Кейс-менеджер (Київ)
ЗАВЕРШЕНО
Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.
Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.
Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.
Обов’язки:
- Визначення базових потреб клієнтів, використовуючи форму первинної оцінки, та забезпечення надання необхідних послуг для їх задоволення.
- Здійснення прийому клієнтів у кризовому центрі, відвідання клієнтів в місцях їх тимчасового перебування, а також інформування їх про наявні соціальні послуги, можливості кейс-менеджменту
- Здійснення разом з клієнтами оцінки ситуації й потреб, наявних ресурсів та обмежень. Визначення медичних, житлових, юридичних, економічних, освітніх, психологічних, соціальних та інформаційних потреби клієнтів, використовуючи Форму оцінки потреб.
- Визначення разом з клієнтом цілі роботи, розробка індивідуального плану, де вказуються необхідні заходи, відповідальні за їх виконання особи та терміни реалізації.
- Сприяння в отримані необхідних послуг згідно з індивідуальним планом заходів.
Кваліфікаційні вимоги:
1. Базова вища освіта (бакалавр) відповідного напряму підготовки («соціальна робота», «психологія», «педагогіка» чи інші суміжні напрями підготовки);
2. Досвід роботи в соціальній сфері не менше 2 років;
3. Методологія кейс-менеджменту.
Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист: [email protected].