ГО «Український Жіночий Конгрес» оголошує конкурс на посаду виконавчого директора/директорки
ЗАВЕРШЕНО
У зв’язку з розширенням діяльності та зміною структури, громадська організація «Український Жіночий Конгрес» (ГО УЖК) оголошує конкурс на посаду Виконавчого директора/ки.
Кінцевий термін подачі документів на конкурс – 8 серпня 2021 року.
Основні обов’язки Виконавчого директора/директорки:
- Загальне управління неприбутковою громадською організацією;
- Фінансове управління, що включає забезпечення процесу розробки та узгодження проєктних ініціатив та бюджетів;
- Комунікація з донорами та партнерами в частині реалізації проєктних ініціатив ГО УЖК;
- Координація роботи співробітників та консультантів ГО УЖК, сприяння професійному зростанню команди та розвитку лідерства;
- Проведення аудиту діяльності ГО УЖК;
- Підготовка звітності для донорів, партнерів та Наглядової ради;
- Представництво ГО у зовнішніх комунікаціях.
Основні вимоги до Виконавчого директора/директорки:
- Високий рівень самоорганізації та лідерських навичок;
- Управлінський досвід не менше 3 років;
- Досвід роботи в неприбутковому секторі буде перевагою;
- Юридична освіта та досвід роботи у цій сфері буде перевагою;
- Успішний досвід реалізації проєктів у співпраці з міжнародними донорами.
«Український Жіночий Конгрес» є постійнодіючою публічною платформою, що має на меті проведення діалогу та адвокацію питання рівності між чоловіками та жінками, а також формування політики рівних можливостей на національному та регіональному рівнях в Україні.
Якщо Ви готові до нових викликів і бажаєте стати частиною нашої команди, просимо до кінця дня 8 серпня 2021 року надіслати на електронну адресу [email protected] лист з темою «Виконавчий директор/директорка» наступні документи:
1. резюме із зазначенням контактів двох осіб, які можуть надати Вам рекомендацію;
2. мотиваційний лист із зазначенням Вашого управлінського досвіду та реалізованих проєктів.
ГО «Український Жіночий Конгрес» розглядатиме лише повні аплікації та контактуватиме лише з кандидатами, які відібрані до співбесіди.