HR-менеджер/ка
ЗАВЕРШЕНО
Шукаємо HR-менеджера/ку
ОГЛЯД ОРГАНІЗАЦІЇ
HealthRight International (Право на здоров’я) — провідна міжнародна організація у сфері охорони здоров’я, яка прагне розширити доступ до високоякісних систем охорони здоров’я для вразливих верств населення у всьому світі. Ґрунтуючись на принципах прав людини, HealthRight надає пріоритетне значення задоволенню потреб людей, які постраждали від ВІЛ, насильства, психічних розладів та недостатніх послуг з охорони репродуктивного здоров’я, здоров’я матерів, новонароджених, дітей та підлітків (RMNCAH).
РЕЗЮМЕ ПОСАДИ
HR менеджер/ка буде відповідати за розвиток професійного рівня співробітників організації, сприяти їхньому кар’єрному зростанню та ефективній роботі організації на досягнення її місії. Основні обов’язки включатимуть впровадження програм навчання, оцінки ефективності та залученості, а також розвиток навичок і компетенцій персоналу для забезпечення високого рівня професіоналізму та продуктивності в команді.
ОПИС РОЛІ ПОСАДИ
Роль HR менеджера/ки включає оцінку потреб персоналу організації у навчанні відповідно до місії, КПІ персоналу та стандартів роботи, впровадження інноваційних програмних рішень у навчальному процесі, планування, організацію проведення тренінгів та воркшопів, а також надання необхідної підтримки персоналу організації у процесах проведення оцінки компетенцій та розвитку кар’єрних можливостей для співробітників, а також адаптації та наснаження.
ЗНАННЯ | ОБОВ’ЯЗКИ | КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Аналіз потреб у навчанні:
- Проводити оцінки потреб у навчанні співробітників та визначати пріоритетні напрямки розвитку.
- Співпрацювати з керівниками для визначення ключових компетенцій, які необхідно розвивати.
- Брати участь у складанні моделей компетенцій для посад відповідно до вимог проектної діяльності організації.
Розробка та впровадження та управління навчальними програмами:
- Розробляти плани програм навчання, включаючи створення матеріалів та методів навчання (онлайн, офлайн, змішане навчання).
- Вивчати кращий світовий досвід та надавати пропозиції щодо впровадження інноваційних навчальних платформ для співробітників.
- Організовувати проведення тренінгів, воркшопів, семінарів та інших форм навчання для співробітників.
- Координувати програми навчання з зовнішніми тренерами та організаціями, якщо це необхідно.
- Вести звітність щодо проведених навчальних заходів щодо участі в них співробітників, витрат та результатів.
- Управляти навчальним бюджетом, контролювати витрати та оптимізувати ресурси.
Вести бази фахівців:
- Забезпечити ведення та регулярне оновлення бази даних фахівців, зокрема тренерів, психологів, соціальних працівників, юристів, тощо. Це включає в себе реєстрацію нових фахівців, актуалізацію їхніх контактних даних, професійної інформації, залученості у проекти.
Координація тренерів:
- Організовувати залучення тренерів до внутрішніх програм навчання персоналу та проведення тренінгів в рамках реалізації навчальних компонентів проектів, включаючи комунікації щодо планування, узгодження графіків, забезпечення всіх необхідних умов для ефективного проведення навчальних заходів, взаємодію з проектними командами для забезпечення успішної реалізації навчальних програм.
Оцінка ефективності навчання:
- Розробляти та впроваджувати інструменти для оцінки ефективності навчальних програм (анкети, тестування, опитування).
- Аналізувати результати навчання та надавати рекомендацій щодо подальшого вдосконалення програм.
- Спільно з керівниками розробляти індивідуальні плани розвитку для співробітників, з урахуванням їхніх кар’єрних цілей та потреб організації.
Підтримка корпоративної культури організації:
- Організовувати заходи, спрямовані на зміцнення корпоративної культури, підвищення залученості та підтримку співробітників.
- Забезпечити підтримку цінностей організації через координацію програми визнання та нагородження співробітників.
Підтримка процесів адаптації нових співробітників:
- Надавати новому співробітнику матеріали про організацію, шаблони планів, оціночних форм та чек-листи.
- Проводити ввідні зустрічі для ознайомлення з внутрішніми політиками і процедурами.
- Координувати адаптаційні зустрічі, зустрічі по проведенню оцінки проходження адаптаційного періоду та надавати підтримку керівнику та новому співробітнику для успішної адаптації.
Оцінка персоналу:
- Приймати участь у розробці критеріїв і методів оцінки ефективності роботи, включаючи ключові показники ефективності (KPI) та інші критерії для оцінки ефективності роботи співробітників.
- Координувати програму оцінки ефективності роботи співробітників включаючи річні та проміжні оцінки та надавати підтримку керівникам при розробці та оновлені планів розвитку співробітників.
- Збирати та проводити аналіз даних про продуктивність співробітників.
- Надавати зворотний зв’язок керівникам та співробітникам щодо розвитку компетенцій та навичок.
- Надавати підтримку керівникам та співробітникам у розробці планів розвитку для підвищення компетенцій і професійних навичок.
- Підтримувати добробут та потреби у розвитку персоналу, координуючи програми на кшталт моделі «Caring for Carers».
КВАЛІФІКАЦІЯ: ОСВІТА | ДОСВІД | ТЕХНОЛОГІЇ
- Освіта: Вища в галузі управління персоналом, психології, педагогіки, соціальних наук або інших суміжних сферах.
- Досвід роботи: від 2-х років досвіду роботи в сфері навчання та розвитку персоналу, бажано в неприбуткових організаціях.
- Технології: Володіння Microsoft Office Suite/AI та іншими відповідними інструментами на рівні експерта.
- Прихильність місії та роботі HealthRight у сфері справедливості у сфері охорони здоров’я та прав людини
- Знання мов: відмінне володіння українською мовою, рівень володіння англійською мовою В2-С1 (розмовна та письмова) буде перевагою.
Ми розглядаємо на цю позицію кандидатів, які мають:
- Відмінні комунікативні, міжособистісні та дипломатичні навички: здатність ефективно взаємодіяти з колегами в різноманітному мультикультурному середовищі.
- Знання сфері гуманітарної допомоги та міжнародного розвитку є бажаним.
- Здатність працювати як самостійно, так і в глобальній команді організації.
- Комфортна робота в динамічному, глобальному та швидкоплинному середовищі з вимогами, чутливими до часу.
- Відмінні аналітичні, організаторські здібності та вміння вирішувати проблеми.
- Хороші організаторські здібності, уважність до деталей, орієнтованість на дедлайни, вміння працювати з декількома проектами одночасно та добре співпрацювати з іншими.
- Вміння критично мислити та володіти відмінними навичками міжособистісної, усної та письмової комунікації.
- Прагнення ділитися знаннями, документувати досвід, підтримувати творчі ініціативи та працювати в команді.
- Орієнтований на деталі з проактивним мисленням, орієнтованим на пошук рішень.
Формат роботи: в офісі, м. Київ, вул. Чекаленко, 45\2
Відрядження: можливі до 25% робочого часу по регіонам реалізації проектів
Цільова дата початку: з вересня 2024
Обов’язки та зони відповідальності, викладені вище, не є вичерпними, і від особи, яка виконує цю роль, можуть вимагатися додаткові обов’язки, що відповідають її рівню кваліфікації та досвіду.
МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» та міжнародна організація HealthRight International (Право на здоров ‘я) є роботодавцем рівних можливостей і не дискримінує у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.
Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.
В процесі відбору кандидатів проводиться перевірка біографічних даних,
рекомендаційних листів і довідок( отриманих документів) кандидатів, етична поведінка кандидата є частиною щорічної атестації.
Надіслати своє резюме (CV) та мотиваційний лист з очікуваним рівнем винагороди англійською мовою на електронну адресу: [email protected].