IT спеціаліст/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
JERU

Vacancy вакансія(7)
IT спеціаліст/ка

IT СПЕЦІАЛІСТ УКРАЇНА*

в Києві

Вакансія має бути заповнена якнайшвидше, з початковою тривалістю контракту на один рік. Є дуже хороші перспективи для продовження контракту. Місцерозташування вакансії – по Україні. Посада передбачає їздити у відрядження.  

В якості ІТ-спеціаліста для нашої діяльності в Україні, вашим завданням буде надання ІТ-комунікаційної підтримки програм і проектів нашої місії JERU-Joint Emergency Response Ukraine (Спільне реагування на надзвичайні ситуації в Україні).

Ваші обов’язки

  • Визначити відповідного Інтернет-провайдера для всіх офісів в Україні – Полтава, Хмельницький, Київ та будь-які інші місця, якщо будуть відкриті нові офіси
  • Встановити та забезпечити відповідність політиці комунікацій для діяльності місії в межаї країни щодо пакетів мобільних телефонів для працівників, пакетів Інтернету для місцт проживання персоналу (за потреби) тощо, а також отримати схвалення зазначеної політики від регіонального директора
  • Уклаcти рамкову угоду з кількома компаніями мобільного зв’язку щодо післяплатного з’єднання за пакетами, які пропонують співвідношення ціна-якість з точки зору інтернет-пакетів і хвилин дзвінків у порівнянні з ціною.Ідентифікація для них повинна базуватися на охопленні в усіх місцях
  • Керувати видачею всіх телефонів персоналу та програмам, гарантуючи, що ті, хто їх отримує, підписують правильну документацію відповідно до процедур
  • Переконуватись, що новим співробітникам, які в’їжджають до країни, видано SIM-картку та/або телефон, щоб вони могли здійснювати перевірки безпеки відповідно до Плану управління безпекою місії
  • Управляти телефонними контрактами та щомісячними рахунками, забезпечуючи ідентифікацію та компенсацію всіх особистих дзвінків відповідним співробітником
  • Забезпечувати та слідкувати за роботою ноутбуків усіх організацій, залучених до JERU (Weltungerhilfe, Concern Worldwide та CESVI) для будь-якого усунення несправностей
  • Підтримувати зв’язок з командами ІТ-підтримки інших організацій, щоб вирішувати будь-які проблеми щодо усунення несправностей
  • Підтримувати зв’язок спеціалістом з логістики, який керує активами в країні, щоб переконуватися, що все ІТ-обладнання зареєстровано, а всі переміщення відстежуються в організації та реєструються в Реєстрі активів

Необхідні навички та досвід

  • Офіційна або професійна освіта, (професійно-технічна) освіта в коледжі, завершена програма стажування в галузі ІТ
  • Від 3 до 5 років професійного досвіду роботи у сфері ІТ та комунікацій
  • Сильні навички роботи з MS Teams
  • Готовність подорожувати по Україні
  • Вільне володіння українською мовою
  • Знання російської та/або англійської мови є перевагою

Що ми пропонуємо

Ми пропонуємо вам можливість працювати у відповідальній та цікавій сфері у складі надзвичайно цілеспрямованої команди. Welthungerhilfe надає великого значення особистому та професійному розвитку своїх співробітників. Оплата праці базується на нашій шкалі заробітної плати незалежно від статі.

Будь ласка, надішліть заявку англійською мовою через нашу систему онлайн-рекрутингу до 22 вересня 2022.

Welthungerhilfe віддана боротьбі з тероризмом у всій своїй діяльності. Відповідно, будь-який претендент, якому пропонують роботу, перевірятиметься зі списками відомих і підозрюваних терористів. *Welthungerhilfe цінує різноманітність і забезпечує інклюзивне, недискримінаційне робоче середовище. Ми вітаємо заявки від людей із відповідною кваліфікацією з усіх верств суспільства.

https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=10066&company=WelthungerP&st=99864D97B59EB8685C8C4EB729F4BD127E49C60D


Останні публікації цього розділу:

Довгострокове волонтерство в науковому центрі Гдині

Спеціаліст/ка з питань розвитку та комунікацій

Начальник/ця сектору військового обліку в кадровому документообігу

Юрист/ка сектору

Довгострокове волонтерство у центрі інновацій та дизайну “Wymiennikownia”

Engineering Analyst (Electricity, Gas), NPSA-9, DS - Kyiv, National Рosition