про наші власні техрозробки, і про все те нове, що ще чекає попереду;
- Медіа пітчинг. Ваш внутрішній радар має знайти потрібний акцент, щоб отримати “так” від редакції;
- Робота з медіа. Ви оперативно відповідаєте на запити, вкажете на потрібного спікера у команді та вміло організуєте прес-конференцію.
- Синхронізація зусиль з командою та Digital communications manager. Ви слідкуєте за тим, щоб вся команда говорила однією мовою;
- Координація комунікаційного напрямку з партнерами та державним сектором;
- Медіа моніторинг. І ви, і ми маємо розуміти ефективність зусиль та коригувати за потреби.
Пропозиція:
- Щоденний внесок у проекти національного значення;
- Робота на перетині IT, стартап-руху, державного та громадського сектору;
- Зарплата за результатами нашої бесіди;
- Повний робочий день, пн-пт;
- Можливість навчатися на подіях різного формату: від воркшопів до глобальних конференцій;
- Неробочі походи в кіно, театри, музеї;
- Скейт:)
Умови: резюме з описом проектів, з якими працювали на пошту [email protected]. Додайте абзац про те, хто ви та чому цікаво працювати з нами.