Керівник/ця відділу фандрейзингу
ЗАВЕРШЕНО
Благодійний фонд «Благомай» понад 12 років займається зміною усвідомленості людей в здійсненні благих справ, надає можливості робити добрі справи, допомагає робити їх правильно і прищеплює звичку робити добро. Ми впевнені, багато українців хочуть робити добро, однак дехто не знає, яким чином і з чого почати. «Благомай» у цьому допомагає.
Вимоги:
- Досвід роботи керівником відділу фандрейзингу від 2-х років;
- Досягнення на останніх місцях роботи;
- Досвід роботи у СРМ;
- Лідерські якості;
- Системність та відповідальність;
- Робота як КВП у благодійній організації буде перевагою.
- Знання іноземних мов буде перевагою.
Обов’язки:
- виконання фандрейзингових планів зі збору коштів відділом;
- виконання поставлених стратегічних цілей та завдань;
- наймання нових співробітників у відділ фандрайзингу;
- проведення регулярного навчання фандрайзерів;
- допомогу фандрейзерам у складних переговорах з благодійниками та сприяння врегулюванню конфліктів у разі їх виникнення;
- комунікація з благодійниками у разі його незадоволення якістю співробітництва та врегулювання конфліктних ситуацій (перерозподіл благодійників між фандрайзерами);
- аналіз пошуку нових благодійників та їх відповідність портрету цільової аудиторії, здійснене фандрайзером;
- контроль своєчасного та повного заповнення звітів фандрайзерами за день/тиждень/місяць;
- аналіз звітів, що подаються фандрейзерами за день, тиждень, місяць, рік;
- контроль виконання показників інтенсивності та результативності фандрайзерами за день, тиждень, місяць, рік;
- контроль якості ведення CRM-системи працівниками відділу фандрайзингу;
- участь у спільній розробці з Керівництвом фонду проєктів та програм допомоги;
- комунікація з експертом з маркетингу;
- проведення регулярних зборів відділу;
- проведення аналізу конкурентного оточення по проєктах;
- проведення коучингових сесій із фандрайзерами;
- регулярний розвиток особистих компетенцій та навичок, впровадження в роботу нових інструментів;
- забезпечення підтримки та взаємодопомоги в команді для ефективної роботи та дотримання позитивного морального клімату;
- підготовка звітів для Голови Правління за підсумками тижня/місяця;
- формування плану зі збору коштів на наступний період (місяць/квартал/рік) з відділу фандрайзингу та кожного співробітника окремо;
- пошук та впровадження нових ефективних інструментів фандрайзингу;
- комунікація з керівником з питань узгодження плану збору коштів на місяць та обговорення стратегічних цілей компанії;
- оптимізація роботи відділу фандрайзингу;
- складання фандрайзингового плану.
Умови:
- Фіксована ставка, яка залежить від досвіду та результатів співбесіди;
- Гнучкий бонус, який залежить від результатів роботи;
- Можливість створити власну команду;
- Можливість працювати як в офісі, так і дистанційно;
- Офіс в 7 хв від ст. м. Печерська
- Офіційне працевлаштування, лікарняний, відпустка;
- Можливість зовнішнього навчання за рахунок компанії.
Пошта для надсилання резюме та супровідного листа: kateryna.vyshnicharitymay.com. Контактна особа Катерина.