Керівник_ця групи відділу з публічних закупівель / Supply Chain Team Leader

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy prostirjob
Керівник_ця групи відділу з публічних закупівель / Supply Chain Team Leader

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі по тексту ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда ДРБ оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Керівника групи відділу з публічних закупівель у м. Миколаїв.

Ключові обов’язки:

  • Координувати та контролювати управління ланцюгом постачання та здійснювати матеріально-технічну підтримку операцій у зоні відповідальності, включаючи заявки, отримання, зберігання, видачу та доставку товарів;
  • Керувати розширенням існуючого портфоліо постачальників ДРБ і завжди забезпечувати професійне управління постачальниками та підрядниками;
  • Забезпечувати щомісячні задокументовані зустрічі з членами команди, надаючі особливу підтримку їх розвитку та зміцнення потенціалу;
  • Здійснювати нагляд за спеціалістами з логістики в управлінні закупівлями в Україні до управління автопарком і досліджуйте варіанти подальшого розширення потенційних можливостей закупівель поблизу зони підтримки та покращеного управління автопарком;
  • Контролювати та керувати помічником у ланцюжку поставок щодо управління запасами та активами, забезпечувати дотримання правил і норм донорів;
  • Управляти, впроваджувати/підтримувати та дотримуйтись стандартних практик ДРБ щодо складування/запасів і контролюйте дотримання персоналом найкращих стандартів аудиту;
  • Забезпечувати навчання для персоналу, який відповідає за ланцюг поставок, зокрема щодо процедур закупівель, управління автопарком, запасами та активами;
  • Проводити періодичні перевірки корупційних ризиків щодо парку автомобілів, активів і закупівель;
  • Виконувати інші доручення керівництва.

Загальні обов’язки:

  • Дотримуватися політики, інструкцій і процедур ДРБ.
  • Впроваджувати системи та процедури ДРБ на регіональному рівні.
  • Забезпечувати дотримання політики ДРБ, довідників, інструкцій і вимог донорів.
  • Готувати та подавати звіти та аналізи.
  • Забезпечувати належне оформлення всіх супровідних документів.
  • Підтримувати лінійних керівників у процедурах.
  • Забезпечувати розробку та впровадження адміністративних систем і процедур.
  • Забезпечувати боротьбу з корупцією, прозорість і ефективність витрат у всіх процесах (наприклад, у закупівлях, управлінні транспортними засобами, управлінні активами).
  • Забезпечувати безпечне та ефективне транспортування персоналу та матеріалів/товарів.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Ступінь магістра з логістики та/або управління ланцюгами поставок.
  • Мінімум 3 роки досвіду в гуманітарній логістиці, закупівлях, транспорті та розподілі, складському господарстві та управлінні запасами.
  • Перевірені управлінські навички та компетентність в управлінні людьми.
  • Відданість навчанню та впровадженню організаційної політики та процедур.
  • Відмінне володіння MS Word, Excel, PowerPoint.
  • Досвід управління ланцюгом поставок в ERP-системі.
  • Добре розуміння правил закупівель і положень основних міжнародних донорів.
  • Повне професійне володіння англійською, українською та російською мовами.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 6 місяців.
  • Місце роботи: Миколаїв.
  • Дата початку: якнайшвидше.
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Датської ради у справах біженців.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166770&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 17 січня 2023 р.

Щоб отримати додаткову інформацію про Данську Раду у справах біженців, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project