Комунікаційник/ця, PR-ник/ця
ЗАВЕРШЕНО
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
для пошуку комунікаційного підрядника
CОС Дитячі Містечка Україна
для реалізації регулярної та проєктної діяльності
Назва послуги:
Надання послуг з реалізації комунікаційної стратегії, організації комунікаційних і просвітницьких заходів у сфері захисту прав дитини та деінституціалізації
Період надання послуги: Квітень 2022 – квітень 2024 р.
Вимоги до надавача послуги:
- Вища освіта за спеціальністю журналістики, зв’язків з громадськістю, соціальної роботи, психології та інших дотичних сфер;
- Розуміння особливостей роботи громадських організацій в соціальній сфері, системи захисту прав дитини та надання соціальних послуг, а також особливостей фандрайзингу;
- Позитивний досвід роботи у сфері стратегічних комунікацій та/або адвокації;
- Досвід роботи в сфері маркетингу та реклами, PR або медіа;
- Налагоджені зв’язки і контакти з медіа, навички медіапланування;
- Позитивний досвід провадження бренд-комунікацій;
- Добре розвинені усні та письмові навички комунікації;
- Досвід написання інформаційних матеріалів;
- Досвід розробки та / або управління проведення комунікаційної кампанії/ акцій для підвищення продажів/ програм лояльності;
- Досвід організації заходів та візуалізації комунікаційних продуктів;
- Володіння англійською мовою на рівні вище середнього;
- Знання і навички в сфері дизайну, досвід розробки реклами буде перевагою;
- Готовність до відряджень у межах України;
- Наявність ФОП 3-ї групи.
Попередній зміст послуги:
- Реалізація комунікаційної стратегії організації з метою підвищення впізнаваності;
- Організація та комунікаційний супровід заходів на національному та місцевому рівнях;
- Інформування про діяльність організації та просування організації в ЗМІ;
- Ведення FB- та Instagram-сторінок організації та розробка щомісячного медіаплану;
- Проведення фокус-груп з метою вироблення ключових повідомлень за темою для різних цільових аудиторій;
- Розробка комунікаційної стратегії проєкту із залученням ключових виконавців проєкту та бенефіціарів;
- Координація і провадження усіх зовнішніх комунікацій організації та проєктів на різних рівнях, включаючи співпрацю з медіа;
- Планування та організація інформаційно-просвітницьких кампаній на тему деінституціалізації, захисту прав дитини і розвитку послуг;
- Копірайтинг – написання статей і матеріалів про діяльність організації, включаючи результати проєктів, у соціальних мережах, у тому числі із застосуванням реклами; написання прес-релізів, новин, інтерв’ю для сайту;
- Безпосереднє залучення до створення інформаційно-просвітницьких продуктів та їх розміщення: соціальних відео-роликів, інфографіки, статей, інтерв’ю тощо;
- Взаємодія з celebrities та лідерами думок і залучення їх до участі в проектах організації;
- Пошук інформаційних партнерів;
- Ініціювання інформаційних приводів;
- Підготовка щомісячної звітності тощо.
Комерційні пропозиції прохання надсилати на електронну пошту: [email protected].