ГО «Відповідальні громадяни» шукає адміністраторів проєкту в м. Дніпро та м. Запоріжжя

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olga Kosse

screenshot_1-16
ГО «Відповідальні громадяни» шукає адміністраторів проєкту в м. Дніпро та м. Запоріжжя

ГО «Відповідальні громадяни» шукає адміністраторів проєкту в м. Дніпро та м. Запоріжжя

Основне завдання спеціаліста: адміністративна підтримка проєкту.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
  • наявність досвіду роботи з документообігом;
  • гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
  • грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
  • впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
  • висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
  • досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
  • здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
  • володіння англійською мовою буде додатковою перевагою.

Обов’язки:

  • технічна організація проведення заходів;
  • організація відряджень в рамках проекту та інша логістична підтримка;
  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями і консультантами;
  • підготовка листів, ведення листування;
  • організація та ведення документообігу (електронного та паперового): документів, договорів, актів за усталеними шаблонами;
  • ведення та координація процесу закупівлі: підготовка та проведення тендерів, цінових моніторінгів, конкурсних відборів, комунікації с постачальниками, оформлення документів, згідно процедурним вимогам організації;
  • збір та систематизація звітних документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
  • переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
  • ведення баз даних;
  • участь у підготовці необхідної звітності;
  • адміністрування офісу;
  • ділова комунікація з партнерами проекту та іншими зацікавленими сторонами;
  • виконання інших необхідних для реалізації проекту завдань на вимогу керівника проекту.

Ми пропонуємо:

  • перспективну та динамічну роботу;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • нові завдання та професійні виклики;
  • можливість отримати нові професійні контакти і досвід;
  • оплата: за результатами співбесіди.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме з темою «Спеціаліст з адміністративної діяльності проекту (прізвище) до 29.07.2022 на адресу: [email protected]

Організація  розглядатиме лише повні аплікації і контактуватиме лише з кандидатами, відібраними для співбесіди.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з відновлення пошкодженого житла

Менеджер/ка з моніторингу

Асистент/ка проєкту медичного напрямку

Вакансія: Logistics Officer

Фахівець/чиня відділу програми підтримки сільського господарства (декретна посада)

Освітні експерти/ки з розробки програми “Англійська для початкової школи” / Educational Experts to Develop the Program "English for Elementary School"