Керівник/ця відділу життєзабезпечення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

офіс тренінг семінар онлайн вебінар
Керівник/ця відділу життєзабезпечення

Товариство Червоного Хреста України відкриває вакансію на посаду Керівника / Керівниці відділу життєзабезпечення.

Керівник відділу життєзабезпечення Товариства Червоного Хреста України (ТЧХУ) відповідає за розвиток стратегії життєзабезпечення ТЧХУ. Він/вона забезпечуватиме технічний потенціал, програмування та внутрішню і зовнішню координацію для досягнення стратегічних цілей.

Програмні обов’язки та відповідальність / Стратегічний напрямок підтримки ТЧХУ в забезпеченні засобами для існування :

  • Забезпечити застосування стратегічного напряму діяльності, зосередженого на досягненні цілей
  • Надання звітності і підтримка зв’язку із лінійними керівниками, організаційною радою та міжнародною структурою
  • Забезпечення координації та належного обміну інформацією з партнерами та зацікавленими сторонами в країні, щоб уникнути дублювання та максимізувати синергію
  • Сприяння узгодженості між програмами забезпечення засобів для існування, які підтримує Організація у партнерстві з іншими партнерами та зацікавленими сторонами
  • Підтримка ТЧХУ у подальшому розвитку внутрішньої та зовнішньої стратегії і позиціонування засобів існування, технічного потенціалу, програмування та внутрішньої та зовнішньої координації.

Управління всіма аспектами програмного впровадження: 

  • Контроль виконання та моніторинг усіх заходів, як зазначено в плані дій, приділяючи особливу увагу контекстному моніторингу та моніторингу досягнення результатів
  • Управління ефективним і належним використанням активів, фінансових ресурсів і об’єктів відповідно до стандартних процедур з метою дотримання вимог аудиту.
  • Забезпечення повної відповідності операцій принципам, правилам, положенням і політикам Організації, операційним стратегіям і відповідним довідковим документам і політикам (Сфера, Не зашкодь).
  • Забезпечння своєчасносні надання точних фінансових, описових звітів та звітів на основі застави доступні відповідно до стандартних графіків звітності. Координація та відправка звітів, включно з протоколами зустрічей, щомісячними оновленнями щодо діяльності із забезпечення засобів до існування та іншою звітністю, якщо це необхідно.
  • Управління системою реєстрації бенефіціарів для надання та моніторингу підтримки засобів до існування визначеним цільовим групам. Підтримка відповідної підзвітності та комунікаційної діяльності, якщо це необхідно.
  • Співпраця з регіональним координатором з питань засобів до існування (та продовольчої безпеки), аналіз відповідної інформації та забезпечення відповідності діяльності глобальній/регіональній/національній стратегії забезпечення засобів до існування
  • Участь у розробці та реалізації пропозицій щодо засобів до існування, розроблених та впроваджених філіями самостійно або в партнерстві, враховуючи гендерні, вікові та різноманітні аспекти, щоб забезпечити їх своєчасну та ефективну реалізацію
  • Забезпечення постійного моніторингу та аналізу операційного середовища, своєчасної корекції операцій, надання консультацій щодо юридичних питань та оцінки ризиків
  • Підтримка моніторингу та оглядів після виконання дій/швидкої оцінки впливу проектів із забезпечення засобів до існування, які здійснюються з метою виявлення отриманих уроків – і з метою потенційного розширення, якщо керівництво Організації вважатиме це доцільним
  • Внутрішня координація, управління та забезпечення узгодженості всіх заходів, пов’язаних із джерелами існування, між штаб-квартирою та філіями (зокрема, з координаційними центрами на рівні філіалів) та з іншими програмними департаментами (СРБ, здоров’я та харчування, WASH тощо)
  • Підтримка та координаційна робота персоналу, який займається питаннями існування, для поглиблення збору та аналізу даних для оцінки можливостей підтримки засобів до існування у визначених районах – як від постраждалих громад, так і з точки зору аналізу ринку та ринку праці
  • Документація навчання для впровадження в організації та розповсюдити його з метою створення внутрішнього потенціалу для програмування засобів до існування.

Контроль та підтримка персоналу програми:

  • Контроль та спрямування спеціалістів сектору щодо їх внеску в досягнення загальних цілей операції
  • Забезпечення підтримки потреб Організації-виконавця у нарощуванні потенціалу в усіх аспектах, пов’язаних з експлуатацією, зосереджуючись на діяльності, пов’язаній із забезпеченням засобів існування та відновленням.
  • Підтримка та сприяння відповідному навчанню і розвитку потенціалу персоналу та волонтерів Організації, які беруть участь у підтримці заходів із забезпечення засобів до існування
  • Спеціальний нагляд за фінансовим/адміністративним персоналом, призначеним для операції
  • Тісна співпраця з лінійним керівником у тісній координації з керівництвом Організації-виконавця (та/або Партнера) для підтримки всіх аспектів файлу засобів до існування для Організації.

Ефективне представництво та адвокація:

  • Допомога в розбудові добрих стосунків з державними органами влади, міжнародними організаціями, урядами-донорами та іншими організаціями.
  • Сприяння документуванню найкращих практик і уроків, отриманих під час програм забезпечення засобів до існування, і сприяти їх розповсюдженню серед персоналу організації та партнерів.
  • Координація підтримки, сприяння та належного позиціонування діяльності Організації із забезпечення засобів до існування, що проводиться у партнерстві із зовнішніми агенціями – як міжнародними неурядовими організаціями (наприклад, DRC), так і агенціями ООН (наприклад, UNHCR, WFP, FAO тощо)
  • Ознайомленість з програмами забезпечення засобів до існування в країні іншими учасниками та координація, якщо це необхідно, включаючи спілкування та участь у зустрічах, організованих гуманітарними учасниками, які працюють у сфері засобів існування в країні
  • Керування внутрішніми координаційними нарадами, пов’язаними із засобами існування
  • Зовнішня координація, пов’язану із засобами існування – представляючи Організацію на координаційних зустрічах з ключовими зацікавленими сторонами (такими як Сектор раннього відновлення та засобів до існування, Сектор продовольчої безпеки та сільського господарства, партнерські міжнародні організації, агентства ООН, відповідні представники профільних міністерств уряду та інші за потреби), сприяючи кооперативним альянсам
  • Підвищення обізнаності щодо концепцій засобів до існування та варіантів програмування серед багатопрофільного персоналу Організації в штаб-квартирі та на рівні філій/польових підрозділів відповідно до політики та стратегії Організації щодо засобів до існування.

Інші завдання:

  • Застосовуння стандартних операційних процедур (SOP) у сфері фінансів, управління людськими ресурсами, закупівель, матеріально-технічного обслуговування.
  • Встановлення та підтримка належного управління продуктивністю та систем.
  • Надання додаткової підтримки координатору операцій із забезпечення засобів до існування та продовольчої безпеки в поточних операціях.
  • Забезпечення письмового/усного перекладу для Уповноваженого з питань існування, а також іншу адміністративну, організаційну та бюрократичну підтримку, якщо це необхідно.
  • Будь-які інші завдання, які можуть знадобитися для оперативної підтримки під керівництвом безпосереднього керівника або призначеної особи

Необхідні навички та досвід

  • Відповідна освіта та/або професійна підготовка в сільській/сільськогосподарській та/або міській (наприклад, діяльність, що приносить дохід, малі підприємства, мікрофінансування, професійне навчання) сферах заробітку.
  • Підтверджений досвід управління та підтримки персоналу
  • Попередній досвід роботи у Червоному Хресті, урядових установ ТЧХУ, міжнародних неурядових організацій та/або ООН
  • Добре розуміння управління проектним циклом, включаючи розробку планів впровадження та систем моніторингу, а також забезпечення виконання проектних заходів за високими стандартами вчасно та професійно.
  • Досвід моніторингу прогресу запланованих програм та своєчасного та професійного звітування про програмні заходи.
  • Досвід роботи з органами місцевого самоврядування.
  • Досвід підготовки проектних пропозицій, включаючи складання бюджету та написання описових і фінансових звітів.
  • Знання руху Червоного Хреста. Знання фінансових, логістичних та проектних інструментів URCS та IFRC – бажано.
  • Хороший рівень навичок роботи з комп’ютером, включаючи використання електронної пошти та Інтернету
  • Розуміння основ адміністрування, фінансів і логістики
  • Вільне володіння українською та англійською мовами.

Особисті якості 

  • Хороші навички тайм-менеджменту, вміння працювати у команді
  • Порядність і чесність у роботі з конфіденційною інформацією
  • Здатність працювати самостійно та виконувати завдання надійно та компетентно
  • Здатність спілкуватися з людьми та колегами на різних рівнях.

Локація: м. Київ, вул. Пушкінська

Якщо вас зацікавила ця посада, будь ласка, надійшліть своє резюме та супровідний лист англійською мовою [email protected]. Усі заявки будуть розглядатися на постійній основі, і HR може зв’язатися з кандидатами, які відповідають вимогам, до кінцевого терміну подання, оскільки ранні заявки заохочуються.


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Фахівець(чиня) з розвитку спроможності громад

Менеджер/ка з навчання підприємництву

Юрист/ка для супроводження господарської діяльності, в т.ч. напрямку Шелтер

Старший експерт / Старша експертка з просторового планування та стратегічного розвитку на місцевому рівні

Соціальний(на) працівник(ця) м. Львів