Комунікаційний менеджер(-ка) Pro Bono Club Ukraine
ЗАВЕРШЕНО
Шукаємо комунікаційника(-цю), медіакординатора(-ку), менеджера(-ку) з комунікацій, контент-менеджера(-ку), PR-ника(-цю), копірайтера або самі придумайте назву вакансії
PBCU — це платформа змістовних партнерств бізнесу та громадського сектору. Ми працюємо з громадськими організаціями і представниками бізнесу та модеруємо їх співпрацю у форматі консультацій, спільних проектів, освітніх подій чи реалізації певних послуг pro bono (безкоштовно, для суспільного блага).
Приклади наших проектів:
Pro Bono Week Ukraine
Pro Bono Лекторій
Pro Bono Освіта
Pro Bono Історії
1. Поширити ідею pro bono серед бізнесу та громадських активістів;
2. Створити потужну спільноту громадських активістів, інноваторів, соціальних підприємців для спільного зростання та розвитку;
3. Ділитись купою надзвичайно корисної інформації з усіма і кожним, хто вирішує соціально важливі питання;
4. Посилювати якісні соціальні зміни через партнерства бізнесу з громадським сектором.
Тому шукаємо людину, яка візьме увесь потік контенту до своїх рук, впорядкує та поширить його там, де він буде насправді корисним.
У нас є багато класної інформації та інфоприводів — це наші учасники з їх крутими проектами, професіонали та компанії, що займаються важливими pro bono активностями.
Врешті-решт — життя, досягнення і розвиток нашого проекту, інсайти з роботи та корисні освітні матеріали для громадського сектору.
Що потрібно робити разом з PBCU?
- Збирати та створювати контент з представниками бізнесу та учасниками PBCU для блогу.
- Поширювати інформацію про наші проекти та діяльність у ЗМІ, налагоджувати та підтримувати медіапартнерства, створювати спільні медіапроекти.
- Створювати контент та вести сторінку у Facebook та групу pro bono активістів (розповідати про життя організації, внутрішні проекти, події, проекти інших організацій, які відповідають місії та цілям PBCU).
- Збирати корисний контент та створювати найцікавішу розсилку для громадських організацій.
Працювати над збільшенням і посиленням спільноти: підписників, учасників подій, експертів та зацікавлених у pro bono діяльності. Комунікувати всі події, для того щоб отримати достатню кількість реєстрацій (
- ,
- ,
- та European Pro Bono Summit)
Що будемо робити ми?
- Вчити всьому, що вміємо, та вчитися новому разом.
- Ділити спільні перемоги та досягнення.
- Давати зворотний зв’язок і допомагати виконати роботу якнайкраще.
- Підтримувати здорову, адекватну атмосферу в команді.
Що потрібно, щоб податись на цю вакансію?
- Вміння писати просто, живо, цікаво та обов’язково грамотно.
- Бажано мати досвід роботи з медіа. Та/або досвід роботи у маркетингу чи комунікаціях.
- Вміння аналізувати та структурувати інформацію.
- Вміння бачити загальну картину, розуміти роль комунікацій в досягненні цілей організації.
- Рівень англійської мови: Upper-Intermediate.
Варто знати
Це буде повний робочий день у Києві, в офісі, але з гнучким графіком, можливостями час від часу працювати з дому/іншого зручного місця, йти додому раніше чи пізніше приходити;
Кандидатів, які нам сподобаються найбільше просимо виконати тестове завдання;
Передбачається 1-3 місяці оплачуваного випробувального періоду (~10 000 грн);
Заробітна плата буде корегуватися після випробувального періоду.
Надсилайте
- резюме;
- абзац-два про те, чому вам цікава наша позиція;
- приклади своїх текстів/матеріалів чи інших робіт;