Керівник/ця групи з економічного розвитку
ЗАВЕРШЕНО
Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.
Наразі ДРБ шукає Керівника групи з економічного розвитку в Дніпрі.
Загальна мета ролі:
На чолі з менеджером з Економічного розвитку, керівник групи з економічного розвитку здійснюватиме нагляд за реалізацією сільськогосподарських та несільськогосподарських заходів, включаючи, але не обмежуючись, наданням підтримки фермерам, у тому числі галузевої грошової допомоги, але не обмежуючись цим. Він/вона відповідатиме за управління та нагляд за групою з економічного розвитку, надаватиме технічну підтримку та здійснюватиме керівництво групою. Він/вона відповідатиме за планування та контроль за виконанням заходів проекту “Засоби до існування”, в тому числі координуватиме роботу з іншими відділами в ДРБ. Він/вона братиме участь у координаційних зустрічах та представлятиме ДРБ на відповідних форумах. Він/вона базуватиметься в офісі ДРБ у Дніпрі, а виїзні заходи здійснюватимуться у Дніпропетровській та Запорізькій областях.
Обов’язки:
На чолі з менеджером з Економічного розвитку, керівник групи з з економічного розвитку буде:
- Керувати та контролювати діяльність, пов’язану із забезпеченням засобів до існування, включаючи підтримку сільських громад та засобів до існування в сільській місцевості.
- Керуватиме та контролюватиме роботу команди з питань життєзабезпечення, надаватиме вказівки та підтримку, сприятиме проведенню зустрічей команди, проводити оцінювання ефективності роботи та підбір/прийняття на роботу нових співробітників з питань забезпечення засобами до існування.
- Взаємодіяти із зацікавленими сторонами та представниками ключових установ
- Знання сільського господарства та засобів до існування в сільській місцевості, включаючи, але не обмежуючись агрономією, розвитком сільських територій, тваринництвом, позафермерськими джерелами доходу.
- Розуміння вразливих груп населення, включаючи людей з інвалідністю та людей похилого віку, та інклюзивне залучення їх до економічного відновлення.
- Попередній досвід управління командою або нагляду за членами команди.
- Досвід роботи в організаціях громадянського суспільства, неурядових організаціях або у сфері соціальної роботи є бажаним, але не обов’язковим.
- Відмінні навички міжособистісного спілкування та комунікації, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими групами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
- Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
- Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики.
- Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
- Хороші знання англійської мови.
- Знання української мови є обов’язковим.
- і організацій, таких як координаційні підрозділи, регіональні центри зайнятості, професійно-технічні навчальні заклади, асоціації сільськогосподарських фермерів.
- Забезпечувати своєчасне та якісне надання послуг організаціями, з якими укладено контракти, наприклад, надання професійного навчання визначеним бенефіціарам.
- Розробляти робочі плани заходів проекту та відстежувати хід їх виконання відповідно до цілей та індикаторів проекту.
- Підтримувати моніторинг витрат проекту відповідно до бюджету та надавати своєчасний зворотній зв’язок щодо виконання бюджету.
- Планувати та координувати логістику проекту та плани пересування команди, а також ініціювати закупівлі матеріалів для проекту.
- Координувати роботу з іншими організаціями та зацікавленими сторонами, що працюють у тій самій сфері, для забезпечення комплексного та ефективного відновлення економіки.
- Брати участь у координаційних зустрічах і представляти ДРБ на відповідних форумах; розвивати і підтримувати ефективні робочі відносини з відповідними партнерськими організаціями, координаторами в громадах і постачальниками послуг.
- Забезпечувати подання точних і своєчасних звітів донорам і зацікавленим сторонам у ДРБ, а також підтримувати програмну документацію в актуальному стані.
- Брати участь у підготовці та надавати інформацію, пов’язану з роботою на місцях, для пропозицій щодо фінансування нових проектів.
- Надавати регулярні звіти менеджером з Економічного розвитку.
- Будь-які інші обов’язки, які можуть бути покладені на нього/неї менеджером з Економічного розвитку, що мають відношення до досягнення цілей економічного відновлення.
Необхідний досвід та компетенції:
- Вища освіта в галузі бізнесу, економіки, сільського господарства, соціальних наук, гуманітарних наук або в іншій суміжній галузі.
- Знання сільського господарства та засобів до існування в сільській місцевості, включаючи, але не обмежуючись агрономією, розвитком сільських територій, тваринництвом, позафермерськими джерелами доходу.
- Розуміння вразливих груп населення, включаючи людей з інвалідністю та людей похилого віку, та інклюзивне залучення їх до економічного відновлення.
- Попередній досвід управління командою або нагляду за членами команди.
- Досвід роботи в організаціях громадянського суспільства, неурядових організаціях або у сфері соціальної роботи є бажаним, але не обов’язковим.
- Відмінні навички міжособистісного спілкування та комунікації, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими групами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
- Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
- Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики.
- Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
- Хороші знання англійської мови.
- Знання української мови є обов’язковим.
Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
- Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
- Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження
- Рівень: G-Менеджер
- База: Дніпро
- Дата початку: якнайшвидше
- Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) направляти на анкету Economic Recovery Team Leader – Application Form (hr-manager.net).
Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Заявки приймаються до 08 жовтня 2023 р.