HR-фахівець/ фахівчиня

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy вакансія(5)
HR-фахівець/ фахівчиня

МБФ Карітас України шукає в Київський офіс HR-фахівця – відповідальну людину, з хорошими організаторськими та комунікативними здібностями, здатну якісно й ефективно управляти процесами найму, адаптації нового персоналу та, відповідно, процесами кадрового документообігу.

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

 Обов’язки:

  • Залученість у рекрутингові процеси у Національний офіс Карітас України та в локальні організації для різноманітних проєктів Фонду.
  • Підготовка кадрової документації для аудитів.
  • Підтримка організації в досягненні її цілей через впровадження HR-стратегії.
  • Онбординг персоналу:
  • адміністрування та контроль проходження внутрішнього обов’язкового навчання та підпису всіх документів;
  • ознайомлення нового співробітника з робочими процесами, командою і поточними проєктами.
  • Участь у створенні культури високої ефективності.
  • Створювати позитивні відносини між співробітниками та менеджерами, підтримка загального комфортного клімату у команді.
  • Підбір найкращого варіанту для професійного розвитку співробітників.
  • Будувати атмосферу взаємної довіри і постійного зворотного зв’язку.

 Вимоги:

  1. Повна вища освіта (магістр або спеціаліст).
  2. Досвід в HR-сфері від 3-х років (рекрутинг та операційні кадрові процеси).
  3. Відмінне знання трудового законодавства України.
  4. Знання специфіки кадрового документообігу.
  5. Англійська мова від рівня Upper-Intermediate.

 Необхідні навички:

  • Оперативність та чіткість.
  • Грамотність.
  • Вміння аналізувати та прогнозувати розвиток конкретного працівника.
  • Лідерство і управління (ініціативність, вміння управляти процесами в організації, а також брати в них участь).
  • Критичне мислення (здатність інтерпретувати інформацію, за допомогою якої приймаються ділові рішення і даються рекомендації).
  • Вміння ефективно обмінюватися інформацією з усіма зацікавленими сторонами, вміти впливати і переконувати.
  • Здатність інтегрувати основні цінності, цілісність і відповідальність в усі організаційні та ділові практики.

 Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

 Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників. 

 З політикою та процедурами можна ознайомитися на сайті.

 Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низку перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей.

 Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте нам ваше резюме та супровідний лист на [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Молодший/а фахівець/чиня по роботі з персоналом / HR Assistant

Регіональний/а асистент/ка в Запорізькій області

Roster: Security Officer SC-9, SC-8 / Фахівець/чиня з питань безпеки

Вакансія: Specialist to provide technical support on NCD evidence-based interventions

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead