Адміністратор/ка
ГО “Жіночий консорціум України“ шукає адміністраторів(ок) для роботи центрах в Миколаївській обл.
Локація: м. Миколаїв та Миколаївська обл.
Про організацію:
Жіночий консорціум України є громадською організацією, яка була заснована представницями жіночих громадських організацій у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, дотримання прав дитини.
Задля цієї мети Жіночий консорціум України створює безпечні простори у Миколаєві та мобільні бригади для роботи в Миколаївській області. У безпечних простарах та мобільних бригадах надаватимуться послуги для 1) підтримки жінок у складних життєвих ситуаціях, у т.ч. тих які зазнали гендерно зумовленного насильства, /або постраждали від війни, тощо.
Даний проєкт реалізується за підтримки “Norwegian People`s Aid”(Норвегія).
Про вакансію:
Ми шукаємо двох адміністраторів(ок) для роботи в ресурсних центрах в м. Миколаєві для 1/ підтримки жінок, зокрема які зазнали гендерно зумовленного насильства, або у групі ризику, 2/ підтримки ветеранів(ок) та членів їх родин.
Вимоги до конкурсанта:
- Вища освіта;
- Перевага буде надана кандидатам з:
- Досвідом роботи у некомерційних та/або гуманітарних або міжнародних організаціях
- Досвідом роботи з внутрішньо переміщеними особами (ВПО) або постраждалими внаслідок війни
- Готовність діяти в рамках політик ЖКУ, зокрема у сфері гендерної рівності та захисту дітей.
В чому полягає робота адміністратору простору:
- Робота з відвідувачами простору:
- Реєстрація та анкетування жінок, жінок з дітьми та дівчат, які звертаються до простору;
- Ведення бази звернень та оформлення статистики;
- Підготовка оголошень та інформаційних повідомлень про роботу Простору;
- Інформування про послуги та діяльність простору, про безпеку та конфіденційність;
- Піклування про їхній комфорт та безпеку.
- Робота з командою простору:
- Складання графіку роботи команди;
- Оформлення графіку заходів в просторі (тренінгів, зустрічей);
- Участь в організації тренінгів, занять в рамках проекту, за погодженням з командою проекту;
- Координація та контроль роботи персоналу, який обслуговує простір (клінінг, технічна підтримка);
- Замовлення необхідних товарів для функціонування Простору та проведення занять;
- Вчасне повідомлення координатору про важливі зміни, особливі випадки, конфлікти;
- Ведення ділової кореспонденції та систематизація документів;
- Підготовка посилань на конференції (Zoom, Temas, Google Meet).
Умови:
Робота в м. Миколаїв;
Офіційне працевлаштування;
Початок роботи у січні 2024 р. до 30 липня 2025 року.
Якщо Ви зацікавлені у цій вакансії, будь ласка, надішліть своє резюме та супровідний лист на адресу [[email protected]]до кінця дня 08.01.25 року. У темі листа вказуйте — «Резюме на позицію адміністратора(ки) та Ваше прізвище».
У супровідному листі, будь ласка, додайте вашу мотивацію для роботи в нашій команді, рівень очікуваної зарплати, контакти осіб, які можуть надати рекомендації та інші, важливі для Вас, деталі.