Головний фахівець\чиня відділу розвитку організацій (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy prostirjob
Головний фахівець\чиня відділу розвитку організацій (Київ)

ВИМОГИ:

  • Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації
  • стаж роботи за професією не менше 3 років.
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, Microsoft 365);
  • Вільне володіння українською мовою, англійською – на середньому рівні та вище;
  • Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;
  • Розвинені організаторські та виконавчі навички;
  • Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;
  • Здатність швидко навчатися, уважність;
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;
  • Вміння готувати та оформлювати звітність;
  • Знати та дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;
  • Дотримання принципу конфіденційності інформації.

ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

  • Участь у річному планування діяльності відділу;
  • Участь у аналізі річного плану відділу раз в півроку;
  • Місячне планування свої завдань та оцінка виконання завдань попереднього місяця;
  • Організація роботи в CRM системі (щоденне планування, відслідковування виконання задач, звітність);
  • Забезпечення проведення (разом з фасилітаторами) ВОСА(F) та ВОСА(F)-ревью для МО та ОО згідно графіку;
  • Загальний моніторинг реалізації планів МО у рамках Програми BraVo;
  • Забезпечення збору квартальних звітів для відстеження динаміки діяльності МО та ОО (заповнення Профайлу) у рамках Програми BraVo;
  • Забезпечення адаптації нових організацій після підключення до Програми;
  • Проведення моніторингових візитів до МО та ОО у рамках Програми BraVo та згідно розпоряджень керівництва;
  • Підготовка та формування звітів по проектам, партнерам, загальні та річні;
  • Організація OD-форуму;
  • Участь у національних або регіональних волонтерських заходах;
  • Участь у навчанні ВОСА(F) ТоТ, волонтерський менеджмент, тренінг відний курс на тренера та ін.) згідно завдань відділу;
  • Введення баз документів (загальне сховище, Браво-біблотека та ін.);
  • Закупівлі згідно бюджетів проектів по організаційному розвитку МО та ОО;
  • Адміністративний супровід заходів по проектам по організаційному розвитку МО та ОО;
  • Складання бюджету програми, координація процесу планування та своєчасності витрат;
  • Розподіл ТМЦ у рамках Програми BraVo спільно з відділом розвитку волонтерсва та молоді;
  • Організація візитів-обмінів між МО та ОО у рамках Програми BraVo;
  • Популяризація використання методичних інструментів серед МО та ОО;
  • Участь у заходах по організаційному розвитку ТЧХУ та місцевих організацій;
  • Участь у робочих зустрічах, нарадах згідно запитів;
  • Участь у організації роботи керівних органів ТЧХУ;
  • Участь у організації стратегічних заходів для розвитку ТЧХУ;
  • Виконання доручень керівництва щодо організаційного розвитку ТЧХУ;
  • Виконання обов’язків начальника відділу під час його відсутності.

Товариство пропонує:

  • Участь в навчальних тренінгах та семінарах.
  • Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу.
  • Працевлаштування згідно КЗпП.
  • Своєчасну виплату заробітної плати.

Робота: м.Київ.

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та обов’язково супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected] до 03.08.2022 року

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.

Товариство Червоного Хреста України


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій