Керівник/ця проєкту з відновлення житла / Shelter and Settlement Manager
ЗАВЕРШЕНО
Датська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
ДРБ працює в Україні з 2014 року, штат ДРБ вже налічує понад 700 співробітників в Україні та продовжить значне розширення у 2024 році, для швидкого реагування на надзвичайну ситуацію в секторах соціального захисту, забезпечення засобами до існування, забезпечення житлом та непродуктовими наборами, гуманітарного розмінування та миробудівництва (гуманітарне розмінування), шляхом прямого втручання та підтримки вповноважених осіб та громадських організацій (ГО). ДРБ й надалі впроваджуватимуть свій набір довгострокових рішень для вирішення проблем в рамках обставин, що змінюються.
Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Керівника проєкту з відновлення житла для роботи в нашому офісі у Дніпрі або Запоріжжі, залежно від профілю кандидатів.
Загальні цілі посади:
Управління діяльністю в Україні здійснюється через національний офіс у Києві, а також через офіси у Львові, Києві, Чернігові, Сумах, Миколаєві, Харкові та Дніпрі, з відкриттям нового регіонального офісу в Запоріжжі. Ви відповідатимете за управління діяльністю проєкту з відновлення житла та непродовольчих товарів (НПТ) у південно-східному регіоні (Дніпропетровська та підконтрольна українському уряду Запорізька області), включно з проведенням ремонтних робіт у квартирах і будинках, облаштуванням місць загального користування та розподіленням НПТ. Ви будете працювати в Дніпрі або Запоріжжі з регулярними поїздками до обох областей.
Вашими основними обов’язками будуть:
Керівництво командами проєкту з відновлення житла та НПТ:
- Очолювати та керувати командою (включаючи планування, продуктивність, благополуччя та розвиток команди)
- Забезпечувати управління бюджетом проєкту, управління фінансами та нагляд за витратами, включаючи розробку інструментів проєкту та введення в дію прогрманої діяльності відповідно до стандартів ДРБ.
- Слідкувати та забезпечувати якість щоденної діяльності команди та своєчасне виконання всіх польових робіт, а також польових команд.
- Визначати можливості навчання та навчання для співробітників проєкту, розробляти навчальні плани та реалізовувати їх.
Розробка програми та стратегії:
- Представляти ДРБ та брати активну участь у місцевому кластері з питань відновлення житла та/або робочих групах.
- Здійснювати нагляд за обміном знаннями між командами та забезпечувати розуміння та використання результатів моніторингу та оцінювання для вдосконалення програм.
- Сприяти розвитку та зростанню відповідних програм у межах програмних цілей ДРБ та включати їх у розробку загальнодержавної стратегії.
- Проактивно контролювати контекст і наявні дані, аналізувати та надавати відгуки щодо актуальності або програм для включення в процес прийняття рішень на основі доказів.
Впровадження програми:
- Активно взаємодіяти з технічним координатором та іншими керівниками галузевих програм у впровадженні нових стандартних операційних процеду (СОП), процесів і стандартів з метою підвищення якості та актуальності програм.
- Керувати моніторингом фінансових зобов’язань і витрат відповідно до бюджетів та надавати своєчасний зворотний зв’язок щодо виконання бюджету.
- Забезпечувати, щоб вся документація, пов’язана з наданням допомоги, була підготовлена відповідно до законодавства України та вимог ДРБ.
- Забезпечувати своєчасне планування закупівель для персоналу програми.
- Планувати та завчасно координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу з та до різних операційних районів.
Відповідальність і звітність:
- Постійно контролювати та розвивати відповідні ініціативи підзвітності в рамках відповідних програм, а також посилювати зусилля щодо документування впливу діяльності.
- Забезпечувати дотримання внутрішніх і зовнішніх вимог до звітності, включаючи вимоги щодо закупівлі.
- Дотримуватися політики та практики ДРБ щодо кодексу поведінки, охорони здоров’я та безпеки, рівних можливостей та інших відповідних політик і процедур.
Про вас
Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 3 роки досвіду роботи у сфері відновлення житла або екстреної допомоги в Україні.
Крім того, ми очікуємо:
Вимагається
• Досвід керування командою не менше 2 років
• Знання українського житлового законодавства та відповідних нормативних актів
• Вільне володіння англійською та українською мовами
• Відмінні навички звітування
Бажано
• Спокійний і дипломатичний характер
• Вміння управляти конкуруючими пріоритетами та дотримуватись кінцевих термінів
• Вміння працювати в команді
• Попередній досвід роботи з DRC у надзвичайних ситуаціях.
Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
- Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
- Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.
Ми пропонуємо:
- Контракт: з відкритим терміном після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
- Рівень: F – управлінський.
- Місце виконання обов’язків: Дніпро або Запоріжжя
- Дата початку: якнайшвидше
Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подачі заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).
Щоб відгукнутися, натисність ТУТ
Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Кінцевий термін подачі заявок: 30 березня 2024