Керівник/-ця відділу комунікацій та фандрейзингу
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна благодійна організація «СОС Дитячі Містечка» Україна” оголошує конкурс на посаду Керівника відділу комунікацій та фандрейзингу
Ми в пошуках експерта/-ки, який/-а відповідатиме за розробку та впровадження PR-стратегії з метою збільшення обсягу залучення коштів та розвиток існуючих ключових відносин з партнерами СОС Дитячі Містечка.
Ключові навички та досвід
- Вища освіта в напрямках маркетингу, PR та /або комунікацій
- Досвід роботи у сфері благодійності (буде перевагою)
- Вміння працювати з різними групами ЗМІ, журналістами
- Відмінне володіння письмовою та усною англійською мовою
- Поглиблений досвід розробки комунікаційних стратегій та планів щодо збору коштів, узгодження цілей, а також встановлення, моніторингу та перепрогнозування бюджетів
- Особисті якості — комунікабельність, відповідальність, уміння працювати в режимі мультизадачності, стресостійкість та робота на результат
Обов’язки:
- Участь у створенні PR-стратегії щодо просування організації у ЗМІ
- Реалізація стратегії: проактивне просування у ЗМІ, проведення PR-акцій
- Ріст впізнаваності СОС Дитячі містечка в цілому, а також як організації, яка змінює усвідомлення сім’ї для дитини
- Організація спільних медіа-проектів
- Планування та реалізація маркетингових заходів, розробка ефективних та відповідних фандрайзингових продуктів
- Просування в соцмережах (разом з digital-менеджером)
- Підготовка PR-матеріалів (статті, коментарі, релізи, інтерв’ю керівників, прес-кити, тощо)
- Виконання узгоджених KPI, зокрема із залучення коштів від приватних та корпоративних донорів
Умови роботи:
- Цікаву роботу в міжнародній організації
- Можливості для особистого та професійного зростання
- Повна зайнятість, можливість працювати дистанційно
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте Ваше резюме та короткий мотиваційний лист на пошту: anna.shkumat@sos-ukraine.org
«Зверніть увагу! Співбесіда буде проведена лише з кандидатами, які максимально відповідають вимогам вакансії».