Комунікаційний/а менеджер/ка в організацію BRAND UKRAINE
ЗАВЕРШЕНО
BRAND UKRAINE — це організація, створена, щоб допомогти Україні стати улюбленим брендом, lovemark, для всього світу. Наша команда втілює міжнародні комунікаційні проєкти для розвитку бренду України у світі, а також забезпечує експертну підтримку уряду у сфері стратегічних комунікацій, аналізу даних та розробки якісного контенту.
У якій сфері ви зможете реалізувати ваш потенціал разом з нами?
- Формування сильного та впізнаваного бренду організації.
- Координація роботи комунікаційної команди.
- Розробка та втілення комунікаційної стратегії організації.
- Розвиток наявних та запуск нових каналів організації.
- Створення та реалізація ефективних планів просування проєктів, послуг та продуктів організації з врахуванням специфіки кожного формату та цільових аудиторій, зокрема іноземних аудиторій.
- Створення інфоприводів для просування проєктів та послуг організації на ринку України та за кордоном.
- Формування спільноти дружніх медіа та партнерів для організації та активний розвиток зв’язків зі стейкхолдерами організації.
- Моніторинг та аналіз комунікаційних показників організації, її каналів та проєктів.
Що ми очікуємо?
- Впертість у втіленні мрій та амбітних цілей.
- Нульова толерантність до корупції та усіх форм дискримінації.
- Бажання робити внесок у перемогу України тим, що вмієш робити найкраще.
- Вміння та досвід надихати, мотивувати та розвивати команду, з якою працюєш.
- Вміння доводити справи до кінця та трансформувати творчий хаос у впорядковані плани.
- Воля до постійного вдосконалення своїх навичок і знань.
Вимоги до кандидата/ки:
- Вища освіта у сфері комунікацій, журналістики, реклами, піару, іноземної філології.
- Досвід роботи у сфері комунікацій і PR — від 5 років.
- Досвід управління комунікаційними командами — від 3 років.
- Успішний досвід у побудові та втіленні комунікаційних стратегій для організацій.
- Досвід роботи та наявність широкого кола ділових контактів з українським медіа та редакторами є обов’язковим.
- Успішні кейси ведення медійних кампаній та роботи з журналістами, редакторами
- Відмінне володіння українською мовою.
- Володіння англійською мовою не нижче рівня С1.
- Відмінні комунікаційні навички, грамотність та вміння структуровано викладати думки, відмінний копірайт українською та англійською мовами є обов’язковим.
- Вміння планувати та дотримуватися дедлайнів.
- Розуміння зовнішньої та інформаційної політики України буде перевагою.
- Досвід роботи в громадських організаціях буде перевагою.
- Досвід роботи та наявність широкого кола ділових контактів з іноземними медіа та редакторами буде перевагою.
Що ми пропонуємо?
- Унікальний досвід роботи над масштабними міжнародними комунікаційними проєктами.
- Можливість набути нові знання і практичні навички, необхідні для роботи з іноземними аудиторіями.
- Розширення горизонтів професійного та особистісного зростання.
- Команду вмотивованих і професійних людей, які створюють середовище, сприятливе для розвитку.
- Конкурентна оплата послуг.
- Сучасний офіс в центрі Києва.
Умови співпраці:
- BRAND UKRAINE укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем ІІІ групи з відповідними КВЕДами.
- Можливий віддалений формат роботи.
- Оплата за результатами співбесіди.
CV, мотиваційний лист та конкурсну пропозицію (форма за посиланням: https://bit.ly/4552j9x) надсилайте до 31 жовтня включно на [email protected] з темою листа «Communications manager».