Головний фахівець\чиня відділу комплаєнсу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Головний фахівець\чиня відділу комплаєнсу

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує  конкурс на посаду  Головний фахівець\чиня відділу комплаєнсу

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

 

МЕТА РОБОТИ

Координація питань пов’язаних з комплаєнс-функцією, запровадження комплаєнс-стандартів серед працівників, контроль виконання протоколів та процедур з  комплаєнс у діяльності організації.

 

Основні обов’язки:

  • Координація дій працівників та керівників підрозділів (учасників процесу управління ризиками) для забезпечення відповідності корпоративним вимогам та виконання корпоративних програм з управління комплаєнс-ризиками;
  • Виявлення, оцінка та аналіз комплаєнс-ризиків, здійснення реєстрації та відпрацювання отриманих подій в Реєстрі ризиків;
  • Здійснення заходів щодо попередження, уникнення комплаєнс-ризику;
  • Підготовка проектів локальних нормативних документів, що регулюють функціонування системи комплаєнс-контролю, розробка пропозицій щодо їх зміни;
  • Надання методологічної підтримки структурним підрозділам щодо функції комплаєнс;
  • Підготовка пропозицій щодо оптимізації бізнес-процесів з метою мінімізації комплаєнс-ризиків;
  • Моніторинг виконання власниками комплаєнс-ризиків планів дій із мінімізації комплаєнс-ризиків;
  • Проведення навчання, інструктажів, надання методичної допомоги та контролю знань, навичок та умінь працівників з питань комплаєнс;
  • Підготовка комплаєнс-висновків щодо інцидентів, що можуть потенційно відноситись до неправомірних дій;
  • Проведення розслідувань з питань неналежних/неправомірних дій;
  • Впровадження та поширення етичних програм (Кодекс поведінки);
  • Адміністрування Лінії добропорядності;
  • Оцінка ситуацій/умов виникнення конфлікту інтересів, ідентифікація та опрацювання ситуацій потенційного та наявного конфлікту інтересів;
  • Оцінка ризиків третіх осіб, у тому числі, санкційний комплаєнс;
  • Перевірка кандидатів на керівні посади (оцінка їх добропорядності, оцінка корупційних ризиків тощо).

 

Додаткові обов’язки/Additional Tasks:                               

  • Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ
  • Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них
  • Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника

Навички та кваліфікація:

  • Диплом університету або еквівалент
  • Міжнародні сертифікати з питань комплаєнсу (ISO37001,37301, ICA,CFE) або в процесі отримання
  • Досвід роботи у сфері комплаєнс не менше двох років
  • Хороші комунікативні навички
  • Сильні аналітичні здібності в сфері безпеки як плюс
  • Гарна розмовна та письмова українська мова
  • Розмовна та письмова англійська мова буде перевагою.

Ключові особисті якості

  • Спілкування
  • Співпраця та робота в команді
  • Вміння приймати рішення
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування
  • Вміння організовувати свою роботу та час

 

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Робоче місце: Київ

Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту

Вакансія: Senior Project Manager

Тренер/ка-методолог/иня у сфері ''Децентралізація освіти на місцевому та регіональному рівнях''