Керівник програми магістерського рівня «Управління неприбутковими організаціями»
ЗАВЕРШЕНО
Освіта: вища (сфери менеджменту та управління проектами)
Графік роботи: з 9:00 до 18:00 год.
Зайнятість: Повна
Стаж роботи: від 4-ох років, досвід роботи в громадському секторі.
Досвід роботи (компетенції):
- Розуміння та досвід творення навчальних програм/проектів.
- Ознайомлення з неприбутковим сектором України: розуміння принципів взаємодії, стейкхолдерів та їх особливостей.
- Розуміння ринку навчальних послуг для неприбуткових організацій України (можливо, міжнародного).
- Досвід управління проектами та програмами.
- Клієнтоорієнтованість.
- Вміння стратегічно мислити та планувати поточну діяльність.
- Вміння критично мислити та критично оцінювати.
- Яскраві комунікативні навички. Вміння будувати партнерства.
- Досвід роботи в громадському секторі.
- Рівень знання іноземної мови на рівні не нижче Upper-Intermediate.
- Впевнений користувач ПК (знання програм MS Office Word, Excel, Power Point), Internet – обов’язкове.
Основні обов’язки:
- Розвиває програму «Управління неприбутковими організаціями», розробляє нові курси, формує викладацький склад, управляє інформаційними потоками (інформування та взаємодія з учасниками і викладачами програм), планує і реалізовує маркетинговий план програми.
- Залучає та комунікує з потенційними учасниками програми.
- Супроводжує учасників програми впродовж усього періоду їх навчання на програмі.
- Веде підготовку та організацію виїзних модулів.
- Провадить роботу з внутрішньою документацією.
- Бере участь у розробці та впроваджує програми з управління неприбутковими організаціями.
- Проводить опитування, дослідження та готує аналітичні огляди з питань управління в неприбутковому секторі.
- Дотримується етики ділового спілкування.
Особисті якості:
- зорієнтованість на результат;
- вміння працювати в команді; комунікабельність;
- відповідальність; організованість та обов’язковість у роботі;
- аналітичні здібності, здатність планувати та оцінювати свою діяльність;
- підпорядкованість поведінки і міжособистісних комунікацій нормам християнської традиції;
Резюме надсилати окремим файлом до 20 квітня 2016 року за адресою:
Інституту лідерства та управління
Eл. пошта: [email protected], та [email protected].