Комунікаційний координатор_ка
ЗАВЕРШЕНО
- Місцерозташування: Київ, Україна
- Термін подання заявок: 26 січня 2023 року
- Тип роботи: офісна
Фонд Східна Європа (ФСЄ) – українська благодійна організація зі штаб-квартирою в Києві, місія якої полягає у перетворенні України на державу, яка служить людям. Від 2008 року ФСЄ інвестував понад 30 мільйонів доларів США у проєкти розвитку, в тому числі – понад сім мільйонів доларів США інвестовано через надання понад 400 грантів місцевим неурядовим організаціям. ФСЄ реалізує програми економічного та соціального розвитку за підтримки міжнародних донорів, місцевих органів влади, а також українських та міжнародних компаній, що працюють в Україні.
Обов’язки:
- Розроблення та втілення ефективної комунікаційної стратегії для програми міжнародної допомоги, тісно співпрацюючи з бенефіціарами уряду України;
- Координувати комунікаційні зусилля з іншими видами діяльності, пов’язаними з напрямками програм Фонду, з метою забезпечення взаємодоповнюваності та послідовності.
- Нагляд за комунікаційною діяльністю партнерів, що реалізують програми Фонду, забезпечення дотримання вимог донорського брендингу та консультування партнерів щодо їхньої комунікаційної діяльності.
- Нагляд за виробництвом брендованих/інформаційних матеріалів.
- Управління зв’язками зі ЗМІ.
- Планування та організація різноманітних медіа та комунікаційних заходів і кампаній.
- Участь у підготовці річних робочих планів, планів моніторингу та оцінюванні, звітності за програмами, забезпечення своєчасності та достовірності наданої інформації.
- Оцінювати ефективність комунікаційної діяльності.
- Виконувати інші завдання, передбачені річним робочим планом програм ФСЄ.
Кваліфікація:
- Ступінь бакалавра в галузі комунікацій, журналістики, міжнародних відносин або суміжних галузях.
- Мінімум три роки досвіду з розроблення та реалізації успішних програм стратегічних комунікацій з фокусом на широку громадськість.
- Перевагою буде попередній досвід роботи у сфері стратегічних комунікацій для програм, що фінансуються міжнародними організаціями.
- Відмінні навички міжособистісного, письмового та усного виступу.
- Здатність керувати, наставляти співробітників та забезпечувати їхнє професійне зростання.
- Відмінні навички усного мовлення, письма, редагування, звітування та інші комунікаційні навички англійською та українською мовами.
Подання заявки:
Будь ласка, надішліть мотиваційний лист, портфоліо (з вашими успішними кейсами, посиланнями на публікації та щонайменше одним текстом пресрелізу) та резюме на електронну адресу [email protected], зазначивши в темі листа «Комунікаційний координатор/координаторка». Ми зв’яжемось лише із відібраними кандидатами. Будь ласка, не звертайтеся до нас телефоном.