Конкурсний добір на зайняття посади фахівця із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації державної установи «Фонд енергоефективності»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
EEF

вакансія
Конкурсний добір на зайняття посади фахівця із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації державної установи «Фонд енергоефективності»

Державна установа “Фонд енергоефективності” запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду фахівця із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації державної установи «Фонд енергоефективності».

Основні обов’язки:

  • Організує роботу зі зв’язків із громадськістю і засобами масової інформації.
  • Розробляє стратегію спілкування з представниками громадськості і засобами масової інформації, загальні контури фірмового стилю Фонду, план заходів щодо формування чи коректування іміджу корпоративної культури Фонду, проект тематико-фінансового плану роботи PR-фахівців.
  • Розробляє план проведення PR-кампаній, складає прогнози впливу на імідж Фонду тих чи інших запланованих акцій.
  • Визначає та обґрунтовує бюджет PR-кампаній.
  • Розробляє способи представлення: відносини Фонду до економічних, політичних, екологічних і соціальних питань, інформації про основні напрямки розвитку Фонду, його досягненнях, соціально-економічному положенні, інше.
  • Організовує прес-конференції, брифінги, медіа-хіти, бекграунди, інтерв’ю членів Наглядової ради, Дирекції та директора в засобах масової інформації.
  • Організовує підготовку прес-релізів про діяльність Фонду, корпоративних бюлетенів, інших інформаційних матеріалів про діяльність Фонду для засобів масової інформації, аудиторій «фахівців» і «спостерігачів», готує публічну звітну документацію організації.
  • Проводить маркетингові дослідження попиту на інформацію щодо діяльності Фонду.
  • Аналізує зовнішнє середовище на предмет вивчення відношення щодо діяльності Фонду, організує опитування, анкетування та інтерв’ювання громадськості з метою виявлення реального відношення до іміджу і політики Фонду.
  • Організовує взаємодію з центрами вивчення громадської думки і складає власні програми з вивчення і визначення думки громадськості щодо діяльності Фонду.
  • Інформує членів Наглядової ради, Дирекції та директора Фонду про результати опитувань громадської думки (споживачів, засобів масової інформації, представників владних структур, партнерів і клієнтів, тощо).
  • Аналізує соціальні, економічні і політичні аспекти життя суспільства, розробляє прогнози на майбутнє і завчасно виявляє несприятливі тенденції для Фонду.
  • Аналізує запити засобів масової інформації й інших представників громадськості про діяльність Фонду, дає рекомендації PR-фахівцям з висвітлення й інтерпретації тих чи інших подій у Фонді.
  • Використовує інформаційні приводи (виставки, презентації, події, ін.), щоб вилучити користь для іміджу Фонду від залучення суспільної уваги через пресу без прямої реклами.
  • Аналізує пропозиції щодо участі Фонду в проведенні різноманітних акцій (виставок, прес-конференцій, презентацій, «круглих столів», фестивалів, благодійних акцій, тощо.), дає висновки про можливість спільної участі в PR-акціях сторонніх організацій.
  • Використовує у своїй роботі будь-які необхідні засоби доведення інформації про всі успішні акції Фонду до потенційної аудиторії.
  • Аналізує ефективність проведених PR-кампаній.
  • Узагальнює, аналізує і доводить до відома членів Наглядової ради, Дирекції та директора Фонду матеріали засобів масової інформації про Фонд.
  • Реагує на висловлення на адресу Фонду критичних зауважень (підготовляє відповідні виступи, прес-конференції, організовує роз’яснення і коментування критичних зауважень в інших формах).
  • Організує тренінги членів Наглядової ради, Дирекції, директора, керівників структурних підрозділів та працівників Фонду по взаємодії з засобами масової інформації, представниками громадськості.
  • Аналізує PR-стратегії конкурентів, виявляє їх сильні і слабкі сторони.
  • Організовує опитування серед працівників Фонду для одержання матеріалів про необхідність проведення в середині корпоративних PR-акцій (для удосконалення кадрової політики організації, запобігання внутрішніх конфліктів і т.д.).
  • Розробляє пропозиції щодо удосконалення структури взаємодії PR-персоналу з іншими структурними підрозділами Фонду.
  • Організовує роботу PR-архіву Фонду (куди включаються всі запити громадськості, відповіді, матеріали здійснених акцій і т.д.).
  • Веде встановлену документацію і готує звітність у встановлений термін;
  • Адмініструє офіційний веб-сайт, сторінки в соціальних мережах Фонду (готує інформаційні пости, відповідає на коментарі, інше).

Вимоги:

  • Повна або базова вища освіта напряму підготовки за спеціальністю «Менеджмент» або «Журналістика/PR» або інша освіта за спорідненими напрямками (спеціаліст, магістр або бакалавр).
  • Курси журналістики, медіа школа/курси, інше.
  • Загальний досвід роботи від 3х років.
  • Високий рівень володіння українською мовою.
  • Бажано знання англійської мови.

Умови:

  • Трудові відносини з Фахівцем із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
  • Очікуваний рівень заробітної плати – від 25,000 гривень на місяць (до оподаткування).
  • Строк подачі документів: до 24:00 03 квітня 2019 року.

Подання документів

Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:

  • біографічна довідка (резюме);
  • копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
  • копія документа про вищу освіту;
  • згода на обробку персональних даних;
  • мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
  • рекомендації (за наявності).

Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.

Документи відправляються на електронну адресу [email protected]. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.

Етапи конкурсного добору:

  1. Прийом документів;
  2. Ситуаційне завдання/тести;
  3. Письмове ситуаційне завдання;
  4. Співбесіда.


Останні публікації цього розділу:

Локальний/а менеджер/ка із питань доброчесності / Local Integrity Manager

Радник/ця з питань впровадження цифрових інструментів / Digital Tools Advisor

Радник/ця по роботі з громадськістю / Civic Outreach Advisor

Молодший/а фахівець/чиня з питань психосоціальної підтримки

Grants Officer / Фахівець/чиня із грантів

Вакансія: Procurement Analyst, NPSA-9, DS - Kyiv (National Position)