Керівник/ця відділу фандрейзингу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
KaterynaVyshnia

Screenshot_16
Керівник/ця відділу фандрейзингу

Благодійний фонд «Благомай» понад 12 років займається зміною усвідомленості людей в здійсненні благих справ, надає можливості робити добрі справи, допомагає робити їх правильно і прищеплює звичку робити добро. Ми впевнені, багато українців хочуть робити добро, однак дехто не знає, яким чином і з чого почати. «Благомай» у цьому допомагає.

Вимоги:

  • Досвід роботи керівником відділу фандрейзингу від 2-х років;
  • Досягнення на останніх місцях роботи;
  • Досвід роботи у СРМ;
  • Лідерські якості;
  • Системність та відповідальність;
  • Робота як КВП у благодійній організації буде перевагою.
  • Знання іноземних мов буде перевагою.

Обов’язки:

  • виконання фандрейзингових планів зі збору коштів відділом;
  • виконання поставлених стратегічних цілей та завдань;
  • наймання нових співробітників у відділ фандрайзингу;
  • проведення регулярного навчання фандрайзерів;
  • допомогу фандрейзерам у складних переговорах з благодійниками та сприяння врегулюванню конфліктів у разі їх виникнення;
  • комунікація з благодійниками у разі його незадоволення якістю співробітництва та врегулювання конфліктних ситуацій (перерозподіл благодійників між фандрайзерами);
  • аналіз пошуку нових благодійників та їх відповідність портрету цільової аудиторії, здійснене фандрайзером;
  • контроль своєчасного та повного заповнення звітів фандрайзерами за день/тиждень/місяць;
  • аналіз звітів, що подаються фандрейзерами за день, тиждень, місяць, рік;
  • контроль виконання показників інтенсивності та результативності фандрайзерами за день, тиждень, місяць, рік;
  • контроль якості ведення CRM-системи працівниками відділу фандрайзингу;
  • участь у спільній розробці з Керівництвом фонду проєктів та програм допомоги;
  • комунікація з експертом з маркетингу;
  • проведення регулярних зборів відділу;
  • проведення аналізу конкурентного оточення по проєктах;
  • проведення коучингових сесій із фандрайзерами;
  • регулярний розвиток особистих компетенцій та навичок, впровадження в роботу нових інструментів;
  • забезпечення підтримки та взаємодопомоги в команді для ефективної роботи та дотримання позитивного морального клімату;
  • підготовка звітів для Голови Правління за підсумками тижня/місяця;
  • формування плану зі збору коштів на наступний період (місяць/квартал/рік) з відділу фандрайзингу та кожного співробітника окремо;
  • пошук та впровадження нових ефективних інструментів фандрайзингу;
  • комунікація з керівником з питань узгодження плану збору коштів на місяць та обговорення стратегічних цілей компанії;
  • оптимізація роботи відділу фандрайзингу;
  • складання фандрайзингового плану.

Умови:

  • Фіксована ставка, яка залежить від досвіду та результатів співбесіди;
  • Гнучкий бонус, який залежить від результатів роботи;
  • Можливість створити власну команду;
  • Можливість працювати як в офісі, так і дистанційно;
  • Офіс в 7 хв від ст. м. Печерська
  • Офіційне працевлаштування, лікарняний, відпустка;
  • Можливість зовнішнього навчання за рахунок компанії.

Пошта для надсилання резюме та супровідного листа: kateryna.vyshnicharitymay.com. Контактна особа Катерина.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project