Керівник/ця відділу з адміністративних питань / Administration Team Leader

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Керівника відділу з адміністративних питань у Києві.

Загальна мета ролі: 

Керівник відділу з адміністративних питань  відповідає за впровадження, підтримку та вдосконалення відділу  відповідно до інструкцій і політики та процедур ДРБ, пов’язаних з усіма адміністративними завданнями, а також за  співпрацю з польовим персоналом щодо процесів телекомунікацій, проживання та продажу квитків.

Обов’язки:

Адміністрація

  • Впроваджувати системи та процедури адміністрування ДРБ  відповідно до  стандартів, що стосуються проживання персоналу, забезпечуючи дотримання політики, керівних принципів та вимог донорів.
  • Підтримувати та надавати інформацію міжнародному персоналу щодо віз, проживання та інших адміністративних процедур.
  • Забезпечувати ефективну та безперебійну роботу адміністрації та управління офісом, а також ефективне надання послуг підтримки високого рівня для досягнення операційної мети ДРБ в Україні.
  • Забезпечувати відповідность стандартам проживання у гостьових будинках ДРБ 
  • Готувати подання звітів та аналізу адміністрації, коли це необхідно або за запитом
  • Підтримувати адміністративну команду регіональних офісів щодо різних інструментів та процедур ДРБ для стандартизації адміністративних послуг.

Загальні обов’язки:

  • Відповідати за приміщення офісу ДРБ в Україні (включаючи офіси, гостьові будинки та розміщення міжнародного персоналу). Це включає, але не обмежується цим, забезпечення своєчасної сплати орендної плати, управління об’єктами та обслуговування цих приміщень у взаємодії з персоналом відділу постачання  та фінансовим відділом.
  • Відповідати за процес отримання віз до України іноземним персоналом, резидентство персоналу; забезпечувати своєчасної підтримки відновлення/процесу цих офіційних документів. 
  • Відповідати за координацію з командою  безпеки за контракти, управління процесами, пов’язаними з безпекою в головному офісі – пожежна сигналізація в гостьових будинках, обладнання для пожежної безпеки, гібернаційні аптечки та аптечки як в головному офісі, так і в приміщеннях для розміщення іноземного персоналу.
  • Готувати офіційні листи англійською та українською мовами та контроль за перекладом документів для офіційного використання в Представництві країни. Також забезпечення наявності та актуальності відповідних контрактів на обслуговування.
  • Розробляти трекер проживання та забезпечення підтримки подорожей, проживання в готелях та  транзитних гостьових будинках для персоналу ДРБ та всіх відвідувачів ДРБ.
  • Контролювати завдання членів команди адміністрації, включаючи помічника адміністратора, прибиральника та адміністратора; надання їм підтримки для забезпечення досягнення командою своїх цілей та забезпечення необхідних тренінгів / коучингу для забезпечення нарощування потенціалу.
  • Взаємодіяти з відповідними органами стосовно актуальних угод та процесів реєстрації іноземного персоналу та забезпечення відповідної актуальної документації для цих процесів.
  • Замовляти канцелярію, прогноз та планування.
  • Управління зв’язком.
  • Здійснювати контроль та забезпечення належного заповнення адміністративних документів, включаючи реєстраційні документи ДРБ
  • Інформування менеджера з персоналу та адміністраторів та керівника служби підтримки  про рішення уряду, що впливають на візові правила та правила проживання.
  • Брати активну участь у ТЗ / аналізі ставок для закупівель, пов’язаних з адмініструванням.

Досвід та технічні компетенції:

  • Мінімум три роки відповідного досвіду в управлінні адмініструванням
  • Сильні міжособистісні та комунікативні навички з доведеною здатністю працювати з широким колом менеджерів та співробітників
  • Хороші навички фасилітації, тренерська майстерність
  • Хороша увага до деталей і вміння працювати в умовах дедлайну
  • Сильні комунікативні навички як письмові, так і усні
  • Відмінні навички міжособистісної та командної роботи
  • Досвід роботи зі стандартними процедурами закупівель та документацією

Освіта: 

  • Вища освіта в галузі ділового адміністрування, управління ланцюгами поставок або відповідної галузі
  • Відмінні навички MS Office (Word, Excel, бази даних тощо)

Мови: 

  • Вільне володіння англійською мовою 
  • Досконало українською мовою

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження контракту  

Рівень: G-Менеджер

База: Київ

Дата початку: якнайшвидше

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168573&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 23 липня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project