Кейс-менеджер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Fedir

бізнес тренінг семінар менеджер
Кейс-менеджер/ка

Український фонд «Благополуччя дітей» шукає в команду кейс-менеджера/менеджерку у м. Київ в межах проєкту «Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту жителям України та громадянам третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові» (No. K-EUM-2023-9004, AA reference number: F-PF-2-321.50/UKR/Reg/DIAKONIE/2023/01), що впроваджується благодійними організаціями Український фонд «Благополуччя дітей» та Diakonie Katastrophenhilfe (Німеччина) за фінансування Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Щоб приєднатися до нашої команди, ви повинні мати гарні організаторські та комунікативні навички, а також поділяти наші цінності (ось вони: https://cutt.ly/s6zr3iD). 

Ваші ключові обов’язки:

  • Послуги з проведення індивідуальної оцінки потреб сім’ї (родин ВПО з дітьми).
  • Консультування сімей щодо доступу до медичних, юридичних та інших послуг.
  • Послуги із забезпечення надання гуманітарної допомоги сім’ям  ВПО з дітьми відповідно до їхніх потреб.
  • Інформаційна підтримка родин у пошуку житла, працевлаштуванні та інтеграції в нові громади, взаємодіючи з місцевою владою та іншими дотичними до схожих активностей організаціями, гуманітарними штабами тощо.
  • Послуги з координації перенаправлення бенефіціарів на отримання допомоги від інших організацій.
  • Послуги із забезпечення контролю, оцінки ефективності наданої допомоги та моніторингу стосовно відповідності інформації бенефіціара та підтверджуючих документів згідно з умовами проєкту, а також послуги з надсилання запитів щодо надання належних копій документів; усування дублюючих заявок.
  • Послуги з консультування стосовно підготовки та проведення моніторингових візитів за участі проєктної команди та донорів.
  • Забезпечення звітності програмному менеджеру проєкту, згідно з наданими формами звітності.

Необхідна кваліфікація і досвід:

  • вища освіта (соціальна робота, юридична освіта, менеджмент, гуманітарні науки, адміністрування або суміжні галузі);
  • не менше 2-х років досвіду роботи на за схожим напрямком;
  • досвід роботи в НУО буде перевагою;
  • гарні комунікативні та організаторські навички, здатність працювати в команді;
  • грамотна письмова та усна українська мова;
  • навички тайм-менеджменту, робота з чіткими дедлайнами;
  • впевнений користувач ПК;
  • уважність до деталей, організованість, відповідальність.

Умови роботи:

  • з лютого 2025 року по червень 2026 року;
  • повна зайнятість;
  • робота з родинами ВПО з дітьми у Києві і Київській області;
  • оплата за результатами співбесіди.

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування;
  • можливість змішаного формату роботи;
  • команду однодумців, відданих своїй справі;
  • професійне та особистісне зростання – ми не дамо вам стояти на місці;
  • креативну роботу, де ваші ідеї бажані та важливі;
  • профілактику вигорання працівників.

Якщо ви готові стати частиною проєктної команди, надсилайте мотиваційний лист із зазначеною сумою очікуваної заробітної плати та резюме на електронну адресу [email protected] до 10 січня 2025 року.

Ми завжди інформуємо претендентів про отримання заявок на посаду та результати відбору.

Ми можемо розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується надіслати нам документи чим швидше.


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка - бухгалтер/ка (віддалено, часткова зайнятість)

Координатор/ка проєкту

Асистент/ка проєкту

Project Lead / Консультант(-ка) з впровадження проєктів до CRDF Global

Project Associate / Адміністративний/а помічник/ця проєктів до CRDF Global