ІТ-менеджер/ка
Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» запрошує до участі у конкурсі на посаду ІТ-менеджера / менеджерки в межах проєкту «Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту українцям та громадян третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові» за підтримки гуманітарної агенції Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини.
Метою нашого проєкту є підтримка дітей та підлітків ВПО та, зокрема й тих, які зіткнулися з високим ризиком небезпеки та потребують допомоги. Проєкт триватиме до 31 грудня 2025 року.
Завдання ІТ-менеджера / менеджерки:
Адміністрування ІТ-інфраструктури організації. Підтримка та розвиток внутрішніх інформаційних систем. Забезпечення кібербезпеки та збереження даних. Технічна підтримка команди та вирішення ІТ-запитів. Взаємодія з підрядниками та постачальниками ІТ-послуг.
Вимоги:
Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років. Знання апаратного та програмного забезпечення. Розуміння принципів кібербезпеки та мережевої інфраструктури. Вміння працювати з хмарними сервісами та системами управління проєктами. Висока відповідальність та комунікабельність.
Ми пропонуємо:
Роботу у дружньому та професійному колективі. Окреме робоче місце. Повний робочий день. Конкурентну заробітну плату. Можливість професійного розвитку та навчання. Сучасний безпечний офіс.
Як податись:
Надішліть своє резюме на електронну адресу [email protected] до 7 лютого 2025 року (в темі листа вкажіть «На конкурс ІТ-менеджера / менеджерки»).
Інформація щодо відбору
Кандидати/тки, відібрані для проходження співбесіди, будуть повідомлені електронним листом. Відібрані кандидати/ки повинні бути готові надати додаткові документи, які можуть засвідчити кваліфікацію та мотивацію кандидатки / кандидата, такі як копії дипломів, сертифікатів, контрактів, рекомендаційних листів.
Контактна інформація:
Вебсайт: http://pard.org.ua/
FB-сторінка: https://www.facebook.com/pard.vn
Номер телефону: +380432 69 44 32, +380632885982
Електронна адреса: [email protected]