Керівник/ця групи з адміністративно-фінансової діяльності / Finance and Administration Team Leader
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі по тексту ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Команда ДРБ оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Керівник групи з адміністративно-фінансової діяльності у м. Миколаїв.
Загальна мета ролі:
Під керівництвом Менеджера південного регіону та за підтримки Менеджера з адміністративно-фінансової діяльності, керівник групи з адміністративно-фінансової діяльності здійснює щоденне керівництво фінансово-адміністративним відділом в офісі м. Миколаїв. Керівник групи з адміністративно-фінансової діяльності є лідером групи та лінійним керівником молодшого і середнього персоналу з фінансової та адміністративної роботи, розподіляє обов’язки для забезпечення ефективного та своєчасного виконання повсякденних задач.
Ключові обов’язки:
Управління персоналом:
- Управління фінансовим та адміністративним персоналом;
- Контроль щоденної робочої активності, регулярне планування, якісний розподіл робочого навантаження між членами команди;
- Відповідальність за планування кадрових ресурсів, успішність виконання завдань, благополуччя та розвиток підпорядкованого персоналу.
Фінанси та бухгалтерія:
- Планування бюджету та мониторинг використання коштів – перевірка витрат бюджету та консолідація інформації, що потрібна для підготовки прогнозу витрат;
- Перевірка відповідності та розподілу допоміжних витрат (паливо, зарплата, оренда тощо) встановленому порядку та згідно з процедурами, а також перевірка супроводжуючих документів за цими витратами;
- Перевірка документів та забезпечення відповідності витрат проектам та бюджетним лініям, перевірка наявного бюджету перед верифікацією документів;
- Контроль за тим, щоб бухгалтерські записи відповідали внутрішнім процедурам та політикам ДРБ, українському законодавству, виконувались чітко та вчасно шляхом перевірки та погодження журналів транзакцій перед їх постингом в системі обліку;
- Забезпечення своєчасної підготовки щомісячної звітності, включаючи звірку банківських та касових рахунків;
- Перевірка та підпис заявок на закупівлі та заявок на оплату;
- Допомога з підготовкою до аудитів за проектами;
- Активна участь у гармонізації поточної роботи всередені команди офісу в Миколаєві, а також з командами інших офісів: обмін ідеями, створення зручних інструментів, оновлення інструкцій та політик тощо;
- Забезпечення іншої фінансової підтримки в офісі та виконання інших завдань за вимогою керівника.
Адміністрація:
- Організація та забезпечення виконання адміністративних завдань – договори оренди приміщень, забезпечення життєдіяльності офісу, відправлення документів, організація архіву (сканування та зберігання має бути виконане ефективно);
- Контроль організації транспорту та проживання для гостей та персоналу у відрядженнях – бронювання готелів та квитків;
- Координація організації тренингів та робочих зустрічей – оренда конференц залів, канцелярії та супровідних матеріалів;
- Ефективна робота з відділом закупівель та прогамним персоналом в закупіві витратних матеріалів та послуг у встановлені терміни;
- Інші завдання за запитами керівника.
Необхідний досвід та компетенції:
- Вища освіта у відповідній галузі або еквіваленті (фінанси, бухгалтерський облік, управління персоналом);
- Мінімум 4 роки відповідного професійного досвіду роботи у сфері фінансів та адміністрування.
- Досвід роботи в неурядових гуманітаріях організаціях буде перевагою.
- Відмінні навички роботи з пакетом Microsoft Office.
- Відмінні комунікативні та аналітичні навички.
- Розвинені організаторські здібності.
- Англійська мова – рівень Upper-Intermediate, Аdvanced (говоріння/читання/письмо).
- Досконале володіння українською та російською мовами.
- Акуратність і уважність у роботі з документами.
- Компетентність у веденні переговорів і ухваленні рішень.
- Фінансова грамотність.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Ми пропонуємо:
- Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
- Офіційне працевлаштування. Тривалість контракту: 6 місяців.
- Медичне страхування та страхування життя.
Дата початку: якнайшвидше
Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.
Процес подачі заявки
Якщо Вам цікава робота в міжнародній гуманітарній організації, будь ласка надсилайте своє резюме (не більше чотирьох сторінок) та мотиваційний лист англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166771&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцева дата подачі резюме: 17 січня 2023 р.
Для отримання додаткової інформації про Представництво Датської ради у справах біженців в Україні, будь-ласка, перегляньте наш веб-сайт drc.ngo.