Керівник/ця групи з фінансової діяльності / Finance Team Leader
ЗАВЕРШЕНО
Додано:
Tetyana
Опис вакансії
Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.
ДРБ працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 400 співробітників в Україні і у 2023 році продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримки громадських організацій (ОГС) та партнерства з ОГС.
Наразі ДРБ шукає Керівника(_цю) групи з фінансової діяльності для своєї діяльності в Xарківській та Донецькій областях.
Загальна мета ролі:
Керівник відділу фінансів керуватиме фінансовим персоналом та бухгалтерами в харківському офісі розподіляючи обов’язки для забезпечення
ефективного та своєчасного виконання повсякденних фінансових завдань та фінансової звітності. Ця роль забезпечує дотримання процедур і вказівок DRC.
Обов’язки:
Управління персоналом:
- Очолювати та керувати фінансовою командою (включаючи планування персоналу, результативність, благополуччя та розвиток);
- Контроль повсякденної діяльності, регулярне планування та правильний розподіл навантаження між підлеглими;
- Надавати технічну підтримку та керівництво програмами відповідно до організаційних пріоритетів;
- Наймання працівників та проведення атестації (під пильним контролем керівника наступного рівня).
Фінанси та бухгалтерія:
- Бюджетний моніторинг та прогнозування за статтями бюджету підтримки (офіс, канцелярія, IT обладнання, пальне, витратні матеріали для
забезпечення офісу) — перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
- Забезпечення відповідного розподілу витрати на паливо, зарплату водіїв, оренда, витратні матеріали, ІТ-обладнання тощо) на основі облікових
витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами;
- Переконайтеся, що всі платежі здійснюються вчасно та відповідно до існуючих форм DRC.
- Перегляньте документи та переконайтеся, що витрати закодовані для виправлення кодів бюджету та переконайтеся, що витрати будуть понесені відповідно до наявного бюджету;
- Переконайтеся, що процеси під наглядом обробляються належним чином через DRC Dynamics;
- Переконайтеся, що бухгалтерські записи зроблені відповідно до внутрішніх інструкцій DRC та українського законодавства точно та вчасно, переглядаючи та затверджуючи журнали перед їх публікацією;
- Забезпечити своєчасне ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
- Перевірка заявок на закупівлю (PR) / Запитів на платежі (RfP) / Документів Travel Tools для поїздок (TT);
- Допомога з аудитом у кожному проекті (зберігання та систематичний збір ваучерів та необхідної інформації);
- Забезпечити місячне оновлення касових книг для відображення фактичного стану наявної каси та балансу в банку в усіх валютах;
- Надання іншої фінансової підтримки на вимогу керівника бази та Менеджеру з адміністративно-фінансової діяльності.
Ключові результати (in bullet points):
- Правильно розподіллено навантаження між фінансово-бухгалтерським персоналом;
- Результативність і розвиток підлеглих задовольняють цілі, поставлені керівником офісу та Менеджер з адміністративно-фінансової діяльності;
- Фінансові ваучери скануються та зберігаються щомісяця на сервері та додаються до кожної транзакції в Dynamics;
- Регулярно переглядається та оновлюється бюджет витрат на підтримку офісу.
Досвід:
- Мінімум 3 роки досвіду роботи у сфері фінансів/бухгалтерії;
- Досвід роботи у NGO (НУО/МНГО) буде перевагою.
Освіта:
- Університетський ступінь бакалавра у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, бухгалтерський облік, управління персоналом);
- Поглиблене володіння Excel та фінансовими ІТ-системами.
Особисті якості:
- Розмовні, тренерські та комунікативні навички;
- Розвинені організаторські здібності;
- Акуратність в оформленні документів;
- Фінансова грамотність.
Мова:
- англійська мова вище середнього або просунутий рівень (розмова/читання/письмо);
- Володіння письмовою та усною українською або російською мовами.
Тривалість контракту:
- 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період.
Дата старту:
- Якнайшвидше;
- Кінцевий термін подачі заявок: 0712.2023
- Тип контракту: повна зайнятість, робота в офісі Харків
ДРБ як роботодавець:
Працюючи в ДРБ, ви приєднаєтеся до глобальної команди, яка налічує близько 8000 співробітників у 40 країнах світу. Ми пишаємося нашими:
- Професіоналізмом, впливом та досвідом.
- Гуманітарним підходом та роботою, яку ми виконуємо.
- Цілеспрямованістю, значущістю та власним внеском.
- Культурою, цінностями та сильним лідерством.
- Справедлива компенсація та постійний розвиток.
Здатність ДРБ забезпечити захист та допомогу біженцям, ВПО та іншим особам, що потребують допомоги, залежить від здатності наших співробітників підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань. ДРБ проводить ретельні та всебічні перевірки особистих даних як частину процесу набору персоналу.
Якщо у вас є питання або виникають проблеми з процесом подання онлайн-заявки, будь ласка, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers.
Данська Рада у справах біженців є роботодавцем з рівними можливостями. Ми прагнемо створити інклюзивне та позитивне робоче середовище, засноване на взаємній повазі всіх співробітників. Всі претенденти на працевлаштування розглядаються без урахування раси, віку, здібностей, етнічної приналежності, національності, релігії, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, сімейного стану або будь-якого іншого фактора. У ДРБ ми відзначаємо різноманітність та цінуємо наших співробітників за те, якими особистостями вони є, та їх унікальні навички, досвід та перспективність. Запрошуємо всіх зацікавлених кандидатів подати заявку!