Громадська організація Смарт Освіта шукає експерта/тку з моніторингу та оцінки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


CО
Громадська організація Смарт Освіта шукає експерта/тку з моніторингу та оцінки

Громадська організація “Смарт освіта” у партнерстві із німецькою організацією ChildFund Deutschland (“Дитячий Фонд Німеччини” https://www.childfund.de) за підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) реалізує проект “Навчання суспільної доброчесності в українській початковій освіті як довготривалий та ефективний інструмент подолати “побутову корупцію” (далі-проєкт).

Метою проєкту є сприяння розвитку та поглибленню суспільних цінностей в навчальний процес шляхом розробки цікавих навчальних матеріалів для початкової школи НУШ (3 та 4 класи). Проект інтегрує концепцію громадської доброчесності, цінностей, антикорупції та інших тем у навчальні програми початкових класів, що сприятиме формуванню відповідального та свідомого покоління українців.

Завданнями проєкту є:
- розробка навчальних матеріалів для початкової школи
- відбір 24 вчителів з 8 пілотних шкіл
- навчання вчителів використовувати матеріали у навчальній програмі
- робота з шкільними громадами, батьками, вчителями
- пілотування навчальних матеріалів у школах
- презентація навчальних матеріалів
- 10 вчителів амбасадорів поширять напрацьовані матеріали серед інших вчителів у школах.

Для продовження процесу моніторингу та оцінки на основі розробленої системи моніторингу та оцінювання проєкту, ГО «Смарт Освіта» шукає експерта/тку з моніторингу та оцінки (далі МіО)

Експерт/-тка з МіО має дослідити та прослідкувати вплив навчання доброчесності на учнів, батьків та вчителів, які беруть участь у проєкті відповідно до цілей проєкту, та цілей організації. З цією метою, експерт/-тка має здійснити формаування критеріїв, збір, обробку та аналіз даних та підготувати звіт (15-20 стр. (Times New Roman, size 11)) на основі результатів аналізу. Також, впродовж проєкту тісно працювати із командою над збором зворотнього зв’язку від бенефіціарів, контролю заповнення всіх форм.

Після завершення пілотної фази і аналізу анкет, пільно зі командою експерт з МіО формує сплан проведення кінцевої оцінки серед 9 пілотних шкіл та залучених експертів та проводить відповідну кількість фокус груп, інтерв’ю з бенефіціарами проєкту для розуміння впливу проєкту. (15-20 стр. на основі зібраних матеріалів)

Основними завданнями та обов’язками експерта/-тки із моніторингу та оцінки в межах проєкту будуть:

- розробити методологію та інструменти для вимірювання теперішньої та кінцевої ситуації з провадження проєкту (до та після того, як учні навчатимуться за напрацьованими матеріалами) з чіткими критеріями відповідно до вимог проетку
- розробити зразки анкет для учасників проєкту до та після пілотування навчальних посібників
- розробити та погодити із командою проєкту рекомендації щодо того як оцінити очікувані показники проекту для різних цільових аудиторій
- сприяти внутрішній професійній дискусії щодо вимірювання впливу проєкту, взаємодіяти із експертами тощо
- розробити питання для команди щодо моніторингових візитів
- проаналізувати результати анкетування і надати письмовий звіт за результатами опитування базуючих на проєктних індикаторах і завданнях
- провести остаточну оцінку результатів в кінці проєктузробити інтерв’ю, фокус групи тощо з ключовими зацікавленими сторонами проєкту
-провести фокус групи та інтервю відповідно до затвердженого плану із відібраними бенефіціарами проєкту
-проаналізувати результати проєкту на основі кількісних та якісних даних*, зібраних від учнів, використовуючи інструменти, відповідні віковій групі 3-го та 4-го класів (ігри, комікси, елементи візуалізації), від вчителів та батьків
- складання підсумкового звіту за результатами оцінювання впливу проєкту

Експерт з моніторингу та оцінки має володіти такими знаннями та компетенціями:

- має досвід у проведенні моніторингу та оцінки, соціологічних опитуваннях
- орієнтується у проектній діяльності і розуміє специфіку логічних матриць проєктів
- має досвід роботи із дитячими та дорослими групами у формі фасилітації
- має знання теми антикорупції та доброчесності і демонструє готовність поглиблювати розуміння і цій темі
- має відмінні аналітичні та комунікативні навички
- здатний/здатна дотримуватися дедлайнів
- дотримується принципів прозорості та підзвітності
- готовий/готова до залучення в командну роботу і комунікацію

Чекаємо на резюме та мотиваційний лист із детальним описом досвіду роботи на пошту ГО “Смарт освіти” [email protected] з темою листа Експерт з питань моніторингу та оцінки до 25.04.2021 року із зазначеною очікуваною винагородою за день роботи в “тілі” листа.

Команда залишає за собою право дати відповідь лише відібраним кандидатам.

*Експертові/-тці будуть надані якісні дані щодо досвіду роботи з уроків доброчесності (що було корисно? Що працювало / не працювало?) та всі напрацьовані матеріали впродовж роботи у межах проєкту.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project