HR менеджер (Київ)
ЗАВЕРШЕНО
Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.
Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.
Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.
Назва посади: HR менеджер
Обов’язки:
- Проведення періодичної оцінки персоналу, аналіз отриманих результатів та визначення стратегії розвиткових програм.
- Забезпечення організації навчання директорів регіональних Карітасів.
- Розробка та контроль впровадження системи нематеріальної мотивації.
- Формування зовнішнього кадрового резерву (бази даних кандидатів).
- Організація роботи автоматизації HR процесів.
- Виконання завдань відповідно до плану роботи департаменту.
- Пошук та підбір персоналу (національний та регіональний рівень).
Кваліфікаційні вимоги:
- Досвід у сфері управління персоналом від 3- х років.
- Практичний досвід розробки та впровадження політик та процедур, що регулюють кадрові відносини.
- Володіння англійською мовою (усна, письмова) – на рівні впевненої самостійної участі в нарадах, навчанні, ведення ділової переписки з іноземними партнерами.
- Практична обізнаність специфіки роботи неурядових/благодійних організацій в Україні буде перевагою.
- Вища освіта (Управління персоналом/Менеджмент або дотичні до управління персоналом дисципліни).
Знання:
- трудового законодавства;
- формування та системи оплати праці;
- порядку розробки та заключення трудових договорів, регулювання трудових спорів;
- методів оцінки персоналу та результатів їх праці;
- форми та методів навчання та розвитку персоналу;
- порядку розробки та впровадження політик та процедур, що регулюють управління персоналом;
- методики планування і прогнозування потреби персоналу;
- сучасних концепції управління персоналом;
- етики ділового спілкування;
- передових технологій кадрової роботи, стандарти та уніфіковані форми кадрової документації;
- методи оброблення інформації із застосуванням сучасних технічних засобів комунікацій;
- правил та норм охорони праці, пожежної безпеки.
Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист: [email protected].