Комунікаційний менеджер/ка
Міністерство освіти і науки України (МОН) разом з українсько-швейцарським проєктом EdUP, який розвиває профтехосвіту в Україні, відкриває конкурс на позицію комунікаційного(-ої) менеджера(-ки).
На що ми звертаємо увагу:
- Досвід роботи на релевантних посадах від 3 років (в ідеалі — в державних структурах з сучасними підходами в комунікаціях або агенціях). Готовність поділитися кейсами реалізації та координації комунікаційних кампаній;
- Креативні ідеї, інновації, сучасні підходи — одні з основних потреб в рамках позиції — очікуємо, що ти готовий(-а) робити державні комунікації — «вау»;
- Project-менеджмент — аби координувати завдання колег, впевнено push-ити ком. проєкти та проактивно організовувати свою поточну роботу самостійно;
- Editing — Вміння працювати з текстовими-, відео-, фото-, аудіо-матеріалами;
- Мова — Грамотне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні B2 (та вище) — буде перевагою.
Якщо маєш розуміння актуальних напрямів МОН, реформ у сфері освіти, внутрішніх процесів та (або) досвід роботи в освітній сфері, проєктах у галузі освіти, журналістиці, або державних органах влади — ти серед наших ТОП-кандидатів!
Soft-skills, які «підсвітять» твої таланти:
- Ініціативність, проактивність та готовність відповідати за реалізацію своїх ідей;
- Think outside the box, креативність (аби дійсно створювати зміни);
- Problem-solving — здатність працювати в умовах регулярних форс-мажорів;
- Командність, відкритість та «позитивний» погляд на життя.
Якщо узагальнити — позиція відкрита для досвідченого спеціаліста(-ки), що знає як координувати та «запаковувати» комунікації на всеукраїнському рівні та готовий(-а) це робити — автономно, сучасно, «під ключ» та проактивно, впевнено тримаючи «руку на пульсі» комунікаційних цілей МОН та проєкту EdUP.
Тож, майбутній(-ня) колего, у твоєму task-list будуть:
- Вміння якісно писати тексти під різні комунікаційні канали МОН і проєкту EdUP;
- Планування, розробка та реалізація комунікаційних кампаній МОН і проєкту EdUP;
- Генерація та опрацювання креативних інфоприводів МОН і проєкту EdUP;
- Підготовка (самостійно та з командою) комунікаційних планів та контент-планів;
- Ініціювання створення фото- та відеоматеріалів спільно з content-cteator.
Твої перемоги на позиції ми гарантовано зможемо підсилити:
- Стабільною ринковою фінансовою мотивацією (за твоїм запитом);
- Гібридний формат: в офісах МОН та проєкту EdUP у Києві і онлайн. (можливі відрядження і нерегулярні перепрацювання);
- Перший контракт з 1 травня 2025 року з можливістю продовження на 6 місяців — для оформлення необхідна наявність або можливість відкрити ФОП (ІІІ група);
- Додатково ти будеш радіти від — оплачуваних відпусток, потужних тренінгів, і можливостей для саморозвитку.
Кінцевий термін приймання резюме – 25.04.2025
Резюме подавати на адресу: [email protected].