Конкурс на посаду бухгалтерки проєкту
ЗАВЕРШЕНО
ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» оголошує конкурс на посаду бухгалтерки, на час реалізації проєкту з квітня 2023 року ( на 8 місяців).
Термін подання заявки до 01 квітня 2023 року включно
Основні вимоги:
- неповна вища або вища профільна освіта;
- досвід роботи за спеціальністю в неприбутковій організації не менше 3-х років з обслуговуванням проєктів, що фінансуються у тому числі міжнародними донорами. Вітається досвід роботи в міжнародних структурах;
- досвід відмінного проходження аудитів за міжнародними стандартами;
- знання та розуміння законодавства про бухгалтерський і податковий облік у громадському секторі;
- комп’ютерна грамотність;
- знання обліку операцій у неприбутковому секторі;
- вміння вести банківські та касові операції;
- знання порядку обліку руху ТМЦ, основних засобів;
- знання правил проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, дебіторської / кредиторської заборгованостей;
- вміння вести ділове листування та спроможність комунікувати з зовнішніми партнерами від імені організації.
Знання, навички та особисті якості:
- вільне володіння українською мовою, володіння англійською мовою буде перевагою;
- вміння працювати в команді;
- комунікабельність;
- відповідальність та уважність до роботи;
- прагнення до навчання та розвитку.
Основні обов’язки:
- Забезпечує ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, з урахуванням особливостей діяльності громадських організацій.
- Забезпечує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
- Вимагає від підрозділів та працівників/-ць забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
- Вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну.
- Забезпечує складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності організації, підписання її та подання в установлені строки користувачам.
- Здійснює заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів організації.
- Бере участь у підготовці та поданні інших видів періодичної звітності, які передбачають підпис бухгалтера/-ки, до органів вищого рівня у відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями.
- За погодженням з керівником/-цею організації забезпечує перерахування податків та зборів, передбачених законодавством.
- Здійснює контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
- Бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи в організації, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів організації.
- Готує договори та акти виконаних робіт і узгоджує їх з керівниками/-цями проєктів.
- Готує платіжні доручення за дорученнями керівниками/-цями проєктів.
- Готує фінансову звітність за проєктами.
- Організує роботу з підготовки пропозицій для керівництва організації щодо:
- визначення облікової політики організації, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності організації і технології оброблення облікових даних;
- розроблення системи і форм управлінського обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
- визначення прав працівників на підписання первинних та зведених облікових документів;
- підвищення професійного рівня бухгалтера/-ки, забезпечення його/її довідковими матеріалами;
- поліпшення системи інформаційного забезпечення управління та шляхів проходження обробленої інформації до виконавців;
- впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності організації чи удосконалення діючої;
- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення;
Прийом до участі у проєкті здійснюється за результатами співбесіди про що буде повідомлено додатково.
Якщо вас зацікавила ця вакансія, заповніть, будь ласка, заявку за посиланням –
Інформація для зв’язку:
0956994698 – Тетяна Красько, голова ГО