Конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Марія

Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера, який буде працювати в Асоціації та проекті «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера.

Функціональні обов’язки:

В рамках АМУ:

  1. Здійснює аналіз за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.

2.Забезпечує складання на основі даних бухгалтерського обліку щомісячної звітності «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів  доходів і зборів» та щоквартальної  звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку», підписання її та подання в установлені строки.

  1. За погодженням з керівництвом проводить розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.

4.Організовує облік майна, зобов’язань і господарських операцій, придбаних основних засобів.

  1. Бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи організації, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів організації.
  2. Приймає до обліку первинні документи, систематизує інформацію, відображену в цих документах.
  3. Здійснює прийняття та оформлення авансових звітів від працівників про витрачені підзвітні суми.

В рамках проекту ПУЛЬС:

  1. Забезпечує ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних.
  2. Здійснює організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності.
  3. Здійснює контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов’язань, витрат фонду заробітної плати, проведенням інвентаризацій основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності.

4.Організовує облік майна, зобов’язань і господарських операцій, придбаних основних засобів, товарно-матеріальних цінностей і коштів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, облік витрат виробництва, виконання кошторисів витрат, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій.

  1. Забезпечує складання на основі даних бухгалтерського обліку щомісячної та щоквартальної звітності проектів, підписання її та подання в установлені строки грантодавцям.
  2. За погодженням з керівництвом забезпечує перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проводить розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.
  3. Здійснює контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
  4. Бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи організації, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів організації.
  5. Приймає до обліку первинні документи, систематизує інформацію, відображену в цих документах.
  6. Забезпечує підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну.
  7. Здійснює прийняття та оформлення авансових звітів від працівників про витрачені підзвітні суми.

12.Забезпечує раціональну організацію бухгалтерського обліку і звітності на підприємстві з застосування сучасних технічних засобів та інформаційних технологій

  1. Організує роботу з підготовки пропозицій для керівника підприємства щодо:
    • визначення облікової політики підприємства, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
    • розроблення системи і форм внутрішньогосподарського обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків, звітності і контролю господарських операцій;
    • поліпшення системи інформаційного забезпечення управління та шляхів проходження обробленої інформації до виконавців;
    • впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства чи удосконалення діючої.

Вимоги:

  • Відповідна вища освіта;
  • Попередній досвід роботи за спеціальністю (від 3 років);
  • Грамотне письмове володіння українською мовою, базове володіння англійською мовою;
  • Впевнене володіння програмою 1С;
  • Задовільний рівень комп’ютерної грамотності (просунуте користування MS Windows – MS Word, MS Excel, MS Access, MS Internet Explorer тощо);
  • Відповідальність та пунктуальність.

 Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти [email protected]. В резюме обов’язково зазначити досвід роботи, історію оплати праці та очікувану заробітну плату.

Граничний строк подання – 25 січня 2016 року, 18.00.

Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.

Контактна особа: Барикіна Тетяна Володимирівна, менеджер з управління персоналом, тел./факс 044 486 28 78.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій