Керівник_ця комплаєнс сектору

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Chief Compliance Officer Національного Комітету ТЧХУ.

Chief Compliance Officer очолить впровадження та нагляд за нашою комплаєнс-програмою. На цій ключовій посаді ви будете стрижнем у підтримці етичних цілісностей нашої організації, забезпеченні дотримання нормативних вимог та проактивному зниженні ризиків, а також у формуванні культури комплаєнсу.

Основні обов’язки:

Впровадження комплаєнс-програми в ТЧХУ:

  • Адміністрування Лінії доброчесності та управління справами, про які повідомляють співробітники: проведення розслідувань або звернення до інших підрозділів організації з проханням провести розслідування, контроль за своєчасним завершенням розслідувань та подальшими заходами, де це доречно;
  • Проведення кампанії щодо Кодексу поведінки та підвищення обізнаності працівників про нього;
  • Робота з виявленими конфліктами інтересів, проведення розслідувань щодо ймовірно нерозкритих конфліктів, надання керівництву рекомендацій щодо виявлених конфліктів;
  • Проведення оцінки ризиків шахрайства та інших комплаєнс-ризиків;
  • Проведення живих тренінгів, таких як запобігання шахрайству, етична поведінка для керівництва тощо.
  • Управління ризиками третій сторін: робота насамперед з контрагентами з високим ступенем ризику, ініціювання процесу Due Diligence, оцінка його результатів та надання рекомендацій керівництву, тендерному комітету щодо відхилення або прийняття таких контрагентів, а також HR-відділу щодо перевірки резюме кандидатів на керівні посади;
  • Надання допомоги місцевому керівництву та керівникам відділень у розумінні та адаптації глобальних комплаєнс-політик;
  • Проведення розслідувань невідповідностей (порушень Кодексу поведінки), в основному розслідувань незаконного привласнення активів та конфліктів інтересів;
  • Надання керівництву рекомендацій щодо вдосконалення контролю та дисциплінарних заходів у разі необхідності;
  • Вести активну роботу по досягненню цілей;
  • Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них;
  • Виконувати інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника.

Співпраця з директором з управління ризиками (CRO):

  • Інтегрувати управління ризиками в ключові бізнес-процеси організації
  • Створення та впровадження єдиної методології управління ризиками
  • Координувати роботу структурних підрозділів з ідентифікації та оцінки ризиків (кількісні та якісні методи), а також з розробки планів обробки ризиків;
  • Надання підтримки власникам ризиків щодо оптимізації бізнес-процесів з метою мінімізації ризиків.

Вимоги:

  • Ступінь магістра/бакалавра в галузі права, економіки, бізнесу або аудиту;
  • Вільне володіння англійською та українською мовами;
  • Сертифікований менеджер з управління ризиками за стандартом ISO 31000 або в процесі отримання;
  • Сертифікований експерт з питань шахрайства (CFE) або в процесі отримання;
  • 7 років загального професійного досвіду у сфері права, етики, комплаєнсу, аудиту або управління ризиками;
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях та/або досвід роботи в гуманітарному секторі буде перевагою;
  • Досвід роботи у сфері комплаєнсу або корпоративного управління ризиками;
  • Знання та розуміння комплаєнс-ризиків, що впливають на неприбуткові організації;
  • Стратегічний підхід та здатність керувати складними процесами з високим ступенем узгодженості та чіткості;
  • Здатність розробляти або вдосконалювати системи управління ризиками, комплаєнсу або корпоративного управління;
  • Висока ефективність у використанні навичок та креативності для вирішення складних проблем;
  • Здатність впливати та будувати міцні відносини з різними типами людей на всіх рівнях організації, в тому числі з тими, за кого особа, яка обіймає посаду, не несе безпосередньої відповідальності;
  • Впевнений користувач ПК, Microsoft Office 365;
  • Налагодження комунікації та продуктивної співпраці в команді;
  • Вміння приймати рішення;
  • Співпраця з міжнародними партнерами, підрядниками, місцевими організаціями;
  • Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі;
  • Побудова довіри в команді.

Товариство пропонує:

  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України;
  • Широкі можливості для професійного розвитку та кар’єрного зростання;
  • Курси англійської мови та медичне страхування;
  • Участь в навчальних тренінгах та семінарах;
  • Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;

Постійне місце роботи: офіс;

Випробувальний термін – 3 місяці.

Місце роботи: м. Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська).

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project