Керівник_ця групи з фінансової діяльності
ЗАВЕРШЕНО
Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.
Наразі ДРБ шукає Керівник групи з фінансової діяльності в Харкові.
Загальна мета ролі:
Керівник відділу фінансів керуватиме фінансовим персоналом та бухгалтерами в харківському офісі розподіляючи обов’язки для забезпечення ефективного та своєчасного виконання повсякденних фінансових завдань та фінансової звітності. Ця роль забезпечує дотримання процедур і вказівок ДРБ.
Обов’язки:
Управління персоналом
- Очолювати та керувати фінансовою командою (включаючи планування персоналу, результативність, благополуччя та розвиток);
- Контроль повсякденної діяльності, регулярне планування та правильний розподіл навантаження між підлеглими;
- Надавати технічну підтримку та керівництво програмами відповідно до організаційних пріоритетів;
- Наймання працівників та проведення атестації (під пильним контролем керівника наступного рівня).
Фінанси та бухгалтерія
- Бюджетний моніторинг та прогнозування за статтями бюджету підтримки (офіс, канцелярія, IT обладнання, пальне, витратні матеріали для забезпечення офісу) – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
- Забезпечення відповідного розподілу витрати на паливо, зарплату водіїв, оренда, витратні матеріали, ІТ-обладнання тощо) на основі облікових витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами;
- Переконайтеся, що всі платежі здійснюються вчасно та відповідно до існуючих форм DRC.
- Перегляньте документи та переконайтеся, що витрати закодовані для виправлення кодів бюджету та переконайтеся, що витрати будуть понесені відповідно до наявного бюджету;
- Переконайтеся, що процеси під наглядом обробляються належним чином через DRC Dynamics;
- Переконайтеся, що бухгалтерські записи зроблені відповідно до внутрішніх інструкцій DRC та українського законодавства точно та вчасно, переглядаючи та затверджуючи журнали перед їх публікацією;
- Забезпечити своєчасне ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
- Перевірка заявок на закупівлю (PR) / Запитів на платежі (RfP) / Документів Travel Tools для поїздок (TT);
- Допомога з аудитом у кожному проекті (зберігання та систематичний збір ваучерів та необхідної інформації);
- Забезпечити місячне оновлення касових книг для відображення фактичного стану наявної каси та балансу в банку в усіх валютах;
- Надання іншої фінансової підтримки на вимогу керівника бази та Менеджеру з адміністративно-фінансової діяльності.
Ключові результати:
- Правильно розподіллено навантаження між фінансово-бухгалтерським персоналом;
- Результативність і розвиток підлеглих задовольняють цілі, поставлені керівником офісу та Менеджер з адміністративно-фінансової діяльності;
- Фінансові ваучери скануються та зберігаються щомісяця на сервері та додаються до кожної транзакції в Dynamics;
- Регулярно переглядається та оновлюється бюджет витрат на підтримку офісу.
Необхідний досвід та компетенції:
- Мінімум 3 роки досвіду роботи у сфері фінансів/бухгалтерії.
- Досвід роботи у NGO (НУО/МНГО) буде перевагою.
- Університетський ступінь бакалавра у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, бухгалтерський облік, управління персоналом).
- Поглиблене володіння Excel та фінансовими ІТ-системами.
- Розмовні, тренерські та комунікативні навички.
- Розвинені організаторські здібності.
- Акуратність в оформленні документів.
- Фінансова грамотність.
- англійська мова вище середнього або просунутий рівень (розмова/читання/письмо).
- Володіння письмовою та усною українською або російською мовами.
Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
- Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
- Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження
- Рівень: G-Менеджер
- База: Харків
- Дата початку: якнайшвидше
- Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням:Finance Team Leader – Application Form (hr-manager.net)
Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Заявки приймаються до 24 вересня 2023 р.