HR-менеджер/ка до ENGin (зайнятість 20 годин/тиждень, віддалена робота)
ЗАВЕРШЕНО
ENGin — це глобальна неприбуткова організація, яка прагне поєднати Україну зі світом, щоб сприяти її післявоєнній відбудові та довгостроковому економічному та соціальному розвитку. Ми робимо це об’єднуючи українців з англомовними волонтерами для практики спілкування англійською та міжкультурного обміну.
ENGin є однією з найдинамічніших організацій у своїй галузі. З 2020 року ми надали можливість удосконалити англійську мову понад 23 000 студентам.
Ми досягаємо змін за допомогою індивідуального підходу знизу догори, застосованого у великому масштабі: 100 000+ поєднаних пар (студент та волонтер 1-на-1). Ми прагнемо створити ціле покоління культурно компетентних українців, які вільно володіють англійською та готові відновити свою країну.
Зараз ми шукаємо українського HR-менеджера/ку у команду.
Вимоги:
- Попередній досвід роботи у HR сфері обов’язковий
- Досвід у напрямку оцінки продуктивності команди, навчання та професійного розвитку для зростаючої команди буде перевагою
- Вільне усне та письмове володіння українською мовою
- Вільне усне та письмове володіння англійською мовою на рівні C1+
- Відмінні комунікативні навички
- Високий рівень цифрових навичок для роботи онлайн
- Доступ до стабільного та швидкого підключення до Інтернету в тихому, професійному просторі і комп’ютер/ноутбук обладнаний відеокамерою і мікрофоном
- Автономність та високий рівень відповідальності: вам має бути комфортно працювати без уважного нагляду за кожною деталлю. Очікується, що ви заздалегідь комунікуватимете з керівником і проситимете допомогу, коли це буде потрібно, і будете добровільно проактивно ділитися своїми думками щодо покращення діяльності
- Гнучкість: вам має бути комфортно працювати в швидкоплинному середовищі з динамічною зміною пріоритетів, процесів тощо.
- Увага до деталей
Обов’язки:
- Розробка та впровадження кадрової політики та процедур, які відповідають цілям і цінностям організації таких як:
- Ведення обліку відпусток і лікарняних
- Планування та проведення онлайн зустрічей усієї команди
- Ведення внутрішнього календаря – нагадування про свята/вихідні, привітання з днем народження, нагадування про зустрічі
- Ведення бази даних команди; збір усієї інформації від співробітників
- Щомісячна виплата заробітної плати та перегляд заробітної плати у співпраці з бухгалтером
- Надання підтримки менеджерам і співробітникам з питань, пов’язаних з персоналом, таких як управління продуктивністю, відносини з працівниками тощо
- Підтримка точних й актуальних баз даних про працівників
- Керівництво процесом найму на всі відкриті вакансії, включаючи розміщення оголошень про роботу, перевірку резюме, проведення співбесід, надання пропозицій про роботу, онбординг нових працівників
- Розроблення та впровадження системи оцінки роботи працівників та визначення їх професійного розвитку
- Запобігання та вирішення конфліктів та проблем, що виникають між працівниками
- Створення та реалізація внутрішніх політик організації
- Вдосконалення корпоративної культури та каналів комунікації; управління командним чатом у Telegram і командними зустрічами
- Інші адміністративні завдання за потреби
- Взаємодія з менеджерами та керівництвом організації для розвитку нових проектів, ідей и проектних ініціатив ENGin
Умови роботи:
- Офіційне працевлаштування
- Віддалений формат
- Неповний робочий тиждень (20 годин) з можливістю збільшення за результатами співпраці
- Місячна заробітна плата – від 23000 до 31500 гривень; вирішується за результатами співбесіди та на основі попереднього досвіду
- Гнучкий графік з окремими фіксованими годинами
- Досвід роботи в міжнародній організації
- Робота в молодій та професійній команді
- Перспективи зростання в організації.
Термін подачі:
Ми шукаємо кандидата/ку для якнайшвидшого початку професійної діяльності, тому заявки розглядатимуться відповідно до їх надходження.
Щоб податися на вакансію, заповніть цю форму.