Комплексні послуги логіста/-ки
ГО «Дівчата» – громадська організація, що підтримує жінок та дітей в Україні.
ГО «Дівчата» оголошує тендер на надання комплексних послуг логіста/-ки за рамковим договором.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі із маркуванням: «Girls-2025-02-28: Комплексні послуги логіста/-ки» не пізніше 23:59, 13 березня 2025 року.
Цей Запит на подання пропозиції оголошується з метою укладення договору на закупівлю комплексних послуг логіста/ки з деталями, викладеними в цьому Запит на пропозиції (RFP) № Girls-2025-02-28.
Закупівля буде здійснюватися за ЛОТами:
- ЛОТ 1: Послуги з логістичного забезпечення та операційної підтримки
- ЛОТ 2: Послуги дистрибуції
Учасники/ці можуть подати свою пропозицію на обидва ЛОТи. Оцінка буде здійснюватись за ЛОТом.
Період заключення договору: з переможцем тендеру буде укладений рамковий договір терміном на 2 роки з можливим продовженням.
Обов’язкові вимоги:
- Реєстрація ФОП 3 групи з відповідними КВЕДами або готовність зареєструвати ФОП.
- Учасник не має бути у статусі банкрутства, не перебувати у санкційних списках, не мати судових спорів щодо професійної діяльності.
- Готовність забезпечувати фізичну дистрибуцію, пакування, сортування наборів.
Кваліфікаційні вимоги:
- ЛОТ 1: Послуги з логістичного забезпечення та операційної підтримки
- Досвід роботи від 3 років у сфері логістики, складування, роботи з перевізниками.
- Досвід роботи в організаціях громадянського суспільства.
- Досвід роботи з системами обліку (BAS Бухгалтерія, Excel, інші).
- Досвід роботи з кур’єрськими службами (Нова Пошта, Укрпошта, Meest).
- Досвід роботи з різними перевізниками та постачальниками.
- Знання складської логістики.
- Досвід координації відправлень товарів по всій Україні.
- Володіння пакетами Microsoft Office та Google Workspace.
- ЛОТ 2: Послуги дистрибуції
- Досвід роботи від 3 років у сфері розподілу товарів/гуманітарної допомоги/логістичних операцій.
- Досвід роботи з дистрибуцією наборів у гуманітарному секторі.
- Досвід роботи в організаціях громадянського суспільства.
- Досвід роботи з різними перевізниками та постачальниками.
- Вміння працювати зі списками роздачі.
- Навички ведення обліку отримувачів допомоги, формування звітності.
- Володіння пакетами Microsoft Office та Google Workspace.
- Здатність працювати у кризових ситуаціях (наприклад, швидке перенесення місця роздачі допомоги).
Обов’язкові документи для участі:
- Дійсний документ про реєстрацію юридичної особи
- Дійсний документ про податковий статус
- Реєстраційна форма постачальника/-ці (див. Додаток А.)
- Кодекс поведінки постачальників.
- Резюме учасника/-ці тендеру
- Технічна специфікація (див. Додаток Б.)
- Фінансова пропозиція (див. Додаток В.)
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 12 березня 2025 року.