Комунікаційний/а менеджер/ка
ЗАВЕРШЕНО
Офіс ефективного регулювання BRDO — український неурядовий аналітичний центр, що фінансується ЄС, шукає фахівця з комунікацій.
Основні обов’язки:
- проактивна взаємодія зі ЗМІ від анонсів та розсилок до пошуку формату співпраці та реалізації спецпроектів
- створення та проведення інформаційних кампаній
- формування та втілення контент-плану у співпраці з SMM-менеджером
- планування та організація івентів, прес-заходів у співпраці з івент-менеджером
- адміністрування сайту, оцінка ефективності за медіамоніторингом та діджитал-аналітикою (знання Google Analytics буде перевагою)
Необхідні навички та компетенції:
- вища освіта в галузі журналістики, комунікацій або суміжних спеціальностей;
- 3р + досвіду роботи у комунікаціях громадських організацій, медіа, аналітичних центрів
- бездоганний рівень знання української, високий рівень англійської мови (не нижче Upper Intermediate)
Наш/а кандидат/ка вирізняється:
- амбітністю та проактивністю
- креативністю та живим розумом
- самостійністю, відповідальністю та уважністю до дрібниць
- знанням, що таке target persona, tone of voice, як кастомізувати матеріал під конкретний канал конкретної ЦА
- кількома успішними інфокампаніями за плечима
- вмінням писати різножанрові тексти від прес-анонсу і медіазвіту до сценарію відеоролика та тез виступу спікера
- здібністю чітко планувати, виконувати поставлені KPI, оцінювати ефективність роботи та гнучко реагувати на зміни
Ми пропонуємо:
- стабільну ринкову оплату праці відповідно до навичок кандидата/тки
- комфортні умови роботи
- фаховий, дружній колектив
- постійні професійні виклики та можливість зростати
Важливі деталі:
- не фріланс, не дистанційно
- дійсно хороша англійська:)
Резюме (Ukr та Eng) і короткий мотиваційний лист (Eng) із описом реалізованих Вами успішних інфокампаній надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте назву посади, на яку претендуєте.