Комунікаційник/ця, PR-ник/ця

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія vacancy(1) робота
Комунікаційник/ця, PR-ник/ця

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

для пошуку комунікаційного підрядника

CОС Дитячі Містечка Україна

для реалізації регулярної та проєктної діяльності 

Назва послуги: 

Надання послуг з реалізації комунікаційної стратегії, організації комунікаційних і просвітницьких заходів у сфері захисту прав дитини та деінституціалізації

Період надання послуги: Квітень 2022 – квітень 2024 р.

Вимоги до надавача послуги: 

  • Вища освіта за спеціальністю журналістики, зв’язків з громадськістю, соціальної роботи, психології та інших дотичних сфер;
  • Розуміння особливостей роботи громадських організацій в соціальній сфері, системи захисту прав дитини та надання соціальних послуг, а також особливостей фандрайзингу;
  • Позитивний досвід роботи у сфері стратегічних комунікацій та/або адвокації;
  • Досвід роботи в сфері маркетингу та реклами, PR або медіа;
  • Налагоджені зв’язки і контакти з медіа, навички медіапланування;
  • Позитивний досвід провадження бренд-комунікацій;
  • Добре розвинені усні та письмові навички комунікації;
  • Досвід написання інформаційних матеріалів;
  • Досвід розробки та / або управління проведення комунікаційної кампанії/ акцій для підвищення продажів/ програм лояльності;
  • Досвід організації заходів та візуалізації комунікаційних продуктів;
  • Володіння англійською мовою на рівні вище середнього;
  • Знання і навички в сфері дизайну, досвід розробки реклами буде перевагою;
  • Готовність до відряджень у межах України;
  • Наявність ФОП 3-ї групи.

Попередній зміст послуги: 

  • Реалізація комунікаційної стратегії організації з метою підвищення впізнаваності;
  • Організація та комунікаційний супровід заходів на національному та місцевому рівнях;
  • Інформування про діяльність організації та просування організації в ЗМІ;
  • Ведення FB- та Instagram-сторінок організації та розробка щомісячного медіаплану;
  • Проведення фокус-груп з метою вироблення ключових повідомлень за темою для різних цільових аудиторій;
  • Розробка комунікаційної стратегії проєкту із залученням ключових виконавців проєкту та бенефіціарів;
  • Координація і провадження усіх зовнішніх комунікацій організації та проєктів на різних рівнях, включаючи співпрацю з медіа;
  • Планування та організація інформаційно-просвітницьких кампаній на тему деінституціалізації, захисту прав дитини і розвитку послуг;
  • Копірайтинг – написання статей і матеріалів про діяльність організації, включаючи результати проєктів, у соціальних мережах, у тому числі із застосуванням реклами; написання прес-релізів, новин, інтерв’ю для сайту;
  • Безпосереднє залучення до створення інформаційно-просвітницьких продуктів та їх розміщення: соціальних відео-роликів, інфографіки, статей, інтерв’ю тощо;
  • Взаємодія з celebrities та лідерами думок і залучення їх до участі в проектах організації;
  • Пошук інформаційних партнерів;
  • Ініціювання інформаційних приводів;
  • Підготовка щомісячної звітності тощо.

Комерційні пропозиції прохання надсилати на електронну пошту: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project