Керівник_ця групи з адміністративно-фінансової діяльності/ Finance Team Leader

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anastasiia_alpatova

Vacancy вакансія(2)
Керівник_ця групи з адміністративно-фінансової діяльності/ Finance Team Leader

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі по тексту ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда ДРБ оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Керівник групи з адміністративно-фінансової діяльності у м. Дніпро.

Загальна мета ролі:

Під керівництвом та за підтримки Менеджера з адміністративно-фінансової діяльності, керівник групи з адміністративно-фінансової діяльності здійснює щоденне керівництво фінансово-адміністративним відділом у Східному регіоні, в офісі м. Дніпра. Керівник групи з адміністративно-фінансової діяльності є лідером групи та лінійним керівником молодшого і середнього персоналу з фінансової та адміністративної роботи, розподіляє обов’язки для забезпечення ефективного та своєчасного виконання повсякденних задач.

Ключові обов’язки:

Управління персоналом

  • Управління фінансовим та адміністративним персоналом;
  • Контроль щоденної робочої активності, регулярне планування, якісний розподіл робочого навантаження між членами команди;
  • Відповідальність за планування кадрових ресурсів, успішність виконання завдань, благополуччя та розвиток підпорядкованого персоналу.

Фінанси та бухгалтерія

  • Планування бюджету та мониторинг використання коштів — перевірка витрат бюджету та консолідація інформації, що потрібна для підготовки прогнозу витрат;
  • Перевірка відповідності та розподілу допоміжних витрат (паливо, зарплата, оренда тощо) встановленому порядку та згідно з процедурами, а також перевірка супроводжуючих документів за цими витратами;
  • Перевірка документів та забезпечення відповідності витрат проектам та бюджетним лініям, перевірка наявного бюджету перед верифікацією документів;
  • Контроль за тим, щоб бухгалтерські записи відповідали внутрішнім процедурам та політикам DRC, українському законодавству, виконувались чітко та вчасно шляхом перевірки та погодження журналів транзакцій перед їх постингом в системі обліку;
  • Забезпечення своєчасної підготовки щомісячної звітності, включаючи звірку банківських та касових рахунків;
  • Перевірка та підпис заявок на закупівлі та заявок на оплату;
  • Допомога з підготовкою до аудитів за проектами;
  • Активна участь у гармонізації поточної роботи всередені команди офісу в Дніпрі, а також з командами інших офісів: обмін ідеями, створення зручних інструментів, оновлення інструкцій та політик тощо;
  • Забезпечення іншої фінансової підтримки в офісі та виконання інших завдань за вимогою керівника.

Адміністрація

  • Організація та забезпечення виконання адміністративних завдань — договори оренди приміщень, забезпечення життєдіяльності офісу, відправлення документів, організація архіву (сканування та зберігання має бути виконане ефективно);
  • Контроль організації транспорту та проживання для гостей та персоналу у відрядженнях — бронювання готелів та квитків;
  • Координація організації тренингів та робочих зустрічей — оренда конференц залів, канцелярії та супровідних матеріалів;
  • Ефективна робота з відділом закупівель та прогамним персоналом в закупіві витратних матеріалів та послуг у встановлені терміни;
  • Інші завдання за запитами керівника.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Вища освіта у відповідній галузі або еквіваленті (фінанси, бухгалтерський облік, управління персоналом);
  • Мінімум 5 років відповідного професійного досвіду роботи у сфері фінансів та адміністрування.
  • Досвід роботи в неурядових гуманітаріях організаціях буде перевагою.
  • Відмінні навички роботи з пакетом Microsoft Office.
  • Відмінні комунікативні та аналітичні навички.
  • Розвинені організаторські здібності.
  • Англійська мова — рівень Upper-Intermediate, Аdvanced (говоріння/читання/письмо).
  • Досконале володіння українською та російською мовами.
  • Акуратність і уважність у роботі з документами.
  • Компетентність у веденні переговорів і ухваленні рішень.
  • Фінансова грамотність.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Тривалість контракту: до 30 грудня 2022 року з можливістю продовження на основі успішного випробувального терміну та наявності фінансування.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Рівень: Gm

Дата початку: січень 2022

Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.

Процес подачі заявки

Якщо Вам цікава робота в міжнародній гуманітарній організації, будь ласка надсилайте своє резюме (не більше чотирьох сторінок) та мотиваційний листанглійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Для того, щоб відгукнутись на цю вакансію, перейдіть за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166351&DepartmentId=19100&MediaId=5

Кінцева дата подачі резюме: 4 грудня 2022р.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Для отримання додаткової інформації про Представництво Датської ради у справах біженців в Україні, будь-ласка, перегляньте наш веб-сайт drc.ngo


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)