Керівник/ця групи з економічного розвитку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy вакансія dfrfycsz(8)
Керівник/ця групи з економічного розвитку

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Керівника групи з економічного розвитку в Дніпрі. 

Загальна мета ролі

На чолі з менеджером з Економічного розвитку, керівник групи з економічного розвитку здійснюватиме нагляд за реалізацією сільськогосподарських та несільськогосподарських заходів, включаючи, але не обмежуючись, наданням підтримки фермерам, у тому числі галузевої грошової допомоги, але не обмежуючись цим. Він/вона відповідатиме за управління та нагляд за групою з економічного розвитку, надаватиме технічну підтримку та здійснюватиме керівництво групою. Він/вона відповідатиме за планування та контроль за виконанням заходів проекту “Засоби до існування”, в тому числі координуватиме роботу з іншими відділами в ДРБ. Він/вона братиме участь у координаційних зустрічах та представлятиме ДРБ на відповідних форумах. Він/вона базуватиметься в офісі ДРБ у Дніпрі, а виїзні заходи здійснюватимуться у Дніпропетровській та Запорізькій областях. 

Обов’язки:

На чолі з менеджером з Економічного розвитку, керівник групи з з економічного розвитку буде:

  • Керувати та контролювати діяльність, пов’язану із забезпеченням засобів до існування, включаючи підтримку сільських громад та засобів до існування в сільській місцевості. 
  • Керуватиме та контролюватиме роботу команди з питань життєзабезпечення, надаватиме вказівки та підтримку, сприятиме проведенню зустрічей команди, проводити оцінювання ефективності роботи та підбір/прийняття на роботу нових співробітників з питань забезпечення засобами до існування. 
  • Взаємодіяти із зацікавленими сторонами та представниками ключових установ
  • Знання сільського господарства та засобів до існування в сільській місцевості, включаючи, але не обмежуючись агрономією, розвитком сільських територій, тваринництвом, позафермерськими джерелами доходу. 
  • Розуміння вразливих груп населення, включаючи людей з інвалідністю та людей похилого віку, та інклюзивне залучення їх до економічного відновлення.  
  • Попередній досвід управління командою або нагляду за членами команди. 
  • Досвід роботи в організаціях громадянського суспільства,  неурядових організаціях або у сфері соціальної роботи є бажаним, але не обов’язковим. 
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування та комунікації, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими групами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом. 
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками. 
  • Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики. 
  • Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows. 
  • Хороші знання англійської мови. 
  • Знання української мови є обов’язковим. 
  • і організацій, таких як координаційні підрозділи, регіональні центри зайнятості, професійно-технічні навчальні заклади, асоціації сільськогосподарських фермерів. 
  • Забезпечувати своєчасне та якісне надання послуг організаціями, з якими укладено контракти, наприклад, надання професійного навчання визначеним бенефіціарам. 
  • Розробляти робочі плани заходів проекту та відстежувати хід їх виконання відповідно до цілей та індикаторів проекту. 
  • Підтримувати моніторинг витрат проекту відповідно до бюджету та надавати своєчасний зворотній зв’язок щодо виконання бюджету. 
  • Планувати та координувати логістику проекту та плани пересування команди, а також ініціювати закупівлі матеріалів для проекту. 
  • Координувати роботу з іншими організаціями та зацікавленими сторонами, що працюють у тій самій сфері, для забезпечення комплексного та ефективного відновлення економіки. 
  • Брати участь у координаційних зустрічах і представляти ДРБ на відповідних форумах; розвивати і підтримувати ефективні робочі відносини з відповідними партнерськими організаціями, координаторами в громадах і постачальниками послуг. 
  • Забезпечувати подання точних і своєчасних звітів донорам і зацікавленим сторонам у ДРБ, а також підтримувати програмну документацію в актуальному стані. 
  • Брати участь у підготовці та надавати інформацію, пов’язану з роботою на місцях, для пропозицій щодо фінансування нових проектів. 
  • Надавати регулярні звіти менеджером з Економічного розвитку. 
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути покладені на нього/неї менеджером з Економічного розвитку, що мають відношення до досягнення цілей економічного відновлення.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Вища освіта в галузі бізнесу, економіки, сільського господарства, соціальних наук, гуманітарних наук або в іншій суміжній галузі. 
  • Знання сільського господарства та засобів до існування в сільській місцевості, включаючи, але не обмежуючись агрономією, розвитком сільських територій, тваринництвом, позафермерськими джерелами доходу. 
  • Розуміння вразливих груп населення, включаючи людей з інвалідністю та людей похилого віку, та інклюзивне залучення їх до економічного відновлення.  
  • Попередній досвід управління командою або нагляду за членами команди. 
  • Досвід роботи в організаціях громадянського суспільства,  неурядових організаціях або у сфері соціальної роботи є бажаним, але не обов’язковим. 
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування та комунікації, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими групами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом. 
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками. 
  • Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики. 
  • Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows. 
  • Хороші знання англійської мови. 
  • Знання української мови є обов’язковим. 

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.

Ми пропонуємо: 

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження  
  • Рівень: G-Менеджер
  • База: Дніпро
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) направляти на анкету Economic Recovery Team Leader – Application Form (hr-manager.net)

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 08 жовтня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)