ІЗІ шукає помічника_цю керівника
ЗАВЕРШЕНО
Основні обов’язки:
- планування, координація робочих зустрічей та заходів;
- координація закордонних відряджень (підготовка маршрутів, замовлення квитків, готелів, логістика, за потреби – візове оформлення);
- координація відряджень працівників, підготовка супровідної документації;
- ділове листування, робота з вхідною / вихідною кореспонденцією;
- комунікація з організаційних питань;
- підготовка документів, звітності, робочих матеріалів;
- збір та аналіз інформації за проханням команди;
- організаційне забезпечення процесів формування команди;
- виконання інших операційних заходів та доручень керівництва.
Вимоги до кандидата:
- комунікативні та організаційні навички;
- досвід організації заходів;
- уважність до деталей;
- відмінні письмові (розробка документів), презентаційні навички та навички планування;
- високі організаторські здібності, орієнтованість на результат;
- вміння працювати в режимі багатозадачності і визначати пріоритети.
- вільне володіння українською, англійська – Intermediate і вище.
Умови роботи:
- офіс у центрі міста;
- оплата – 20 тис. грн без урахування податків, оформлення ФОП;
- випробувальний термін – 1 місяць,з оплатою від 15 тис. грн (за результатами співбесіди) ;
- цікава та динамічна робота;
- повна зайнятість;
- готові взяти студента.
Етапи конкурсного відбору:
- відбір кандидатів за резюме та мотиваційним листом;
- співбесіда з керівництвом організації.
Ваше CV та короткий лист про себе надсилайте до 1 червня 2023 року на [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте “Офіс-менеджер ІЗІ”.
Чекаємо на ваші резюме!