Кандидат/ка на посаду асистента/ки бухгалтера проектів
ЗАВЕРШЕНО
ВГО «Жіночий консорціум України» (далі ЖКУ) є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, дотримання прав дітей.
Період діяльності: від 6 місяців, повна зайнятість, з можливістю подальшого подовження договору.
Початок роботи 20 березня 2022 року, з випробувальним оплачуваним періодом – два тижні. Щомісячна оплата гарантована.
Завдання та обсяг роботи:
• Забезпечувати оформлення та процедуру проведення закупівель (система вже налагоджена, потрібно виконання)
• Забезпечувати підготовку та упорядкування первинної документації щодо закупівель (запити, рахунки, накладні, акти, списки отримувачів тощо)
• Інша допомога бухгалтеру щодо систематизації та внесення в базу даних первинної документації (збір первинної документації, перевірка/звірка, сканування, внесення відсканованих оригіналів в реєстри, файлування оригіналів платіжних документів тощо)
Вимоги до кандидатки/та:
• ФОП, 3 група (на єдиному оподаткуванні фізичних осіб)
• Відповідна освіта та досвід роботи з платіжними документами, досвід оформлення закупівель
• Досвід роботи в громадських організаціях.
• Високий рівень аккуратності в роботі з документами, відповідальності, дисципліни у дотриманні строків для звітування (дедлайнів), готовність працювати онлайн та офлайн.
• Хороший рівень володіння компьютерними навичками для бухгалтерії, включаючі, швидкий набір матеріалів, роботу з таблицями (Excel тощо), а також, користування он-лайн комунікаційними ресурсами.
• Володіння українською мовою обов’язково. Володіння англійською мовою – бажано.
Якщо Ви зацікавилися даною посадою, будь-ласка, надішліть свій запит, стисле резюме на ел.адресу: [email protected] та копію на ел.адресу: [email protected] вказуючи в темі листа «Асистент/ка бухгалтера».
Кінцевий термін подання документів на конкурс: 15 березня 2023 року до 18:00.
Кандидатки/кандидати будуть запрошені до індивідуальної он-лайн співбесіди.