Комунікаційний менеджер до краудфандингової платформи «Моє місто» в Харкові
ЗАВЕРШЕНО
Шукаємо людину, яка буде формувати громадську думку і популяризувати бренд, місію платформи Моє місто за допомогою ЗМІ, соціальних мереж та креативних заходів в Харкові.
Детальніше:
Нашій людині близька і цікава сфера соціальних проектів і заходів. Він/вона вміє знаходити потрібних публічних людей, любить комунікації, не боїться публічних виступів. Красиво і грамотно пише тексти і завжди в темі останніх подій. Багатозадчний/на, вміє адекватно реагувати і пристосовуватися до нових подій. Отримує задоволення від своєї роботи, готовий/а рости та розвиватися.
1.Опис функціональних обов’язків:
1.1. Розробка і втілення комунікаційної стратегії платформи та контент-плану;
1.2. Наповнення та адміністрування сторінок платформи в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Телеграм) та її веб-сайту;
1.3. Створення контенту (текстового і / або візуального) для сайту, сторінок в соціальних мережах, проектів платформи;
1.4. Аналіз відвідуваності ресурсів платформи (сайт, соціальні мережі), внесення пропозицій щодо їх подальшого розвитку;
1.5. Пошук креативних підходів для комунікації з різними цільовими аудиторіями платформи;
1.6. Ведення і наповнення наявної бази контактів організації та медіа;
1.7. Комунікація з харківськими і всеукраїнськими ЗМІ, громадськими організаціями та ініціативами;
1.8. Підготовка і розсилка прес-релізів, матеріалів для новинних розсилок;
1.9. Участь в підготовці та проведенні публічних заходів, підготовка анонсів та прес-релізів.
1.10. Здійснення інших функцій, які можуть бути обґрунтовано потрібні в сфері комунікацій.
2.Критерії, за якими будуть оцінюватися результати роботи
2.1. Кількісний ріст аудиторії платформи Моє місто на сайті.
2.2. Кількісний ріст аудиторії підписників в соціальних мережах.
2.3. Кількісний ріст реєстрацій на сайті та людей, які зробили донейти на платформу.
2.4. Кількість публікацій в ЗМІ.
2.5. Кількість лояльних до платформи ЗМІ.
2.6. Кількість нових авторів та ідей на платформі.
3.Наявність відряджень і їх відсоток від робочого часу:
Можливі (до 10%).
4.Характер роботи (співвідношення роботи в офісі, зустрічей, комунікацій, відвідувань заходів):
Робота в офісі – 75%.
Зустрічі, заходи – 25%.
5.Основні вимоги:
5.1. Професійні знання та навички.
Досвід роботи в сфері комунікацій, журналістиці або суміжних сферах> 1 року.
Розуміння, як працює хороший SMM, та успішний власний досвід ведення соцмереж організації / бренду / медіа.
Уміння створювати контент, який викликає емоції і приносить цільової аудиторії користь.
Вільне володіння сервісами Google (Документи, Таблиці, Презентації, Форми, Аналітика, Google Ads)
Досвід написання / редагування статей, текстів.
Знання графічних редакторів (Adobe Photoshop, Canva, Tilda та інших).
Досвід організації заходів.
5.2. Особисті якості.
Уміння чітко, грамотно письмово і усно викладати свої думки.
Творчий підхід, нестандартне мислення, комунікабельність, відповідальність, ініціативність.
Уміння та бажання знаходити спільну мову з людиною, незалежно від його поглядів, переконань тощо. Особливо це стосується роботи з блогерами, ЗМІ, популярними особистостями.
Уміння завжди задавати собі питання «Навіщо?» перш, ніж щось робити, що «хтось попросив зробити».
Самоорганізованість та вміння самостійно знаходити рішення на поставлені завдання.
Вміння швидко реагувати в складних і форс-мажорних ситуаціях.
Вміння вчитися і здобувати нові навички (ми віримо в принцип «неможливо навчити, можна тільки навчитися»).
Уміння доводити почате до кінця, долаючи труднощі та перешкоди, що виникають на шляху.
Неприпустимість витрат часу оточуючих на те, що можна робити набагато ефективніше і швидше або не робити взагалі.
Досвід публічних виступів, виступів на радіо, ТБ.
7.Що може бути складного в роботі на даній посаді?
Серед безлічі завдань будуть і такі, де доведеться стикатися з різними людьми і з різними поглядами. Тому треба вміти перевіряти інформацію, знайти спільну мову з будь-якою людиною, незалежно від його поглядів і переконань.
8.Що ми пропонуємо?
Можливість не тільки словом, а й ділом впливати на культурне, духовне та загальний розвиток суспільства, покращувати простір навколо себе.
Істотно прокачати професійні навички.
Комфортний офіс в центрі міста (можливість працювати дистанційно).
Графік роботи з 8 (10) до 17 (19).
Зарплату за підсумками співбесіди.
Випробувальний термін триває 2 місяці і оплачується.
Що зробити, щоб працювати на позицію «Комунікаційний менеджер»? Заповнити анкету за посиланням і пройти співбесіду.