Комунікаційний менеджер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kolesnyk

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(2)
Комунікаційний менеджер/ка

Міністерство освіти і науки України (МОН) разом з українсько-швейцарським проєктом EdUP, який розвиває профтехосвіту в Україні,  відкриває конкурс на позицію комунікаційного(-ої) менеджера(-ки).

На що ми звертаємо увагу:

  • Досвід роботи на релевантних посадах від 3 років (в ідеалі — в державних структурах з сучасними підходами в комунікаціях або агенціях). Готовність поділитися кейсами реалізації та координації комунікаційних кампаній;
  • Креативні ідеї, інновації, сучасні підходи — одні з основних потреб в рамках позиції — очікуємо, що ти готовий(-а) робити державні комунікації — «вау»;
  • Project-менеджмент — аби координувати завдання колег, впевнено push-ити ком. проєкти та проактивно організовувати свою поточну роботу самостійно;
  • Editing —   Вміння працювати з  текстовими-, відео-, фото-, аудіо-матеріалами; 
  • Мова  — Грамотне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні B2 (та вище) — буде перевагою.

Якщо маєш розуміння актуальних напрямів МОН, реформ у сфері освіти, внутрішніх процесів та (або) досвід роботи в освітній сфері, проєктах у галузі освіти, журналістиці, або державних органах влади — ти серед наших ТОП-кандидатів!

Soft-skills, які «підсвітять» твої таланти:

  • Ініціативність, проактивність та готовність відповідати за реалізацію своїх ідей; 
  • Think outside the box, креативність (аби дійсно створювати зміни);
  • Problem-solving — здатність працювати в умовах регулярних форс-мажорів;
  • Командність, відкритість та «позитивний» погляд на життя.

Якщо узагальнити — позиція відкрита для досвідченого спеціаліста(-ки), що знає як координувати та «запаковувати» комунікації на всеукраїнському рівні та готовий(-а) це робити — автономно, сучасно, «під ключ» та проактивно, впевнено тримаючи «руку на пульсі» комунікаційних цілей МОН та проєкту EdUP.

Тож, майбутній(-ня) колего, у твоєму task-list будуть:

  • Вміння якісно писати тексти під різні комунікаційні канали МОН і проєкту EdUP;
  • Планування, розробка та реалізація комунікаційних кампаній МОН і проєкту EdUP;
  • Генерація та опрацювання креативних інфоприводів МОН і проєкту EdUP;
  • Підготовка (самостійно та з командою) комунікаційних планів та контент-планів;
  • Ініціювання створення фото- та відеоматеріалів спільно з content-cteator.

Твої перемоги на позиції ми гарантовано зможемо підсилити:

  1. Стабільною ринковою фінансовою мотивацією (за твоїм запитом); 
  2. Гібридний формат: в офісах МОН та проєкту EdUP у Києві і онлайн. (можливі відрядження і нерегулярні перепрацювання);
  3. Перший контракт з 1 травня 2025 року з можливістю продовження на 6 місяців — для оформлення необхідна наявність або можливість відкрити ФОП (ІІІ група);
  4. Додатково ти будеш радіти від  —  оплачуваних відпусток, потужних тренінгів, і можливостей для саморозвитку.    

Кінцевий термін приймання резюме – 25.04.2025

Резюме подавати на адресу: [email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Послуги експерта/ки з організації онлайн-заходів на платформі Zoom

Спеціаліст/ка з моніторингу та оцінки

Проєктний/а консультант/ка

Фасилітатори/ки для навчальної програми з підприємництва UWE Hub, Запоріжжя

Координаторка секс-освітнього проєкту

Психолог/иня