Інспектор/ка з кадрів, м.Запоріжжя

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(3) prostirjob
Інспектор/ка з кадрів, м.Запоріжжя

Благодійний фонд “Посмішка ЮА”, запрошує до співпраці в команду проекту “Простір  «Посмішка»-психосоціальна підтримка та кейс-менеджмент для дітей та дорослих” Інспектора/ку з кадрів в м.Запоріжжя, який/яка буде надавати послуги з:

- реєстрації персональних даних працівників; 

- прийняття на роботу працівників; 

- звільнення працівників з роботи; 

- укладання трудових договорів у письмовій формі;

- переведення, переміщення працівників;

- розробки посадових інструкцій;

- планування відпусток; 

- обліку використання відпусток; 

- обліку відряджень; 

- обліку використання робочого часу працівників; 

- фіксування відсутності працівників на роботі; 

- військового обліку, складання звітів та повідомлень для військкоматів; 

- виявлення потреб у персоналі; 

- оцінювання укомплектованості штату підприємства; 

- аналізу причин плинності кадрів; 

- підбору персоналу шляхом аналізу анкет і опитувань; 

- оцінювання працівників;

- атестації працівників та ін. 

 Вимоги до виконавців:

- повна вища освіта (магістр, спеціаліст) за одним з напрямів підготовки: «Правознавство»,«Документознавство та інформаційна діяльність», «Економіка праці і управління персоналом»;

- стаж роботи з управління персоналом — не менше 2 років;

 – знання Конституції України, законодавчих та нормативно-правових актів у сфері праці, зайнятості, захисту персональних даних, з питань військового обліку;

- знання законодавчих і нормативних актів, методичних матеріалів з управління персоналом;

- знання структури і штату підприємства, його профілю, спеціалізації і перспектив розвитку;

- знання кадрової політики і стратегії підприємства;

- знання порядку складання прогнозів, визначення перспективної і поточної потреби у кадрах;

- знання джерел забезпечення підприємства кадрами;

- розуміння стану ринку праці;

- знання системи і методів оцінювання персоналу;

- розуміння методів аналізу професійно-кваліфікаційної структури кадрів;

- розуміння порядку оформлення, ведення і збереження документації, пов’язаної з кадрами і їх рухом: порядку формування і ведення банку даних про персонал підприємства;

- знання діловодства, стандартів організаційно-розпорядчої документації;

- знання вимог системи управління якістю, що впроваджена на підприємстві, щодо оформлення документації, а також регламентації процесів та процедур, в яких бере участь кадрова служба підприємства;

- знання можливостей використання сучасних інформаційних технологій у роботі кадрових служб;

- знання організації табельного обліку;

- розуміння передового вітчизняного і світового досвіду роботи з персоналом;

- розуміння порядку розроблення планів комплектування підприємства кадрами;

- знання нормативних актів щодо порядку призначення та виплати допомоги з усіх видів загальнообов’язкового державного страхування;

- знання порядку визначення страхового стажу (усіх видів), надання пільг та компенсацій працівникам;

- знання порядку оформлення приймання, переведення, переміщення, звільнення працівників та зміни істотних умов праці внаслідок змін в організації виробництва і праці;

- знання  порядку оформлення, ведення, зберігання та обліку трудових книжок та особових справ працівників, оформлення облікової документації з кадрів;

- знання порядку оформлення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям;

- знання методичних матеріалів з обліку та руху персоналу, методів обліку руху кадрів;

- розуміння порядку складання встановленої звітності.

- знання основ профорієнтаційної роботи(соціології, психології праці, економіки, організації виробництва та управління);

- знання принципів державної системи професійної класифікації;

- знання порядку проведення атестації та підвищення кваліфікації працівників підприємства;

- знання порядку проходження усіх видів практики учнями професійно-технічних та студентами вищих навчальних закладів;

- знання порядку проходження стажування учнями професійно-технічних та студентів вищих навчальних закладів, що здобули певний рівень освіти та продовжують навчання;

- знання засобів обчислювальної техніки, комунікацій і зв’язку;

- знання правил і норм охорони праці, протипожежного захисту;

- здатність правильно оцінювати обстановку, бачити проблеми, концентруватися на головних і оперативно їх вирішувати;

- наявність власної позиції, ініціативність;

- готовність до перетворювання, ділового ризику;

- комунікабельність, уміння підтримувати контакти, викликати прихильність людей, переконати в правильності своєї точки зору;

- вміння формувати команду, делегування повноваження, залучати підлеглих до управління;

- сильні аналітичні та організаційні здібності;

- гнучкість та здатність швидко навчатись;

- вміння спокійно реагувати на нештатні ситуації та швидко їх вирішувати;

- вміння працювати в команді та в позитивній атмосфері;

- стресостійкість, уважність та відповідальність дуже важливі;

- вміння помічати сильні, слабкі сторони в робочих процесах, озвучувати їх проєктній команді;

- вміння працювати з великим об’ємом інформації;

- навички роботи з комп’ютерною та оргтехнікою на рівні користувача;

  - нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм (Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації);

 Вид співпраці: Повна зайнятість

Умови співпраці:строковий трудовий договір

Заробітна плата:20000 гривень (сума після оподаткування)

 Пропозиція має містити CV/ резюме + портфоліо ( при його наявності) , в якому вказано досвід, вказаний в вимогах.

Пропозиції необхідно надіслати до 19.06.2024 на електронну адресу [email protected] з приміткою у темі листа “Інспектор/ка з кадрів м.Запоріжжя”.

*Якщо протягом 10 днів (з моменту завершення терміну подачі резюме) ми не зв’яжемось з Вами — це означає, що вказані в резюме знання та досвід не відповідають вимогам. В такому випадку ми зможемо повернутись до вашої кандидатури при появі релевантних вашому досвіду вакансій.

**Надсилаючи резюме, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project