Керівник/ця проєктів та програм з охорони здоров’я (Health Coordinator)

Зафіксувати у Google календарі!


prostirjob_vacancy_dfrfycsz(1)
Керівник/ця проєктів та програм з охорони здоров’я (Health Coordinator)

Міжнародний Медичний Корпус ніколи не вимагає від кандитатів внесків, платежів або інших грошових операцій. Якщо у зв’язку з працевлаштуванням на роботу у вас вимагають гроші, будь ласка, повідомте про це Міжнародному Медичному Корпусу на сайті для повідомлень про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Будь ласка, не надсилайте своє резюме або заявку на цей сайт, вони не будуть розглянуті.

Загальна інформація: 

У відповідь на кризу в Україні Міжнародний Медичний Корпус (МКК) працює як самостійно, так і в партнерстві з місцевими організаціями над підвищенням доступу до медичних препаратів і послуг, психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП), чистої води та санітарії, харчування та захисту для внутрішньо переміщених осіб, а також для тих, хто проживає на територіях, що постраждали від військових дій.

Короткий опис посади

Керівник/ця проєктів та програм з охорони здоров’я забезпечуватиме стратегічне бачення та технічну підтримку для ідентифікації, розробки, впровадження та управління програмами охорони здоров’я на місцевому рівні. Керівник/ця проєктів та програм з охорони здоров’я співпрацюватиме з Директором з питань охорони здоров’я, командою вищого керівництва та командами зі сфери охорони здоров’я на місцях для надання високоякісних медичних послуг цільовим бенефіціарам. Керівник/ця проєктів та програм з охорони здоров’я буде часто відвідувати регіональні об’єкти, задля забезпечення найвищих стандартів надання послуг. Він/вона забезпечить високоякісні клінічні послуги в усіх закладах охорони здоров’я, які підтримуються ММК. Він/вона тісно співпрацюватиме з партнерами та надаватиме їм технічну допомогу. Він/вона контролюватиме якість послуг, забезпечуватиме навчання та належну підтримку персоналу, ефективне управління фармацевтичними препаратами та іншими медичними матеріалами, а також застосовуватиме дані клінічного рівня для покращення якості на національному рівні. Керівник проєктів та програм з охорони здоров’я представлятиме Міжнародний Медичний Корпус на національних координаційних зустрічах у сфері охорони здоров’я, Форумі охорони здоров’я та інших технічних робочих групах.

Основні завдання та обов’язки: 

Управління проектами, технічний моніторинг, зміцнення систем охорони здоров’я

  • Забезпечувати стратегічне управління та загальну технічну й управлінську підтримку прямих і партнерських програм охорони здоров’я в Україні, включаючи реагування на надзвичайні ситуації, постконфліктне відновлення та перехід до довгострокових програм із забезпеченням безперервної діяльності та зміцненням систем охорони здоров’я.
  • Сприяти розробці та впровадженню стратегічних планів зі зміцнення систем охорони здоров’я відповідно до національної політики в галузі охорони здоров’я та цілей організації.
  • Сприяти розробці та впровадженню програм, спрямованих на підвищення ефективності роботи систем охорони здоров’я, надання послуг та якості медичної допомоги.
  • Тісно співпрацювати з командою вищого керівництва країни для забезпечення безперебійного виконання програм у сфері охорони здоров’я.
  • Очолювати проекти у сфері охорони здоров’я в рамках місії в країні та забезпечувати їх своєчасну та якісну реалізацію.
  • Забезпечувати технічний нагляд і технічну підтримку діяльності організації з розробки програм у сфері охорони здоров’я.
  • Надавати технічну допомогу для забезпечення реалізації проектів у сфері охорони здоров’я відповідно до стандартів  ММК.
  • Тісно співпрацювати з вищим керівництвом та командою з питань охорони здоров’я для визначення операційних потреб відділу з питань охорони здоров’я щодо діяльності у сфері охорони здоров’я відповідно до грантів та бюджетів.
  • Забезпечувати відповідність результатів програми найвищим стандартам.
  • Співпрацювати з державними органами з питань охорони здоров’я та міжнародними організаціями на місцях для забезпечення впровадження стандартизованих програм у сфері охорони здоров’я.
  • Забезпечувати відповідність діяльності визнаним найкращим практикам, які є визнаними на міжнародному рівні (стандарти ВООЗ/СФЕРА та ММК).
  • Забезпечувати використання в програмах охорони здоров’я стандартизованих протоколів, політик і рекомендацій Міністерства охорони здоров’я, ВООЗ (Всесвітньої організації охорони здоров’я) та ММК.
  • Співпрацювати з фармацевтами, партнерами та логістами для своєчасної закупівлі ліків, щоб забезпечити адекватне постачання відповідно до потреб, дотримуючись при цьому національних протоколів щодо ліків, протоколів донорів та бюджетів програм.
  • Забезпечувати своєчасне та адекватне постачання матеріалів і лікарських засобів шляхом аналізу звітів про споживання в аптеках, національних протоколів використання лікарських засобів, фармацевтичних протоколів донорів, бюджетів програм, а також інформаційних матеріалів з питань охорони здоров’я. 

Гранти та фінансове управління

  • Керувати реалізацією грантів / програм у надзвичайних ситуаціях, включаючи підбір та навчання персоналу, розробку робочих планів, планування закупівель та запасів, управління бюджетом та планування моніторингу та оцінки.
  • Розробляти високоякісні технічні пропозиції та звіти спільно з відповідним персоналом програми та партнерами відповідно до вимог ММК та донорів. 
  • Контролювати розробку та надання всіх внутрішніх та зовнішніх звітів у співпраці з відділами грантів, програмним та фінансовим відділами, а також відділом MEAL (моніторинг, оцінка, звітність та навчання). 
  • Забезпечувати надання оновленої інформації всім зацікавленим сторонам, у тому числі вищому керівництву, Технічному відділу з питань охорони здоров’я та донорам, відповідно до встановлених процедур звітності. 
  • Переглядати технічні інструменти, звіти та дані; сприяти використанню даних для прийняття рішень та рекомендувати адаптацію або вдосконалення процесів за необхідності. 
  • Тісно співпрацювати з вищим керівництвом та фінансовим відділом для забезпечення своєчасного та ефективного використання бюджету проекту в сфері охорони здоров’я.

Розробка програм

  • Консультувати та допомагати у розробці нових програм, включаючи визначення можливостей для розвитку діяльності, підтримку концептуалізації/проектування програмних заходів, підготовку або суттєвий внесок у технічні пропозиції, концептуальні записки, розробку систем моніторингу та оцінки, бюджетів для міжнародних донорів, а також відповідати на будь-які запити щодо додаткової інформації від Відділу охорони здоров’я або інших відділів у разі потреби.
  • Співпрацювати з командою вищого керівництва, регіональними командами, крос-функціональними платформами та Технічним відділом з питань охорони здоров’я у стратегічному плануванні майбутніх програм у сфері охорони здоров’я. 
  • Надавати технічну підтримку під час розробки пропозицій та технічного аналізу. 
  • Прагнути до того, щоб якомога більше різних секторів, пов’язаних з охороною здоров’я (ПЗПСП, ГЗН (гендерно зумовлене насильство) тощо), були інтегровані в запропоновані програми. 
  • Надавати допомогу та підтримку в проведенні нової оцінки системи охорони здоров’я та підготовці оціночних звітів.

Репрезентація

  • Надавати аналітику та рекомендації, щоб допомогти визначити пріоритети та точки входу для взаємодії з Міністерством охорони здоров’я та іншими зацікавленими сторонами. 
  • Створювати стратегічні партнерства та альянси з ключовими суб’єктами на національному та регіональному рівнях з метою розширення охоплення системами охорони здоров’я, включаючи уряди, партнерів у секторі охорони здоров’я, громадянське суспільство та відповідні двосторонні та багатосторонні агентства. 
  • Представляти організацію на субнаціональних координаційних зустрічах у сфері охорони здоров’я, Форумі охорони здоров’я, зустрічах з донорами та зацікавленими сторонами та іншими технічними робочими групами.
  • Сприяти створенню позитивного іміджу та загальної довіри до організації, зокрема, шляхом застосування Кодексу етики та ділової поведінки, цінностей та позиції організації у відносинах з постійними внутрішніми та зовнішніми партнерами. 
  • Забезпечувати максимальну впізнаваність організації серед представників спільноти НУО.

Управління персоналом

  • Допомагати у відборі та навчанні кваліфікованого персоналу програми з питань охорони здоров’я, рекомендувати просування по службі та застосовувати дисциплінарні стягнення, рекомендувати звільнення персоналу за погодженням з вищим керівництвом. 
  • Підтримувати відкриті лінії зв’язку з усім персоналом на місцях. 
  • Навчати старший персонал відділу охорони здоров’я, розширюючи їхні обов’язки щодо розбудови потенціалу та забезпечення сталості програми.
  • Забезпечувати професійний розвиток персоналу відділу охорони здоров’я шляхом оцінки потреб у навчанні та розбудові потенціалу. 
  • Надавати підтримку безпосереднім керівникам у забезпеченні проведення оцінки роботи персоналу та розробці планів професійного розвитку. 
  • Здійснювати нагляд за навчальними курсами для всього національного медичного персоналу, включаючи лікарів, клініцистів, медсестер, акушерок та іншого технічного персоналу, щоб забезпечити належну якість навчання та відповідність виявленим потребам.    
  • Співпрацювати з національними органами з питань охорони здоров’я та відповідними міжнародними організаціями з питань охорони здоров’я для розробки затвердженої навчальної програми для задоволення потреб у навчанні та впроваджувати ці плани через команду керівників та регіональні команди.

Якість програми 

  • Відповідати за координацію проекту відповідно до стратегії реагування та міжнародних пріоритетів, принципів і політик ММК. 
  • Забезпечувати регулярну комунікацію з іншими Технічними координаторами та Технічними консультантами програм з питань охорони здоров’я, ВСГ (водопостачання, санітарії та гігієни) та Захисту, щоб інтегрувати відповідні пріоритети технічних підрозділів, найновіші дані та найкращі практики в розробку та реалізацію програм. 
  • Регулярно проводити необхідний аналіз потреб, КПІ (контроль та профілактика інфекцій), оцінку закладів охорони здоров’я та інші галузеві оцінки для розробки якісних програмних заходів. 
  • Співпрацювати з ключовим персоналом для підготовки стратегічних робочих планів з чіткими цілями та критеріями досягнення, довгостроковими та короткостроковими пріоритетами, планами впровадження та інструментами для оцінки, включаючи індикатори. 
  • Забезпечувати використання даних у сфері охорони здоров’я для прийняття обґрунтованих рішень та покращення надання медичних послуг. 
  • Здійснювати нагляд за збором, аналізом та своєчасним звітуванням даних і статистики за всіма програмами (включаючи цілі, індикатори та результати програм охорони здоров’я) відповідно до вимог організації та донорів. 
  • Підтримувати персонал/команду з МіО у розробці нових стратегій, зокрема, пропонувати методи збору даних та визначати медичні показники під час розробки проекту, а також підтримувати команду у зборі даних на місцях. 
  • Інтерпретувати проаналізовані дані, представляти прогрес проекту з точки зору індикаторів ефективності та пропонувати плани дій для усунення будь-яких прогалин у реалізації проекту. 
  • Допомагати директору з питань охорони здоров’я у впровадженні ініціатив з підвищення якості та мінімальних стандартів, СОПів (стандартних операційних процедур), інструментів та рекомендацій.  
  • Підтримувати зв’язок з командою штаб-квартири MEAL (моніторингу, оцінки, звітності та навчання) для своєчасного отримання інформації та впровадження рекомендацій, що забезпечують найкращі практики на всіх етапах реалізації програми.

Робочі відносини

  • Тісно співпрацювати з Керівниками проєктів та програм з охорони здоров’я в регіонах та Технічним відділом з питань охорони здоров’я.

Безпека

  • Співпрацювати з Менеджером з питань безпеки/Головою представництва в країні задля забезпечення безпеки медичного персоналу на місцях.
  • Забезпечувати застосування та дотримання протоколів і політик щодо безпеки.

Інше

  • Будь-які інші завдання на вимогу безпосереднього керівника або уповноваженої особи. 
  • Додаткові обов’язки, такі як тимчасове розширення територіальної відповідальності, заміщення вакантних посад на певний період, заміна колег, які перебувають на лікарняному/щорічній відпустці/відрядженні, внутрішнє дублювання посад, а також будь-які специфічні завдання, пов’язані з потребами організації.

Мінімальні вимоги 

  • Вища медична освіта або освіта в галузі, пов’язаній з охороною здоров’я. Магістр з громадського здоров’я або аналогічний ступінь в галузі охорони здоров’я буде додатковою перевагою. 
  • Мінімум 4 роки досвіду роботи на управлінському та технічному рівні у сфері первинної та вторинної медичної допомоги, охорони здоров’я матері та дитини, сексуального та репродуктивного здоров’я, ВІЛ/СНІДу, громадського здоров’я, інфекційних захворювань та реагування на спалахи/надзвичайні ситуації. 
  • Досвід роботи в НУО від 1 року є перевагою. 
  • Відмінні навички спілкування англійською мовою (усно та письмово)
  • Здатність самостійно приймати рішення та робити обґрунтовані висновки. 
  • Надзвичайна гнучкість та вміння справлятися зі стресовими ситуаціями та фрустрацією. 
  • Здатність ефективно взаємодіяти з персоналом та мотивувати його. 
  • Креативність та вміння працювати з обмеженими ресурсами. 
  • Навички та знання у сфері забезпечення сталості програм та розбудови потенціалу, моніторингу та оцінки проектів. 
  • Наявність лідерських якостей, що підтверджуються досвідом. 
  • Навички ведення переговорів, міжособистісні та організаційні навички.

Необхідність відряджень: 50% часу

Своє резюме направляйте за посиланням.

 

Кодекс поведінки

  • Відповідно до даної посади, людина повинна сприяти та заохочувати культуру дотримання та етики в усій організації та підтримувати чітке розуміння стандартів відповідності Міжнародного Медичного Корпусу та етичних стандартів донорства. Співробітники також несуть відповідальність за запобігання порушення нашого кодексу поведінки та етичних норм, які можуть включати конфлікти інтересів чи етичних норм, чи політики безпеки. Якщо ви бачите, чуєте або дізнаєтеся про порушення кодексу поведінки та етичних норм чи політики безпеки, ви зобов’язані про це повідомити.

    Якщо це керівна позиція, слід подавати приклад етичної поведінки через власну поведінку та нагляд за роботою інших; забезпечити, щоб ті, хто звітує перед вами, мали достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у кодексі поведінки та етичних норм; контролювати відповідність підлеглих працівників; забезпечити дотримання кодексу поведінки та етичних норм та політики Міжнародного Медичного Корпусу, включаючи політику безпеки та захисту від приниження, знущання та сексуальних домагань на робочому місці, постійно та справедливо; підтримувати працівників, які сумлінно піднімають такі питання або виражають занепокоєння.

Безпека 

  • Всі співробітники поділяють відповідальність та зобов’язання щодо безпеки та захисту населення, з яким ми працюємо, включаючи особливо вразливі категорії дорослих та дітей. Це включає захист від наступної поведінки наших співробітників або партнерів: сексуальна експлуатація та насилля; експлуатація праці, нехтування або насилля над дітьми, дорослими, що належать до групи ризику або ЛГБТ-представниками; будь-яка форма торгівлі людьми.

Рівні можливості

  • Міжнародний Медичний Корпус з гордістю надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам без урахування раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного або етнічного походження, віку, інвалідності або статусу ветерана.


Останні публікації цього розділу:

Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту / Protection Assistant

Асистент/ка з управління інформацією (управління колективними центрами) / Information Management Assistant (CCCM)

Молодша(-ий) юридична(-ий) радниця (-к) програми «Прозорі міста» до Transparency International Ukraine

Менеджер/ка з міжнародних зв’язків

Консультант/ка з оцінки впливу та досліджень у сфері психосоціальної підтримки (MHPSS) / MHPSS Impact Assessment and Research Consultant

Фахівець/чиня з безпеки зі знанням англійської мови (Officer, Security)