Керівник/ця відділу з фінансової діяльності (Суми)
ЗАВЕРШЕНО
Наразі ДРБ шукає Керівника відділу з фінансової діяльності в місті Суми. Ця посада підпорядковуватиметься Менеджеру з адміністративної та програмної діяльності офісу ДРБ у м. Суми.
Загальна мета ролі:
Під управлінням, Менеджера з адміністративної та програмної діяльності офісу ДРБ у м. Суми, Керівник відділу з фінансової діяльності, здійснюватиме управління повсякденним питаннями діяльності фінансового відділу офісу ДРБ у місті Суми. Керівник відділу з фінансової діяльності очолюватиме та керуватиме групою молодшого фінансового персоналу, розподіляючи обов’язки для забезпечення ефективного та своєчасного виконання повсякденних завдань.
Обов’язки:
Управління людьми:
- Очолювати та керувати фінансовим відділом;
- Контроль повсякденної діяльності, регулярне планування та правильний розподіл навантаження між підлеглими;
- Відповідати за управління людськими ресурсами, ефективність, добробут і розвиток.
Фінанси та бухгалтерський облік:
- Бюджетний моніторинг та прогнозування – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
- Розподілення додаткових витрат (паливо, зарплата, орендна плата тощо) на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами;
- Перегляд документів, перевірка витрат на відповідність бюджетним статтям для виправлення статей бюджету у разі необхідності, дотримання обсягу витрат у відповідності до наявного бюджету;
- Перевірка бухгалтерських записів на відповідність до внутрішніх інструкцій DRC та українського законодавства точно та вчасно, перегляд та затвердження журналів перед їх публікацією;
- Забезпечення своєчасного ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
- Перевірка заявок на закупівлю (PR) і запитів на платежі (RfP);
- Допомога з аудитом кожного проекту;
- Участь у гармонізації операційної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо;
- Надання іншої фінансової підтримки в Базовому офісі та підготовка звітів на вимогу керівника.
Необхідний досвід та компетенції:
- Попередній досвід роботи у сфері фінансів не менше 5 років
- Бажано досвід роботи в МНУО
- Відмінні навички роботи з Microsoft Office
- Мовленнєві та комунікативні навички
- Розвинені організаторські здібності
- Акуратність в оформленні документів
- Компетентність вести переговори
- Фінансова грамотність
- Англійська мова Upper-Intermediate або Advanced (розмова/читання/письмо)
- Володіння письмовою та усною українською та російською мовами
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
- Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.
Необхідна освіта:
Вища освіта у відповідних галузях або еквівалент (фінанси, бухгалтерський облік, управління персоналом)
Ми пропонуємо:
Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний період з можливістю подальшої продовження контракту
Рівень: G
Призначення місця роботи: місто Суми
Дата початку: Якомога швидше. Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подання:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подання заявок: 31.12.2023.
ДРБ як роботодавець
Працюючи в ДРБ, ви приєднаєтеся до глобальної команди, яка налічує близько 8000 співробітників у 40 країнах світу. Ми пишаємося нашими:
- Професіоналізмом, впливом та досвідом
- Гуманітарний підходом та роботою, яку ми виконуємо
- Цілеспрямованістю, значущістю та власним внеском
- Культурою, цінностями та сильним лідерством
- Справедливою компенсація та постійним розвитком
Здатність ДРБ забезпечити захист та допомогу біженцям, ВПО та іншим підзахисним особам залежить від здатності наших співробітників підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, жорстокого поводження та домагань. ДРБ проводить ретельні та всебічні перевірки особистих даних як частину процесу набору персоналу.
Якщо у вас є питання або виникають проблеми з процесом подання онлайн-заявки, будь ласка, відвідайте drc.ngo/about-us/job-and-career/support-for-job-seekers.
Данська Рада у справах біженців є роботодавцем з рівними можливостями. Ми прагнемо створити інклюзивне та позитивне робоче середовище, засноване на взаємній повазі всіх співробітників. Всі претенденти на працевлаштування розглядаються без урахування раси, віку, здібностей, етнічної приналежності, національності, релігії, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, сімейного стану або будь-якого іншого фактора. У ДРБ ми відзначаємо різноманітність та цінуємо наших співробітників за те, якими особистостями вони є, та їх унікальні навички, досвід та перспективність. Запрошуємо всіх зацікавлених кандидатів подати заявку!