Керівник_ця комплаєнс сектору
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Chief Compliance Officer Національного Комітету ТЧХУ.
Chief Compliance Officer очолить впровадження та нагляд за нашою комплаєнс-програмою. На цій ключовій посаді ви будете стрижнем у підтримці етичних цілісностей нашої організації, забезпеченні дотримання нормативних вимог та проактивному зниженні ризиків, а також у формуванні культури комплаєнсу.
Основні обов’язки:
Впровадження комплаєнс-програми в ТЧХУ:
- Адміністрування Лінії доброчесності та управління справами, про які повідомляють співробітники: проведення розслідувань або звернення до інших підрозділів організації з проханням провести розслідування, контроль за своєчасним завершенням розслідувань та подальшими заходами, де це доречно;
- Проведення кампанії щодо Кодексу поведінки та підвищення обізнаності працівників про нього;
- Робота з виявленими конфліктами інтересів, проведення розслідувань щодо ймовірно нерозкритих конфліктів, надання керівництву рекомендацій щодо виявлених конфліктів;
- Проведення оцінки ризиків шахрайства та інших комплаєнс-ризиків;
- Проведення живих тренінгів, таких як запобігання шахрайству, етична поведінка для керівництва тощо.
- Управління ризиками третій сторін: робота насамперед з контрагентами з високим ступенем ризику, ініціювання процесу Due Diligence, оцінка його результатів та надання рекомендацій керівництву, тендерному комітету щодо відхилення або прийняття таких контрагентів, а також HR-відділу щодо перевірки резюме кандидатів на керівні посади;
- Надання допомоги місцевому керівництву та керівникам відділень у розумінні та адаптації глобальних комплаєнс-політик;
- Проведення розслідувань невідповідностей (порушень Кодексу поведінки), в основному розслідувань незаконного привласнення активів та конфліктів інтересів;
- Надання керівництву рекомендацій щодо вдосконалення контролю та дисциплінарних заходів у разі необхідності;
- Вести активну роботу по досягненню цілей;
- Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них;
- Виконувати інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника.
Співпраця з директором з управління ризиками (CRO):
- Інтегрувати управління ризиками в ключові бізнес-процеси організації
- Створення та впровадження єдиної методології управління ризиками
- Координувати роботу структурних підрозділів з ідентифікації та оцінки ризиків (кількісні та якісні методи), а також з розробки планів обробки ризиків;
- Надання підтримки власникам ризиків щодо оптимізації бізнес-процесів з метою мінімізації ризиків.
Вимоги:
- Ступінь магістра/бакалавра в галузі права, економіки, бізнесу або аудиту;
- Вільне володіння англійською та українською мовами;
- Сертифікований менеджер з управління ризиками за стандартом ISO 31000 або в процесі отримання;
- Сертифікований експерт з питань шахрайства (CFE) або в процесі отримання;
- 7 років загального професійного досвіду у сфері права, етики, комплаєнсу, аудиту або управління ризиками;
- Досвід роботи в міжнародних організаціях та/або досвід роботи в гуманітарному секторі буде перевагою;
- Досвід роботи у сфері комплаєнсу або корпоративного управління ризиками;
- Знання та розуміння комплаєнс-ризиків, що впливають на неприбуткові організації;
- Стратегічний підхід та здатність керувати складними процесами з високим ступенем узгодженості та чіткості;
- Здатність розробляти або вдосконалювати системи управління ризиками, комплаєнсу або корпоративного управління;
- Висока ефективність у використанні навичок та креативності для вирішення складних проблем;
- Здатність впливати та будувати міцні відносини з різними типами людей на всіх рівнях організації, в тому числі з тими, за кого особа, яка обіймає посаду, не несе безпосередньої відповідальності;
- Впевнений користувач ПК, Microsoft Office 365;
- Налагодження комунікації та продуктивної співпраці в команді;
- Вміння приймати рішення;
- Співпраця з міжнародними партнерами, підрядниками, місцевими організаціями;
- Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі;
- Побудова довіри в команді.
Товариство пропонує:
- Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України;
- Широкі можливості для професійного розвитку та кар’єрного зростання;
- Курси англійської мови та медичне страхування;
- Участь в навчальних тренінгах та семінарах;
- Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
Постійне місце роботи: офіс;
Випробувальний термін – 3 місяці.
Місце роботи: м. Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська).
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.