Головний фахівець\чиня відділу розвитку організацій (Київ)
ЗАВЕРШЕНО
ВИМОГИ:
- Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації
- стаж роботи за професією не менше 3 років.
- Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, Microsoft 365);
- Вільне володіння українською мовою, англійською – на середньому рівні та вище;
- Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;
- Розвинені організаторські та виконавчі навички;
- Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;
- Здатність швидко навчатися, уважність;
- Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;
- Вміння готувати та оформлювати звітність;
- Знати та дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;
- Дотримання принципу конфіденційності інформації.
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ
- Участь у річному планування діяльності відділу;
- Участь у аналізі річного плану відділу раз в півроку;
- Місячне планування свої завдань та оцінка виконання завдань попереднього місяця;
- Організація роботи в CRM системі (щоденне планування, відслідковування виконання задач, звітність);
- Забезпечення проведення (разом з фасилітаторами) ВОСА(F) та ВОСА(F)-ревью для МО та ОО згідно графіку;
- Загальний моніторинг реалізації планів МО у рамках Програми BraVo;
- Забезпечення збору квартальних звітів для відстеження динаміки діяльності МО та ОО (заповнення Профайлу) у рамках Програми BraVo;
- Забезпечення адаптації нових організацій після підключення до Програми;
- Проведення моніторингових візитів до МО та ОО у рамках Програми BraVo та згідно розпоряджень керівництва;
- Підготовка та формування звітів по проектам, партнерам, загальні та річні;
- Організація OD-форуму;
- Участь у національних або регіональних волонтерських заходах;
- Участь у навчанні ВОСА(F) ТоТ, волонтерський менеджмент, тренінг відний курс на тренера та ін.) згідно завдань відділу;
- Введення баз документів (загальне сховище, Браво-біблотека та ін.);
- Закупівлі згідно бюджетів проектів по організаційному розвитку МО та ОО;
- Адміністративний супровід заходів по проектам по організаційному розвитку МО та ОО;
- Складання бюджету програми, координація процесу планування та своєчасності витрат;
- Розподіл ТМЦ у рамках Програми BraVo спільно з відділом розвитку волонтерсва та молоді;
- Організація візитів-обмінів між МО та ОО у рамках Програми BraVo;
- Популяризація використання методичних інструментів серед МО та ОО;
- Участь у заходах по організаційному розвитку ТЧХУ та місцевих організацій;
- Участь у робочих зустрічах, нарадах згідно запитів;
- Участь у організації роботи керівних органів ТЧХУ;
- Участь у організації стратегічних заходів для розвитку ТЧХУ;
- Виконання доручень керівництва щодо організаційного розвитку ТЧХУ;
- Виконання обов’язків начальника відділу під час його відсутності.
Товариство пропонує:
- Участь в навчальних тренінгах та семінарах.
- Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу.
- Працевлаштування згідно КЗпП.
- Своєчасну виплату заробітної плати.
Робота: м.Київ.
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та обов’язково супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected] до 03.08.2022 року
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.
Товариство Червоного Хреста України