Комунікаційний(-а) менеджер(-ка)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VoiceOfRomni

12
Комунікаційний(-а) менеджер(-ка)

Давай познайомимося.

“Обʼєднання ромських жінок “Голос Ромні”” працює на користь ромських жінок, спрямовуючи свою увагу на їхні права, емансипацію та розвиток. Головна мета організації полягає в підтримці жінок ромської спільноти, наданні їм можливостей для освіти, самореалізації та участі в суспільному житті.

Що у нас є:

  • Поетапна адаптація на посаді;
  • План навчання професійним завданням;
  • Постійна співпраця з колегами, які готові допомогти та підказати;
  • У нас відсутня бюрократія, рішення приймаються швидко;
  • І, звичайно, здоровий глузд і почуття гумору.

Тепер про наші очікування від спеціаліста_ки, якого_у шукаємо:

  • Освіта (журналістика, PR або суміжні спеціальності);
  • Готовність працювати з великим обсягом завдань та інформації;
  • Високий рівень письмової та усної комунікації;
  • Розуміння правозахисного контексту, наявність гендерно чутливої оптики, навички інклюзивної комунікації;
  • Висока відповідальність та орієнтованість на результат;
  • Повага до різноманітності, інклюзії, нульова толерантність до дискримінації за будь-якою ознакою (вік, стать, гендерна ідентичність, сексуальна орієнтація, раса, національна чи етнічна ознака, тощо);
  • Уміння працювати з великим обсягом інформації та документообігом, багатозадачність;
  • Впевнене володіння таск менеджерами (Trello), офісними програмами (Microsoft Office), графічними редакторами (Canva, Adobe Photoshop), інструментами AI;
  • Розуміння процесу відеовиробництва, написання сценаріїв, брифів для операторів та режисерів монтажу буде перевагою;
  • Англійська мова: B1/B2;
  • Досвід роботи у громадській організації/благодійному фонді буде перевагою.

Основні обов’язки

  • Розробка та впровадження комунікаційної стратегії організації з акцентом на підвищення її видимості та впливу;
  • Координація та виконання медіа планів та кампаній відповідно до стратегії;
  • Комунікаційний супровід проектної діяльності;
  • Участь у розробці та впровадженні адвокаційної стратегії, підготовці публічних заходів;
  • Написання офіційних листів, інформаційних розсилок для національних та міжнародних партнерів;
  • Співпраця з командою щодо визначення поточних тем і заходів для висвітлення їх на всіх платформах організації: Instagram, Facebook, LinkedIn , включаючи соціальні мережі та, наповнення веб-сайту;
  • Взаємодія з медіа та ЗМІ, включаючи роботу з запитами, підготовку прес-релізів та інших матеріалів;
  • Створення візуального контенту для просування діяльності організації, включаючи фото- та відеоматеріали;
  • Створення друкованих інформаційних матеріалів (ліфлети, звіти, зовнішня реклама) та участь у створенні брендованої продукції організації;
  • Робота із документацією та звітністю, пов’язаної із інформаційною діяльністю в межах проєктів.

Умови роботи:

  • Дружній та креативний колектив;
  • Комфортний офіс з кухнею;
  • Можливість додаткового навчання, участь у тренінгах;
  • Внутрішня адаптація та підтримка на старті роботи.

Для зв’язку – [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Document Controller (DC)

Фахівець/чиня з графіки та дизайну

Вакансія: HR Talent Manager

Procurement Officer, NPSA8 - National Рosition

Генеральний/на менеджер/ка з організації консультативних послуг у сфері посилення спроможності інституцій

Лідер/ка Команди з Ментального Здоров'я та Психосоціальної Підтримки / Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Team Leader