Менеджер з комунікацій в «Асоціації міст України»
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій
Основні обов’язки менеджера з комунікацій
- реалізація завдань комунікаційної складової Проекту;
- інформаційний та медіа супровід Проекту;
- реалізація програми поширення кращих практик та просування успіхів децентралізаційної реформи:
- збирання історій успіху громад та кращих практик місцевого самоврядування щодо реалізації децентралізаційної реформи та збільшення власних ресурсів місцевих бюджетів;
- формування плану та організація навчальних візитів в рамках програми «Маршрути успіхів»;
- координація телевізійної складової Проекту;
- ведення на каналі Ютуб відеотеки успіхів реформ;
- організація коментарів та інтерв’ю експертів Проекту для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
- підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів Проекту: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
- супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність Проекту;
- здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
- моніторинг висвітлення діяльності Проекту у ЗМІ;
- робота в соціальних мережах та з сайтом АМУ.
Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій
- вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
- досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
- досконале знання української ділової мови;
- відмінні навички письмового та усного спілкування;
- навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
- вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
- комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
- ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
- комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
- вміння працювати в команді;
- вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.
Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме до 18.00 17 лютого 2017 року на адресу електронної пошти [email protected] (в темі повідомлення зазначити «менеджер з комунікацій»). В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи, історія оплати праці та очікувана заробітна плата за 1 годину. Прохання додати рекомендаційні листи або ПІП та контакти осіб, які можуть підтвердити вашу компетентність та фаховість.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 15 лютого 2017 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].