Конкурсний добір на зайняття посади фахівця із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації державної установи «Фонд енергоефективності»
ЗАВЕРШЕНО
Державна установа “Фонд енергоефективності” запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду фахівця із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації державної установи «Фонд енергоефективності».
Основні обов’язки:
- Організує роботу зі зв’язків із громадськістю і засобами масової інформації.
- Розробляє стратегію спілкування з представниками громадськості і засобами масової інформації, загальні контури фірмового стилю Фонду, план заходів щодо формування чи коректування іміджу корпоративної культури Фонду, проект тематико-фінансового плану роботи PR-фахівців.
- Розробляє план проведення PR-кампаній, складає прогнози впливу на імідж Фонду тих чи інших запланованих акцій.
- Визначає та обґрунтовує бюджет PR-кампаній.
- Розробляє способи представлення: відносини Фонду до економічних, політичних, екологічних і соціальних питань, інформації про основні напрямки розвитку Фонду, його досягненнях, соціально-економічному положенні, інше.
- Організовує прес-конференції, брифінги, медіа-хіти, бекграунди, інтерв’ю членів Наглядової ради, Дирекції та директора в засобах масової інформації.
- Організовує підготовку прес-релізів про діяльність Фонду, корпоративних бюлетенів, інших інформаційних матеріалів про діяльність Фонду для засобів масової інформації, аудиторій «фахівців» і «спостерігачів», готує публічну звітну документацію організації.
- Проводить маркетингові дослідження попиту на інформацію щодо діяльності Фонду.
- Аналізує зовнішнє середовище на предмет вивчення відношення щодо діяльності Фонду, організує опитування, анкетування та інтерв’ювання громадськості з метою виявлення реального відношення до іміджу і політики Фонду.
- Організовує взаємодію з центрами вивчення громадської думки і складає власні програми з вивчення і визначення думки громадськості щодо діяльності Фонду.
- Інформує членів Наглядової ради, Дирекції та директора Фонду про результати опитувань громадської думки (споживачів, засобів масової інформації, представників владних структур, партнерів і клієнтів, тощо).
- Аналізує соціальні, економічні і політичні аспекти життя суспільства, розробляє прогнози на майбутнє і завчасно виявляє несприятливі тенденції для Фонду.
- Аналізує запити засобів масової інформації й інших представників громадськості про діяльність Фонду, дає рекомендації PR-фахівцям з висвітлення й інтерпретації тих чи інших подій у Фонді.
- Використовує інформаційні приводи (виставки, презентації, події, ін.), щоб вилучити користь для іміджу Фонду від залучення суспільної уваги через пресу без прямої реклами.
- Аналізує пропозиції щодо участі Фонду в проведенні різноманітних акцій (виставок, прес-конференцій, презентацій, «круглих столів», фестивалів, благодійних акцій, тощо.), дає висновки про можливість спільної участі в PR-акціях сторонніх організацій.
- Використовує у своїй роботі будь-які необхідні засоби доведення інформації про всі успішні акції Фонду до потенційної аудиторії.
- Аналізує ефективність проведених PR-кампаній.
- Узагальнює, аналізує і доводить до відома членів Наглядової ради, Дирекції та директора Фонду матеріали засобів масової інформації про Фонд.
- Реагує на висловлення на адресу Фонду критичних зауважень (підготовляє відповідні виступи, прес-конференції, організовує роз’яснення і коментування критичних зауважень в інших формах).
- Організує тренінги членів Наглядової ради, Дирекції, директора, керівників структурних підрозділів та працівників Фонду по взаємодії з засобами масової інформації, представниками громадськості.
- Аналізує PR-стратегії конкурентів, виявляє їх сильні і слабкі сторони.
- Організовує опитування серед працівників Фонду для одержання матеріалів про необхідність проведення в середині корпоративних PR-акцій (для удосконалення кадрової політики організації, запобігання внутрішніх конфліктів і т.д.).
- Розробляє пропозиції щодо удосконалення структури взаємодії PR-персоналу з іншими структурними підрозділами Фонду.
- Організовує роботу PR-архіву Фонду (куди включаються всі запити громадськості, відповіді, матеріали здійснених акцій і т.д.).
- Веде встановлену документацію і готує звітність у встановлений термін;
- Адмініструє офіційний веб-сайт, сторінки в соціальних мережах Фонду (готує інформаційні пости, відповідає на коментарі, інше).
Вимоги:
- Повна або базова вища освіта напряму підготовки за спеціальністю «Менеджмент» або «Журналістика/PR» або інша освіта за спорідненими напрямками (спеціаліст, магістр або бакалавр).
- Курси журналістики, медіа школа/курси, інше.
- Загальний досвід роботи від 3х років.
- Високий рівень володіння українською мовою.
- Бажано знання англійської мови.
Умови:
- Трудові відносини з Фахівцем із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
- Очікуваний рівень заробітної плати – від 25,000 гривень на місяць (до оподаткування).
- Строк подачі документів: до 24:00 03 квітня 2019 року.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
- біографічна довідка (резюме);
- копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
- копія документа про вищу освіту;
- згода на обробку персональних даних;
- мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
- рекомендації (за наявності).
Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.
Документи відправляються на електронну адресу [email protected]. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів;
- Ситуаційне завдання/тести;
- Письмове ситуаційне завдання;
- Співбесіда.