HR асистент/ка
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на заміщення вакантної посади HR асистента/ки (Фахівець з найму робочої сили 3423) в проєкт «Підтримка спроможності державних установ та місцевих громад у зміцненні системи соціального захисту в Україні», який реалізується БО «БФ «ССС» за фінансової підтримки УВКБ ООН.
Тип договору: трудовий договір
Про нас:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.
Команда БО «БФ «ССС» працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також з вразливими категоріями населення.
Робота у БО «БФ «ССС» — це можливість допомогти сотням тисяч людей, які зараз потребують підтримки. Наша організація постійно зростає і розширює своє портфоліо новими проєктами як на всеукраїнському, так і на локальному рівні, які реалізуємо в партнерстві з міжнародними організаціями.
Більше про нас: https://sss-ua.org/
Обов’язки:
- Активний пошук резюме з використанням різноманітних методів пошуку;
- Публікація вакансій на різних платформах для пошуку роботи;
- Планування та організація співбесід / зустрічей;
- Перевірка резюме та рекомендацій кандидатів;
- Проведення телефонних та особистих первинних інтерв’ю;
- Комунікація з кандидатами після співбесіди: надання пропозицій співпраці або відмови;
- Участь в адаптаційних заходах для нових співробітників;
- Виконання завдань у рамках HR процедур організації.
Детальний перелік обов’язків буде надано під час співбесіди.
Вимоги до кандидата:
- Досвід роботи в сфері hr;
- Наявність досвіду роботи в рекрутингу;
- Знання та розуміння hr процесів;
- Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite;
- Вміння дотримуватися дедлайнів;
- Сильні комунікаційні навички;
- Уміння працювати з великими обсягами інформації;
- Вміння працювати з конфіденційною інформацією та інформацією, що містить комерційну інформацію;
- Вільне володіння українською мовою (знання англійської мови буде перевагою).
Резюме необхідно надіслати до 10 січня 2025 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – HR_асистент/ка»).
Конкурс відбуватиметься у чотири етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – виконання тестового завдання, третій – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу, четвертий етап – надання рекомендацій.
Надсилаючи своє резюме, ви підтверджуєте свою згоду на обробку та зберігання персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».