Головний/а фахівець/чиня з адміністративних питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду головного фахівця/фахівчині з адміністративних питань

Вимоги:

· вища освіта

· досвід адміністративно-господарської роботи не менше 5 років

· наявність посвідчення водія категорії В Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта);

· Вільне володіння українською мовою, іноземною – на середньому рівні та вище;

· Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;

· Розвинені організаторські та виконавчі навички;

· Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;

· Здатність швидко навчатися, уважність;

· Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;

· Вміння готувати та оформлювати звітність;

· Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;

· Дотримання принципу конфіденційності інформації.

Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали вищих органів щодо адміністративно-господарського обслуговування; структуру ТЧХУ і перспективи її розвитку; порядок укладання та оформлення договорів зі сторонніми організаціями на надання послуг; засоби зв’язку, обчислювальної та організаційної техніки; порядок і строки складання звітності; засоби механізації ручної праці; порядок придбання устаткування, меблів, інвентарю, канцелярського приладдя та оформлення розрахунків за послуги; основи економіки, організації виробництва та управління; основи трудового законодавства

Обов’язки:

- взаємодія з структурними підрозділами ДТЕК, КП «Київтеплоенерго», КП «Київводоканал», Київська обласна ЕК з питань передачі показників лічильників за спожиті послуги, отримання актів звіряння, рахунків, актів виконаних робіт, повірка та пломбування лічильників, укладання/розірвання договорів про надання комунальних послуг;

- готує та отримує відповідні документи для початку опалювального сезону;

- здійснює підготовку та оформлення відповідних актів по будівлях та спорудах до осінньо – зимового періоду та весняно – літнього періоду;

- проводить обстеження будівель та споруд з подальшим оформленням відповідних актів в разі виявлення дефектів, пошкоджень і деформацій у процесі поточного огляду та технічного обслуговування об’єкта або прийняття рішення про подальшу експлуатацію (у тому числі відновлення шляхом капітального ремонту, реконструкції, реставрації) або демонтаж (ліквідацію) у зв’язку з пошкодженням об’єкта внаслідок позапроектних впливів (пожежі, стихійного лиха, аварії, воєнних дій або терористичних актів) та ведення технічного паспорту будівель;

- оформлення відповідних приймання передачі будівельних майданчиків, частину приміщень для проведення ремонтних робіт;

- оформлення дозволів на земляні роботи, порушення благоустрою для проведення ремонтних робіт;

- взаємодія з структурними підрозділами НК ТЧХУ з питань укладання договорів оренди офісних/складських приміщень;

- ведення обліку основних засобів, які знаходяться в підзвіті та їх належного зберігання;

- підготовка необхідних документів для прийняття рішення щодо списання з балансу товариства основних засобів, які вийшли з ладу та не підлягають ремонту та експлуатації;

- контроль за раціональним витрачанням матеріалів та коштів, які виділяються на адміністративні цілі;

- організація безпечної експлуатації дизельних генераторів, які обліковуються на балансі товариства, проведення робіт з технічного обслуговування;

- організація безпечної експлуатації мобільних заправних станцій для генераторів, які обліковуються на балансі товариства, проведення робіт з технічного обслуговування;

- розвантаження та завантаження обладнання в межах компетенції відділу; – інші доручення керівництва в рамках функціональних обов’язків;

- взаємодія з структурними підрозділами НК ТЧХУ з господарських питань;

Товариство пропонує:

· Участь у навчальних тренінгах та семінарах

· Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу

· ЦІкаву та мотивуючу командну роботу

· Працевлаштування згідно з КЗпП

· Своєчасну виплату заробітної плати

Місце роботи: Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська)

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Молодший/а фахівець/чиня з питань безпеки

Керівник/ця групи з навчання інструкторів Навчання Ризикам пов'язаних з вибухонебезпечними предметами

Events and Logistics Assistant / Асистент/ка з логістики та організації заходів

Асистент/ка проекту

Finance Assistant / Фінансовий/а асистент/ка

Керівник/ця бухгалтерського підрозділу