Інспектор/ка з кадрів та адміністративних питань / Human Resources & Administration Assistant
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Наразі Датська рада у справах біженців шукає Інспектора з кадрів та адміністративних питань у місто Херсон.
Загальна мета вакансії:
Інспектор з кадрів та адміністративних питань забезпечує безперебійну роботу офісу ДРБ, що базується в Херсоні. В обов’язки входить виконання адміністративних завдань (подальша підтримка в отриманні адміністративних дозволів, управління закупівлями канцелярського приладдя, бронювання поїздок, відстеження завдань, пов’язаними з приміщеннями, та виконання інших обов’язків за призначенням) та кадрових завдань (загальна підтримка в наборі персоналу, підтримка в процесах управління персоналом та документації). Виконуючи ці обов’язки, ця роль сприяє підтримці ефективної діяльності ДРБ у Херсонській області. Працівник повинен бути здатним приймати самостійні рішення і дії у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги організації та сприяти розвитку групи реагування.
Географічне охоплення: Херсон
Основні обов’язки:
- Виконувати адміністративні завдання згідно принципів ДРБ.
- Підтримка із завданнями, пов’язаними з персоналом, включаючи проведення інтерв’ю та перевірки рекомендацій, збір та сканування документів.
- Допомагати в адаптації та брати участь в адміністративному інструктажі нових кадрів.
- Управління завданнями, пов’язаними з приміщеннями, включаючи зв’язок з орендодавцями, підготовку та підтримку угод та вирішення питань, пов’язаних з офісами та гостьовими будинками. Підтримка у вирішенні завдань, пов’язаних з фінансами, включаючи обробку дрібної готівки, якщо вас попросять.
- Підтримка в закупівлях, пов’язаних з офісом, включаючи замовлення та зберігання канцелярських товарів.
- Надавати підтримку різним відділам у завданнях введення даних.
- Бронювання готелів/поїздок для співробітників ДРБ, включаючи національні та міжнародні подорожі
- Отримувати і відправляти офіційну кореспонденцію і вести її облік.
- Подальші дії та підтримка з адміністративними дозволами. Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх та донорських інструкцій/процедур щодо закупівель ДРБ, щоб уникнути конфлікту інтересів.
- Виконувати спеціальні офісні завдання (наприклад: закупівлі, обслуговування офісу, пошук приміщень).
- Брати участь в організації навчання.
- Завдання та обов’язки, визначені в цій посадовій інструкції, не є вичерпними і залежать від потреб проекту.
Необхідний досвід та компетенції:
- Знання херсонського місцевого громадянського суспільства є перевагою.
- Бажані навички роботи в Microsoft Office, зокрема Excel, Word, досвід роботи з ERP системами.
- Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, комунікабельність.
- Попередній досвід від 1 року.
- Високий рівень професійної етики та розуміння політики конфіденційності.
- Знання Англійської на рівні В-2 або вище є обов’язковим.
- Вільне володіння українською та російською.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
- Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
- Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
- Медичне страхування та страхування життя.
Процес подачі заявки
Заявки відкриті лише для громадян України.
Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170212&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.
Кінцева дата подачі резюме: 26 лютого 2024 р.